Eltelt egy hét. Axel minden este hívott engem és mindig az egekbe repített. Órákig telefonáltunk. Elmeséltük egymásnak a napjainkat, hogy mennyire hiányzik a másik. Én pedig napról napra szerelmesebb lettem. Heti négyszer járok edzeni, de mostanában egyre jobban lassulok. Fáradtabb vagyok a kelleténél, egész nap aludnék.
-Hazel! Az agyam eldobom! 2 hete kezdtük újra az edzéseket, de te már megint olyan vagy, mint a mosott szar!
Kezdett el dühöngeni az edzőm.
-Bocsi, mostanában fáradt vagyok. Lehet benyeltem egy vírust.
Ültem le lihegve a földre.
-Hagyjuk is szerintem ezt a mai edzést a picsába.
Mondta, majd köszönés nélkül elviharzott. Néha olyan kegyetlen tud lenni. Mostanában gyakran gondolkodok rajta, hogy edzőt váltok, ami amúgy is megtörténik, ha férjhez megyek. Mivel tényleg nem éreztem jól magam, ezért felhívtam Feliciát.
-Szia Hazel. Valami baj van?
Szólt bele a telefonba.
-Nem érzem túl jól magam. Lehet elkaptam valami vírust. Megkérhetlek, hogy főzz nekem az isteni gyógyító levesedből?
Kértem meg őt, miközben feltápászkodtam a földről és elindultam a cuccaimért.
-Persze drágám, ez nem is kérdés. Vigyázz hazafelé.
Leraktuk a telefont és kivonszoltam magam a kocsihoz. Nem volt erőm átöltözni, így izzadtan mentem haza. Félúton járhattam, mikor csörgött a telefonom.
-Igen?
Vettem fel, de meg sem néztem, hogy ki az.
-Szia szerelmem. Fura a hangod, jól vagy?
Kezdett el aggódni Axel. A gyomromban mintha pillangók repkedtek volna, olyan érzéseket váltott ki belőlem.
-Biztos elkaptam valami vírust, fáradt vagyok. Éppen hazafelé tartok az edzésről, de ne aggódj. Hazamegyek és lefekszem aludni. Veled mi újság?
Tértem inkább át rá, mert nem akartam, hogy fölöslegesen aggódjon miattam.
-Velem minden oké, de most nem kicsit aggaszt, hogy veled mi van.
-De miattam nem kell aggódni Axel, mert semmi komoly. Hazamegyek lefekszem, magamba tömök egy kis levest, aztán minden jó lesz.
Próbáltam meg megnyugtatni, de tudtam, hogy nem fog ez könnyen menni. Valamit beszélt, de nem értettem, mert nem angolul mondta.
-Hazamegyek Hazel, hogy veled tudjak lenni.
Beszélt mostmár hozzám.
-Szó sem lehet róla! Te mondtad, hogy fontos ez a három hét. Én jól vagyok, vagyis majd jól leszek. Nem hiányzik, hogy esetleg te is elkapd. Nyugodj meg és tedd a dolgod.
Jól esett, hogy hazajött volna miattam, neki ott kell lennie ahol van. Már csak két hét és itt az esküvőnk.
-Akármi van hívj! Nagyon nem nyugtat meg, hogy te otthon vagy betegen, míg én több ezer kilométerre vagyok tőled.
-De gondolom nem a seggedet vakarászod több ezer kilométerrel arrébb.
Forgattam meg a szemem.
-Nem, de akkor is. Csak egy szavadba kerül és én otthon vagyok.
Éppen ekkor értem haza. Megmosolyogtattak a szavai.
-Szeretlek Axel. Nem akarlak zavarni azzal, hogy folyton írogatok neked. Nem akarok tapadós barátnő/menyasszony/feleség lenni.
-Én meg ezt akarom Hazel. Tapadj, mert akkor tudom, hogy csak én járok a fejedben, mert nekem te jársz folyton.
Fejemet a fejtámlának döntöttem, úgy hallgattam amit mond.
-Írni fogok, de te mondtad, hogy meg kell tartanunk a látszatot, hogy utáljuk egymást.
-A faszomat a látszatba. Ha bárki is bántani mer téged, azt kicsinálom. Szeretlek Kicsim. Egy szavadba kerül és én ott vagyok melletted. Leszarom, ha én is beteg leszek, de akkor is tudom, hogy te jól vagy. Viszont most mennem kell, írj írj írj. Este pedig hívlak, addig is pihenj szerelmem.
Ezzel pedig lerakta a telefont, én meg ott ültem a kocsiban fülig erő mosollyal az arcomon. Nagy nehezen beértem a házba, ahol isteni illat fogadott.
-Csak, hogy itt vagy. Már kezdtem aggódni.
Rohant ki a konyhából Felicia.
-Ne aggódj, csak nagyobb volt a forgalom a kelleténél.
Ültem le az egyik székre.
-Egyél drágám. Szedek még ha kérsz.
Nem voltam annyira éhes, de magamba tuszkoltam egy fél tányér levest, mert nem akartam megbántani azzal, hogy nem eszek.
-Köszönöm Felicia, de most megyek alszok kicsit.
-Hiszen alig ettél.
-Elég volt ennyi, majd eszek még később.
Intettem neki és elindultam a szobámba, ahol a drága kutyáim aludtak. Levetkőztem és bebújtam melléjük, de közben jött egy üzenetem. Természetesen Axel küldte.
Axel
Remélem fekszel már😘Hazel
Most ettem meg egy fél tányér levest és már az ágyban vagyok. Ahogy Apolló és Phoenix is 😂🖤
Axel
Helyes🖤 Üzenem nekik, hogy vigyázzanak rád helyettem is😘 Jobban szeretnék most én aludni veled, de sajna készülődök egy megbeszélésre🙄Nem csak Axelt imádom, de a testét is. Tömény izom, semmi felesleg nincs rajta. Egy igazi Adonisz.
Hazel
Na szép. Most, hogy fogok így elaludni?!🙄Húztam az agyát.
Axel
Próbálkozz szerelmem😂🖤 írj, ha felkeltél😘Nem kellett sok idő, ahogy letettem a telefont és betakaróztam, elnyomott az álom.
KAMU SEDANG MEMBACA
Az ellenséggel ágyba bújni
Romansa❗️18+ jelenetek, trágár beszéd.❗️ A maffia családok között nagy a feszültség. Pláne ha a két legnagyobb ellenség egymásba szeret. De tudjátok mindig a tiltott gyümölcs a legfinomabb, és nekem ő a tiltott gyümölcs.