Bölüm 19:Ormandaki Ev

6.2K 243 36
                                    

Arsel şaşkın şaşkın bana bakıyordu.Bunu beklemediğini biliyordum.

"Nasıl yani?" diye sordu.

"Deneyelim diyorum."

"Kimle?" diye şaşkınca sorunca tebessüm ettim.

"Senle Arsel."

"Sen... Nasıl?"

"Biraz daha böyle devam ederse vazgeçeceğim."

"Dur! Ne vazgeçmesi? Hem bir kere dedin.Olmaz öyle şey daha başlamadı bile!" diye telaşla konuştu.

"Adını koymayalım sadece birbirimizi tanıyalım." diye düzelttim dediğimi.Tabiki de hemen bir şeyler olmayacaktı çünkü ikimiz de tam anlamıyla birbirimizi tanımıyorduk.

"Olur."dedi ve kendi kendine sırıtmaya başladı ve birden durdu ve kuşkuyla bana baktı."Sırf iyileş-" tamamlayamadan sözünü kestim.

"Saçmalama neden duygularınla oynayayım ki sırf iyileşmen için?" dediğimde tekrar gülümseyemeye başladı.Hâlâ inanamıyordu ve heyecandan ellerini nereye koyacağını bilemiyordu.

"Hâlâ aklım almıyor."

"Neyi?"

"Bana çıkma teklifi ettin!" demesiyle şaşırarak ona baktım.

"Abart"

"Basbayağı dedin."

"Evlenme teklifi falan da ettim mi?" diye alayla sordum.Bir şeyler mırıldansa da tam olarak anlayamadım.

"Artık psikoloğun değilim." çünkü ikisini aynı anda yürütemeyeceğimi biliyordum.Bu Arsel için de sorun olacaktı.

"Oh be!"

"Ne?! Mutsuz muydun?" diye sordum.

"Mutluluktan havalara uçuyordum." diye alayla konuştu ve bu haline güldüm.Tabiki de onu iyileştirmek için yine de uğraşacaktım.Sadece bu sefer ismim farklı olacaktı.

"Miyav" ses duymamla kafamı çadırın girişine çevirdim ve Azman'ı gördüm.Onu yanıma alıp kucağıma koydum.Bu sırada Arsel'in uzaklaştığını gördüm.

"Sevmeyi dene "

"Kirlidir."dediğinde zorlamadım.İkimiz de öylece susup oturuyorduk ve bu sessizliği bozan Arsel oldu.

"Neden?"Ah onu anlıyordum.Birden kabul etmem onu şüphelendirmişti fakat ona verecek tam bir cevabım yoktu.İçimde herhangi bir sevgi yoktu ve kabul etmem tamamen anlık gelişmişti fakat pişmanlık duymuyordum.

"Açık konuşacağım sana.İçimde herhangi bir sevgi yok sana karşı fakat bu seni sevmediğim anlamına gelmiyor.O anlamda hiçbir zaman bakmadığım için hemen bir şeylerin olmasını bekleme.Sadece anlaşacağımızı düşündüğüm için karşılık verdim."Bir süre durdu fakat bu dediklerim tahmin edilmesi zor bir şey değildi.

"Peki o? Var mıydı ona karşı?"

"Onur iyi bir arkadaştı.Sadece bu.Onun ilgisi hoşuma gidiyordu fakat içimde ona karşı hiçbir şey yoktu.Hem oladabilirdi bu bir sorun mu?"

"Hayır, hayır ama" durdu ve devam etti"Seni aldatmasına rağmen onula hâlâ görüşmen hakkında iyi konuşman bende farklı düşünceler oluşturuyor."

"Eğer onu sevseydim onunla bu yaptığından sonra asla konuşmazdım." Onur'u sorun olarak görmesi garip gelmişti çünkü onu sevmediğimi belli ettiğimi düşünüyordum.

Altüst:YenidenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin