Sabah üst üste gelen arama sesleriyle gözlerimi açtım.Tam kalkacaktım ki karnımdaki kol buna engel oldu ve biraz daha bu sesi duyarsam çıldıracaktım.
Hızlıca Arsel'in üstümdeki kolunu itip komidine uzandım ve telefonu elime aldım.Telefon Arsel'indi ve arayan annesiydi.Arsel'e baktığımda onun hâlâ uyuduğunu gördüm.Annesi 7 kere aradığı için acildir diye düşünüp Arsel'i dürttüm.
"Arsel annen arıyor."
Uyku sersemi yüzüme baktı ve daha sonra tekrar kafasını yastığa gömüp boğuk sesiyle konuştu."Cerca" kapat
"Arsel Türkçeye dön."
"Boşver kapat." dediğinde elimdeki telefonla öylece durdum.Birden aramanın bitmesiyle bildirim sesi geldi ve üstten yanlışlıkla mesajı okumuş bulundum.
-Me dijiste que vendrías, pero no viniste, cuánto tiempo empezaste a cumplir tus promesas. Estás cambiando.
Bana geleceğini söyledin ama gelmedin.Ne zamandandır verdiğin sözleri tutmaz oldun.Ne kadar kabul etmesen de değişiyorsun.
Okusamda hiçbir şey anlamadığım için herhangi bir suçluluk duymadım ama bu kadar çok aradığına göre mutlaka bir şey olmuş olmalıydı.
"Arsel hadi amaa!"diye söylenmeye başlayınca zor da olsa kafasını kaldırdı.Uykulu gözlerle telefonuna bakınca mesajı okumuş olacak ki sıkıntıyla nefes verdi.
"Hazırlan bize gidelim." diyip banyoya doğru yürüdü.Doğruyu söylemek gerekirse hiç gitmek istemiyordum çünkü annesiyle aynı ortama girince rahatsız oluyordum ve bu annesinden kaynaklı bir sorundu.
İstemeye istemeye hazırlandık ve şu an yoldaydık.Ben öylece yola bakarken Arsel elimi tuttu.
"Annem ne söylerse söylesin duyma.O sadece kontrol manyağı bir kadın ve sana bu kadar bağlı olmamı istemiyor.Alışacak, alışmak zorunda bu duruma."diyip elimi kaldırıp öptü.
Sonunda eve geldiğimizde Arsel elimi tuttu ve beraber içeri girdik.İçerisi çok kalabalık değildi anlaşılan sadece akrabaları gelmişti.
"Ah Arselcim hoşgeldin."diye tombul ve kızıl saçlı kadın Arsel'e doğru geldi.Sevinçle elini uzatmıştı ki Arsel dokunmadı.
"Başın sağ olsun hala."demekle yetindi sadece ve halası bu duruma bozulmadı.
Gözlerini hemen bana çevirip konuştu.
"Arsel beni bu güzel hanımefendiyle tanıştırmayacak mısın?""Kız arkadaşım Janset." dediğinde gülümseyerek elimi uzattım."Memnun oldum." dediğimde o da aynı şekilde karşılık verdi.Tuhaf karşıladım bir olay ise babasının ölümünün üstünden daha 1 hafta geçmemişken bu kadar mutlu gözükmesi.
Belki de yansıtmıyordur diye düşündüm.Ardından hemen bir kadınla bir adam geldi ve büyük ihtimalle evlilerdi çünkü ikisinde de alyans vardı.
"Ben Arsel'in kuzeni Selin." diyip samimiyetle elini uzattı ve hemen ardından "Eşim Koray" diye yanındaki adamı gösterdi.
"Memnun oldum." diye yanıt verdim ve bir kaç akrabasıyla daha tanışmıştım.İçeri kalabalıklaşmaya başlayınca istemsiz rahatsız hissetmeye başlamıştım.
Birden koluma Selin'in girmesiyle hafif şaşırsam da tepki vermedim."Anlaşılan burası gittikçe kalabalıklaşacak biz bahçeye çıkalım." dediğinde derin bir nefes aldım ve buna gerçekten ihtiyacım vardı.
Beraber bahçede otururken konuşmayı ilk o başlattı.
"Arsel adına çok mutlu oldum çünkü onu ilk defa böyle gördüm ve hepsi senin sayende."
dediğinde gülümsedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Altüst:Yeniden
Novela Juvenil... "053***:Ve her canlı yaşattığını tadacaktır.Ya hayatla ya da yaraladığıyla tadacaktır.O üstünde haklarla gitti.Onu, orada bile rahat etmesin diye üstündeki kul haklarıyla öldürdüm."