Michael
Plánovali jsme celý den i zbytek noci, jen abychom dokázali vymyslet co nejlepší plán, jak zabít tu bestii a získat z ní krev pro Annabeth. Jenže příšera je až moc silná a nás bylo pouze šest bojeschopných vlků, co ještě nebyli nijak zvlášť zranění a měli sílu se jí postavit. Ostatní byli slabí a někteří dokonce na kraji života a smrti. Kdy ta smrt se natahovala po jejich životech, které bylo možno ještě zachránit.
Smrt byla vždycky s námi a bude tu do doby než všichni padneme do její náruče. Ona určovala náš konec. Jak dlouho budeme žít, a jakým způsobem si nás vezme k sobě. Byla nevypočitatelná a nikdo jí nedokázal odradit či nějak svůj život prodloužit.
Šaman ze Sluneční smečky mi pověděl, že Ann je tak na pokraji života, ale někdo jí pomáhá přežít co nejdéle.
,,Je tu možnost, že jí Bohyně nechce ještě mrtvou, a tak jí chrání před samotnou smrtí."
,,Jak by mohla Bohyně bojovat se smrtí?"
,,Ona s ní nebojuje. Pouze jí odrazuje svou magií, čistou a hřejivou. Zatím co smrt je chladná a temná. A tyto místa nesnáší. Jenže mé paní ubývají postupně síly a její tělo postupně začne chladnout. A i samotná Bohyně jí pak nedokáže pomoci. Umře a smrt si poté vezme její duši k sobě."
,,A zabití té nestvůry ji zachrání?"
,,Její krev je léčivá a mocná. Dokáže vyléčit úplně všechno. Ale pokud člověk už dosáhne fáze, kdy je smrt nad jejím tělem, ani krev nedokáže porazit tak mocnou sílu, kterou má smrt."
Teď jsme stáli nad mapou celého lesa, kterou šaman podrobně zakreslil na kus papíru a ukázal nám brloh bestie. Byl odsud asi pět kilometrů na západ a naše skrýš se nacházela více na východě.
,,Říká se jí Slugh. Je to příšera podobná obřímu vlku, medvědu a ocas má jako lev. Na jedno oko je slepá a je na několika místech i poraněná. Jenže zemřít může pouze ranou do jediného místa."
,,A kde je to místo?"
,,Musíš mu probodnout jeho znamení vzadu na jeho krku, které má. To znamení získal, když bojoval s největším bojovníkem v naší historii. Váš pradědeček. A než zemřel, vyryl mu to znamení, aby ho jednou mohl někdo porazit."
,,A jak ji hodláme vylákat?" Levir vždycky myslel na všechno. Dokázal vytvořit i plán, když všechno ostatní selhalo. Vynikající taktik a bojovník z mé smečky. A i teď mu určitě v mysli šrotoval nový plán, jak zabít Slugh.
,,Musíme najít vhodné místo, kam ji vylákáme a jednou pro vždy zabijeme. Musíme však připravit i pár pastí, které by jí zranily nebo uvěznily a my ji mohli lehce zabít." Šaman se podíval na náčrt své mapy a dlouho ji zkoumal. Hledal vhodné místo pro náš plán, dokud prstem neukázal na malý palouk s velkým stromem.
,,Tato planina je nejvhodnější místo, kde je největší možnost ji jednou provždy zabít." Podíval jsem se na mapu a místo vypadalo velmi dobře. Ale budeme se muset podívat, jak to tam teď vypadá a pečlivě vše promyslet.
,,Půjdu s Levirem omrknout to místo a pak promyslíme co dál."
,,Dobře. A já zkusím vymyslet nějaké pasti a řeknu ostatním, co mohou jít do toho s námi, oč se tu jedná. A věřím, že půjdou do toho s námi."
Neznámá osoba
Všechno jde podle plánu. Michael se vydal na místo, odkud se už nikdy nevrátí a jeho milovaná družka brzy zemře. A až se všechno vydaří, újmu se vlády a má matka konečně zase bude žít, jako dříve. Bude mít znovu postavení a už nebude muset se schovávat v téhle díře se strachem, že jí někdo ublíží. Stačí jen pár dní a všechno bude zase mé a matky.
,,Synku." Z hlubokého přemýšlení mě vytrhla matka s ustaraným obličejem. Ani jsem si nevšiml, že tu už nějakou chvíli stála.
,,Promiň. Jsem teď myšlenkami jinde. Copak potřebuješ?" Jediná chvíle, kdy dokážu vykouzlit úsměv, je na moji matku, která nikdy neměla v životě štěstí a lidé ji z celého srdce nesnášeli. A já byl to jediné světlé místo v tom temném světě, ve kterém doteď žila.
,,Přinesla jsem ti tvé oblíbené borůvkové koláče, co máš rád. Doufám, že si je vychutnáš."
,, Děkuji matko. A jinak je všechno v pořádku? Přijde mi, že tě něco trápí."
,,Nic mě netrápí. Jen teď moc nenaspím, tak si půjdu odpočinout." Usmála se na mě tím vřelým úsměvem a šla si odpočinout do své místnosti v jeskyni. A i když říká, že jí nic netrápí, nikdy to není pravda. Vždycky si své trápení nechá pro sebe. Ale až se splní všechny mé plány a můj nevlastní bratr s jeho družkou zahynou, už se nebude muset matka trápit a já ovládnu všechny alfy i s jejich smečkami a budou mi právem říkat král. Trůn měl být vždycky po právu můj, ale matka byla neopatrná a všechno se změnilo. A Michael po smrti našeho otce převzal trůn i nadvládu Ned všemi vlky.
Michael
Louka, kterou jsme s Levirem hledali, byla nedaleko a my jsme měli více času prozkoumat terén a zaznamenat všechny detailní věci. Kde jsou stromy, pařezy, vysoká tráva, a jaké vhodné pasti by se sem hodily.
Louka byla docela velká oproti nákresu na šamanově mapě a velký strom byl na jižní straně. Byl velmi vysoký, alespoň dva metry a kmen velmi silný a starý. V jeho středu se nacházela díra a tam by se mohl někdo schovat. Slugh by se nalákala zády ke stromu a dotyčný, co by tam byl schovaný s dýkou, by mohl zezadu bodnout příšeru do znamení, které podle všeho udělal můj předek pro lehčí zabití stvůry a ukončit tak její život.
,,Myslím si, že je to vhodné místo pro naše plány. Jen je lépe vylepšit a pořádně promyslet. A věřím, že by to mohlo být i úspěšně provedené a Slugh jednou pro vždy zabijeme."
,,A já možná vím, jak to provedeme."
Po dlouhé době tu mám další kapitolu a vydávám ji ještě o den dříve než jsem plánovala. Zdravotní problémy my zabránily psát, ale teď je mi lépe a jsem zpět.
Užijte si pokračování a brzy s novou kapitolou
Vaše Starry ⭐
ČTEŠ
Družka alfy
FantasySvoboda. Slovo, které volalo mé jméno po celý můj život a nakonec se i splnilo. Dostala jsem svůj vlastní život s pravidly, které jsem si mohla určovat sama. Stala se ze mě samotářka. Ale po dvou letech se objevil on. Král všech vlků, který mi lez...