Öylece balkonda oturup dışarıyı izletken düşündüm, en iyi yaptığım şeyi yaptım ve düşündüm.
Bunca olayın üstüne şu an sakin bir şekilde dışarıyı izliyordum çünkü geçiyordu.Zamanla birlikte geçmez dinmez dediğiniz acılar geçiyor ve diniyordu.
Daha yarım saat önce annemle konuşmuştum ve üstünden o ilk günün acısını atabilmişti.Arsel de aynı şekildeydi ilk günki kadar hüzünlü değildi.Bu sonsuz bir döngüydü.
Hiçbir şey ilk günki gibi olmazdı, olamazdı çünkü zaman geride bir şey bırakmazdı, yaşadığın sürece seni kendiyle sürüklerdi ve bu ölünceye kadar sürerdi.Ölünce ise hiç var olmamışçasına seni silerdi.
Omzumda bir el hissetmemle birden irkilip kafamı çevirdim ve Arsel'i görmemle derin bir nefes aldım.Anlaşılan baya bir derin dalmıştım.
"Ne düşünüyordun?"
"Her şeyi."diye kısaca özetledim.
"Fazla düşünüyorsun.Bazı şeyleri düşünmen yerine akışına bırak ve sadece yaşa.Olan şey olur ve bunu düşünmen veya düşünmemen bunu engellemez."Doğru, tamamen doğruydu.
"Önceden önlem almak kötü mü?"diye sırf sohbeti uzatabilmek için sordum.
"Ya olmazsa?"
"Ya olursa?"diye karşılık verdim.
"Olursa onu da o zaman düşünürsün."diyip ellerini uzatıp saçlarımı karıştırınca gülerek kendimi geri çektim.
"Hiç yapmak isteyip de yapamadığın bir şey oldu mu?"diye birden sormamla şaşırdı.
"Nerden geldi bu aklına?"
"Söyle hadi"diye ısrar ettim.O bu yaşına kadar çok kuralcı büyümüştü ve illaki yapmak isteyip de yapamadığı bir şey olduğunu düşünmüştüm.
"Yok" dediğinde şaşırdım ve bu sefer ben sordum.
"Sinemaya gittin mi hiç?"
"Evimde vardı göstermemiş miydim?"diye sorduğunda gözlerimi devirmemek için zor durdum.
"Öyle değil Arsel.Bilet alıp da girilenlerden bahsediyorum."dediğim an yüzünü buruşturdu.
"Ah çok kötü.Böyle kötü bir deneyim isteği hiç oluşmadı."
"Tek başına izlemekten nasıl zevk alacaksın ki?"diye sormamla beklediğim cevabı verdi.
"Tek değildim, Ege'yle izlerdik."dediğinde yüzümde tebessüm oluştu.
"Sen peki, hiç gittin mi diye sormayacağı-"
lafını kestim."Gitmedim." dememle şaşırmıştı.Gidecek bir arkadaşım hiç olmamıştı,
"Neden?"
"Gidecek birini bulamamıştım, tek de gitmek istememiştim."dediğim de bir süre konuşmayıp öylece bana baktı.
"Hadi gidelim."dediğinde şaşırarak ona baktım.
"Nasıl yani?"
"Evimde var, söylemiştim."dediğinde heyecanım geri gitmişti."Ona gelmem."diyip omuz salladım.
"Janset hiçbir farkı yok hatta benimki daha güzel ve konforlu.Ah önemli bir ayrıntı unuttum ayrıca temiz de."dediğinde kafamı yola çevirdim.
"Hayır."
"Oh mujer testaruda, terminare en tu mano."
Ah inatçı kadın, sonum senin elinden olacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Altüst:Yeniden
Genç Kurgu... "053***:Ve her canlı yaşattığını tadacaktır.Ya hayatla ya da yaraladığıyla tadacaktır.O üstünde haklarla gitti.Onu, orada bile rahat etmesin diye üstündeki kul haklarıyla öldürdüm."