Ahogy sétáltunk be a házba apám megint letámadott. Elkapta a csuklómat és szorította.
-Hol a picsába voltál már megint!
Ordított velem. A kutyák elkezdtek morogni, én meg akármennyire is fájt a szorítása, csak mosolyogtam.
-Fogd vissza a korcsaidat Hazel nagyon gyorsan!
Vicsorított tovább a fasz apám. Szívem szerint a fejébe eresztettem volna egy golyót, de ahhoz nem lenne akkora nagy bátorságom.
-Te pedig eressz el, mert ha így folytatod, lehet nem lesz estére karod.
Néztem mélyen a szemébe és undorodva köptem neki a szavakat. Enyhített a szorításán, de még mindig nem engedett el.
-Hogy gondolod, hogy a szökésed után, még elmész a kutyáiddal 2 kibaszott órára! Mindjárt indulnunk kell az estélyre, te pedig itt állsz nyakig kutyaszőrösen és sárosan!
Kirántottam a kezemet a szorításából és elindultam a lépcsőn a szobám felé.
-Nekem nem kellenek órák ahhoz, hogy elkészüljek. Neked viszont jó lenne egy fürdő és egy új ing, mert egy merő vér vagy William!
Kiabáltam le neki a lépcső tetejéről, majd eltűntem a szobámban. Ahogy elmentem fürdeni észrevettem a csuklómon a keze nyomát. Olyan erősen szorított, hogy már most lila lett a csuklóm.
-Zseniális, most ezzel is foglalkozhatok.
Dünnyögtem magamnak, és elkezdtem folyatni a vizet. Percekig csak álltam a forró zuhany alatt. Jólesett hogy a forró víz átjárja a testemet és ellazít a mai idegesítő dolgok után. Egyébként Aria azóta se írt nekem, de leszarom. Úgyis ott kell lennie neki is. Mikor végeztem a fürdéssel, betekertem magamat egy törülközőbe és kinyitottam a szekrényemet. Nem fogok ezzel újat mondani senkinek, hogy a ruhatáram 90%-a fekete. Az a kedvenc színem, ha tehettem volna, akkor a szobám is olyan színű lenne, de helyette csak a bútoraim olyanok. Kopogás zavarta meg a gondolkodásomat abba, hogy mit vegyek fel.
-Gyere!
Kiáltottam úgy, hogy a szekrénybe voltam bújva. Nyílott az ajtó és Cole lépett be rajta.
-Jó leszek így?
Kérdezte a tükröm elé állva. Úgy forgolódott ott mint valami csaj.
-Ne aggódj, jó segged van benne.
Markoltam bele az említett testrészébe és ledobtam a ruhámat az ágyamra. Ezen csak jót nevettünk, majd megakadt a szeme a csuklómon.
-Már megint Hazel?
Ült le az ágyamra és a kezébe fogta a kezemet. Ahogy hozzáért felszisszentem.
-Már meg se lepődök ezen Cole. Ilyen, a saját gyerekeivel is ezt csinálja, azért mert elmentem a kutyákkal sétálni.
Álltam fel és elkezdtem készülődni. Hallottam, hogy nagy trappolás van a folyosón. Nem telt el fél perc a három kutya már az ágyon feküdt.
-Ó édes istenem ez a három ördög!
Hallottuk kiabálni Feliciát. Nevettünk egyet, majd kimentem a folyosóra még mindig törölközőben.
-Sajnálom Felicia! Ígérem majd feltakarítom.
Szóltam oda neki, majd adtam egy puszit az arcára.
-Persze drágám, mert te így szoktad.
Csapta meg vállamat gyengéden és betessékelt a szobámba. Cole közben már kiment. Felvettem a földig erő fekete testhez simuló ruhámat, hozzá egy magas talpú és magas sarkú szandált és megnéztem magamat a tükörbe.
-Na srácok, jó leszek így?
Fordultam a három gyönyörűségemhez. Ők csak rám néztek és elkezdtek csóválni. A hajam az természetesen hullámos, így azt úgy hagytam kiengedve. Tettem fel egy minimális sminket és elindultam kifelé az ajtómon. Közben jött egy üzenetem. Aria volt az. Küldött egy képet, amin egy símaszk van rajta és a kezébe egy kést tart. Jó leszek így?😉 tette fel a kérdést.
Hazel
🤦🏽♀️ nem is te lennél.Írtam neki, majd tovább mentem. Pittyent mégegyszer a telefonom. Megint Aria volt, újabb képet küldött. Amin már rendesen fel volt öltözve és csodálatosan nézett ki. A szavam is elállt tőle.
Hazel
💣😘Aria
Nemsokára tali Ribi😘Eltettem a telefonomat a kistáskámba és lementem a lépcsőn a többiekhez. Beültünk a páncélozott autónkba és elindultunk a hatalmas palotához. Cole kinyitotta az ajtót és a karját nyújtotta nekem.
Karon öltve indultunk el a lépcsőn egészen a bálteremig. Rengetegen voltak. Mindneki feketébe, még a díszítés is fekete volt. Egyből kiszúrtam a drága barátnőmet, aki a pultnál iszogatott és flörtölt a pultossal.
-Odamegyek Ariahoz.
Súgtam oda a bátyámnak és elindultam a pult irányába.
-Egy vodka narancsot kérnék.
Intettem a pultosnak és odafordultam a barátnőmhöz. Az arcát kémleltem, amin már a nyomai sem látszódtak a verekedésnek.
-Végre itt vagy!
Húzott magához egy ölelésre. Éreztem a fű szagot rajta. De nem szóltam egy szót sem, csak mosolyogtam.
-Hölgyem, az itala.
Nyújtotta oda nekem a helyes pultos az alkoholomat, majd belekortyoltam.
-Mi a felhozatal?
Támaszkodtam háttal a pultnak és figyeltem a tömeget.
-A Toretto család még nincs itt, szóval csak az aljával kell beérni most.
Fordult ugyan úgy Aria is és nézte ő is az embereket.
-Drága Aria! A fű elvette az eszedet, mert mi nagyon is itt vagyunk.
Könyökölt a pulton Vincent Toretto a Capo legkisebb fia. Ugrottam egyet ijedtemben, de utána csak szúrós pillantást vetettem rá. Elvileg ez titok lenne de annyira mégsem, mert kb mindenki tudja. Vincent és Aria összejárnak elég gyakran, de azt mondják semmi komoly nincs. Fogtam a poharamat és elindultam a tömegbe. Nem voltam kíváncsi Vincentre. Próbáltam a lábam elé nézni, nehogy rálépjek a ruhámra. Míg bele nem ütköztem valakibe....
ESTÁS LEYENDO
Az ellenséggel ágyba bújni
Romance❗️18+ jelenetek, trágár beszéd.❗️ A maffia családok között nagy a feszültség. Pláne ha a két legnagyobb ellenség egymásba szeret. De tudjátok mindig a tiltott gyümölcs a legfinomabb, és nekem ő a tiltott gyümölcs.