Tizedik rész

1.9K 51 0
                                    

Úrrá lett rajtam a szomorúság, hogy 3 hétig nem láthatom Axelt. Arra kell koncentrálnom, hogy elhitessem mindenkivel azt, hogy egyáltalán nem vagyok szerelmes Axelbe, és nincs ínyemre ez az esküvő. Ezért szomorúságot tettetve bekopogtam Cole szobájába.
-Gyere!
Hallatszott ki a hangja. Mély levegőt vettem, majd magamra erőltettem a világ összes fájdalmát.
-Szia. Tudunk beszélni?
Kérdeztem tőle, miközben leültem az ágyára. Éppen videó játékozott, de meglátva a szomorú arcomat, leállította a játékot és odaült mellém.
-Hé, mi a baj?
Fogta meg a kezemet már ő is szomorúan.
-3 hét múlva lesz az esküvő, addigra kell ruhát találnom. Eljössz velem?
Néztem rá. Próbáltam nagyon szomorú lenni, de belül örültem, hogy összeházasodunk és össze is költözünk Axellel.
-Ez nem is kérdés Hazel. Tudom, hogy nem akarod az esküvőt, de hidd el jobb lesz mint itthon.
Húzott magához egy ölelésre. Kiakadtam, mert amikor Axel bejelentette, hogy összeházasodunk, akkor ő is ugyan ezt mondta.
-Hogy lenne jobb Cole?! Mikor ott se fogok szeretetet kapni! Ráadásul nem is leszel ott!
Kiabáltam, miközben felkeltem az ágyról. Annyira beleéltem magam a színészkedésbe, hogy még egy könnycsepp is kicsordult a szememből.
-Holnap találkozunk Cole. Elmegyek aludni, mert fáradt vagyok.
A végére már tényleg nem kellett játszanom azt, hogy szomorú vagyok, mert az lettem. Muszáj volt Arinak is írnom egy üzenetet, mert nekem ő is kellett a ruhaválasztáshoz.
Hazel
Ribi, holnap el tudsz velem jonni esküvői ruhákat nézni? 😫

Küldtem el neki, és direkt úgy írtam mintha ez egy kín lenne. Egyből jött is a válasz.
Aria
Ne idegeskedj, reggel ott leszek és együtt végig csináljuk ezt a szart🖤

Tudtam, hogy Ariára mindig számíthatok. Ezért is ő a legjobb barátnőm már pici korunk óta. Erre már nem válaszoltam neki, hanem elszaladtam fürdeni. Amíg fürödtem, kaptam egy ismeretlen számról egy üzenetet.
Ismeretlen szám
Remélem már pihen az én drága menyasszonyom😉🖤 

Nagyot dobbant a szívem, hogy Axel ilyet írt.
Hazel
Ami azt illeti, most fürödtem, szóval nemsokára pihenek😏😁

Azonnal jött a válasz.
Axel
Jézus, ne írj ilyeneket, mert a repülőn nem akarok könnyíteni magamon. 😫

Nem törődtem vele. Küldtem neki egy képet, amiben törölközőben pózolok a tükör előtt. Sokáig nem jött válasz. Kicsit úgy éreztem, hogy túllőttem a célon, de nem törődtem vele. Addig átöltöztem a pizsamámba es bebújtam az ágyamba. Már majdnem aludtam, mikor jelzett a telefonom. Axel volt, aki egy képet küldött. Kicsit féltem megnyitni, nehogy elém ugorjon a nagyszerű férfiassága, de szerencsére nem az volt.
Axel 
Ha már te küldtél nekem egy ilyet, akkor én se maradjak ki😏😉

 Axel  Ha már te küldtél nekem egy ilyet, akkor én se maradjak ki😏😉

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Nem bírtam szóhoz jutni. Mindig is imádtam Axel testét, de most tudva azt, hogy már csak az enyém, még jobban imádtam. Beharaptam az alsó ajkamat és a kezemmel felfedezőútra indultam a testemen. Nem tudtam sokáig élvezni a pillanatot, mert megcsörrent a telefonom. Mosolyogva vettem fel.
-Szia.
Szóltam bele rekedtes hangon. Vágytam rá. 3 hétig nem fogunk találkozni, ki leszek készülve.
-Hallom tetszett a képem.
Szólt bele a telefonba a vőlegényem, akinek szintén a vágytól rekedt volt a hangja.
-Ha tudnád, hogy éppen miket csinálok.
Suttogtam, hogy csak ő hallja. Nem akartam, hogy valaki a folyosóról ilyeneket halljon.
-Hazel... A picsába ezzel az üzleti úttal.
Morgott egyet. Imádom, ahogy be van indulva. Engem is beindít.
-Axel. Be kell vallanom valamit.
-Hallgatlak Kicsim.
Suttogott már ő is.
-Nem tudom, hogy fogom kibírni ezt a 3 hetet nélküled. Egyedül kell lennem a vibrátorommal, pedig én téged akarlak.
Egy pillanatra elhallgatott. Azt hittem, hogy megszakadt a vonal. De egy kis idő után hallottam a szuszogását.
-Jézus Hazel..... Kicsinálsz a picsába is!
Nevetnem kellett rajta. Mindig is imádtam, mikor dühös.
-Tudod, hogy szeretlek.
Nevettem, de mikor észbe kaptam, hogy mit mondtam lefagytam. Csak reménykedtem benne, hogy nem hallotta, mert suttogtam.
-Hazel. Mit mondtál?
Hallottam a hangján a döbbenetet.
-S..se..semmit.
Kezdtem el dadogni. Rettegtem. Biztos vagy benne, hogy nem áll még erre készen. De én ezt is elbasztam, mint minden mást.
-Mindent hallottam. Szerencsére a susmorgásra mindig figyelek.
Nem válaszoltam neki, és ezt ő is észrevette.
-Én is szeretlek Hazel. Csak ezt még magamnak se mertem bevallani. De mostmár tudom. És alig várom az esküvőnket, meg persze a nászéjszakánkat.
Ő is szeret. Ezzel pedig az egekbe repített. Én is rettenetesen várom már az esküvőt, de azt jobban, hogy vele aludjak el minden nap, és vele is ébredjek.

Az ellenséggel ágyba bújni Where stories live. Discover now