Hate(31)(Z+U)

497 51 18
                                    

''အဟင္း...ဟင္း... အင္းေပါ့...! ကဲ...မင္းလည္း အလုပ္မွာ ပင္ပန္းလာတယ္ဆိုေတာ႔ အနားယူေလ ကိုယ္လည္းလုပ္စရာေလးေတြရိွလို႔ လုပ္လိုက္ဦးမယ္...''

°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~

အရာအားလံုးကို အေကာင္းဆံုးျဖစ္ဖို႔အတြက္ေတာ႔ Jonginစိတ္ကူးထားသည္။ ဒါေပမ႔ဲ စိတ္ကူးနဲ႔လက္ေတြ႔ တကယ္ျဖစ္လာမလား မျဖစ္လာဘူးလားဆိုတာေတာ႔ မသိေတာ႔...

Knock...Knock...

''ကြ်န္ေတာ္ေရာက္ပါျပီ ေယာကၡမၾကီး...''

''ေၾသာ္..ေအ... ဝင္လာခ႔ဲပါ''

suitအျပည့္အစုံ ဝတ္ထားသည့္ပုံအရ အလုပ္သြားခါနီးလွည့္ဝင္လာသည့္ပုံပင္

''ထိုင္ဦး..သားမက္Park...! မနက္စာေရာ စားျပီးလာျပီလား...''

''ဟုတ္က႔ဲ..! စားျပီးခ႔ဲပါျပီ...ေယာကၡမၾကီး''

''ဟုတ္ျပီ...ဟုတ္ျပီ..! အလုပ္ေရာ အဆင္ေျပတယ္မလား...''

''ဟုတ္က႔ဲ အားလံုးအဆင္ေျပပါတယ္..! ေယာကၡမၾကီးစိတ္မပူပါနဲ႔...''

''သိတ႔ဲအတိုင္းပဲ သားBaekက တစ္ဦးတည္းေသာသားဆိုေတာ႔ အလိုလိုက္ခံထားရေတာ႔ နည္းနည္းဆိုးခ်င္တယ္...''

အခါးရည္ေသာက္ေၾကြပန္းကန္လံုးေလးထဲ လက္ဖက္ေျခာက္ထည့္ရင္း ေျပာလိုက္ပါသည္။

''ဟုတ္..! ကြ်န္ေတာ္နားလည္ပါတယ္ ေယာကၡမၾကီး...''

''သားBaekကေျပာတယ္ မင္းနဲ႔ကြာရွင္းခ်င္တယ္တ႔ဲ...''

သူ႔စကားေၾကာင္႔ Chanyeolရွဴးရွဴးရွဲရွဲျဖစ္သြားျပီး

''အဓိပၸာယ္မရိွလိုက္တာ...! အခု သူဘယ္မွာလဲ? ကြ်န္ေတာ္စကားေျပာခ်င္တယ္...''

''အရမ္းၾကီး စိတ္မလႈပ္ရွားပါနဲ႔...! မင္းတို႔ေတြ မျပတ္ႏိုင္ဘူးဆိုတာ သိပါတယ္...ဒါေပမ႔ဲ...သူ႔ဘက္ကလည္း ခိုင္မာတ႔ဲအေၾကာင္းျပခ်က္ေတြရိွေနတယ္...''

''ဘာမဟုတ္တ႔ဲအေၾကာင္းျပခ်က္ေတြနဲ႔ ခင္မ်ားရဲ့သားက ကြ်န္ေတာ႔ကို စြန္႔ပစ္ခ်င္ေနတာ...''

''တျခားလူအတြက္ ဘာမဟုတ္တ႔ဲအရာက ကိုယ္႔အတြက္ေတာ႔ မိုးျပိဳက်မတတ္ ျပႆာနာေတြ ျဖစ္ေနတတ္တယ္ သားမက္Park...''

Hate (completed)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt