Arsel üstünü giyinirken ben de onu oturmuş bekliyordum.Bu sefer beklediğimden de kolay atlatmıştı.Bunu tamamen hoşlandığı kişiye bağlıyordum çünkü sevgi insanı iyileştirirdi.
"Gidelim mi?" dediğinde ayağa kalkıp yanında yürümeye başladım.Arabaya bindiğimizde ona dönerek konuştum.
"Tedavin gün geçtikçe kolaylaşıyor senin sayende."
"Ben ne yaptım ki?"
"Birinden hoşlanıyorsun ve bu sana çok iyi geliyor."diyince hemen kafasını yoldan ayırıp bana çevirdi.Bu kadar şaşırmasına gerek yoktu çünkü yaptığı imalardan herkes anlardı bunu.
"Şaşıracak bir şey yok yaptığın konuşmalardan anlayabiliyorum.O her kimse daha çok vakit geçir onunla."
Hâlâ durgun bir şekilde yüzüme bakıyordu.
Belki de bunu öğrenmem hoşuna gitmemişti."No puedes ver lo que está justo enfrente de ti."
Gözünün önündekini göremiyorsun."Umarım hoşlandığın kadın İspanyolca biliyordur."diye mırıldandım çünkü Arsel'le iletişime geçmenin tek yolu İspanyolca bilmekti.Türkçe sizin ancak bir yere kadar anlamanızı sağlıyordu.
"Bilmiyor."
"Ona söyledin mi?"
"Hayır.Daha zamanı var."
"Seni reddedeceğini düşünmüyorum."diye mırıldanınca tekrar kafasını bana çevirdi ve gözlerimin içine bakmaya başladı.Soru doku gözlerle ona baktım ve konuşmaya başladı.
"Neden?"
"Yakışıklısın ekonomik durumunda oldukça iyi.Reddetmesi için hiçbir sebep yok."
"Takıntılıyım aşırı titizim kimseye dokunamıyorum."Ah cidden bunu şu devirde çoğu kişi sorun bile etmezdi eğer saydığım iki özellik varsa.
"Bunlar senin kusurların değil.Hem iyileşmek için geldin bana ve bunlar sadece seni rahatsız ettiği için seni iyileştiriyorum bir hata veya kusur olduğu için değil."
Tam konuşacaktı ki telefonu çaldı.Tekrar önüne dönüp telefonla konuşmaya başladığında ister istemez dinlemeye başladım.
"Ne oldu."
...
"Gelemem."
...
"Eğlenmek falan istemiyorum."
...
"Ege saçmalama!"
...
"Yapamazsın!"
Ege şu an onu bir şeye zorluyordu ve hatta bir şeyle tehdit ediyordu.Arsel bu yönden de şanslıydı çünkü arkadaşı çok dışa dönğktğ ve ister istemez peşinden Arsel'i de sürüklediği için bu duruma biraz da olsa alışıktı.
"Bu akşam bir yerlere çağırıyor."diye bana anlattığında şaşırdım ama belli etmedim.
"Güzel, gidersen iyi olur."
"Sen de gel"
Ah benle bir yerlere gitmeye alıştığı için bu sefer de bensiz gitmek istemiyordu.
"Hayır zaten tüm gün beraberdik."
"Gelmeni istiyorum."
"Bu sadece bir istek olarak kalacak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Altüst:Yeniden
Fiksi Remaja... "053***:Ve her canlı yaşattığını tadacaktır.Ya hayatla ya da yaraladığıyla tadacaktır.O üstünde haklarla gitti.Onu, orada bile rahat etmesin diye üstündeki kul haklarıyla öldürdüm."