Hatodik rész

2.3K 54 3
                                    

-Hazel!
Tört be a szobámba Cole.
-Jézus! Mi a szar?!
Néztem rá szúrós szemekkel.
-Fogd a telód, és lépjél be a PUBG-ba.
Nyomta kezembe a telefonomat. Hirtelen azt se tudtam, hogy mi van.
-Most nem érek rá. Edzésre kell mennem.
Raktam vissza az asztalomra a telefont.
-Ejha! Hazel beteg vagy?
Fogta meg a homlokom. Ellöktem a kezét és felkaptam a táskám. Van oka azt hinni, hogy beteg vagyok, de most kivételesen van kedvem az edzésekhez. Az utóbbi időbe kicsit elhanyagoltam a testem.
-Majd edzés után játszok veletek. Na cső bratyó.
Intettem neki, majd elindultam a kocsimhoz. A mai nem csak szimpla edzés lesz. Fegyverekkel is fogunk megint edzeni. Muszáj, mert ha valaki megint be akar törni a szobám ablakán, akkor előbb kell cselekednem az önvédelemmel, pláne ha fegyvere van.

 Muszáj, mert ha valaki megint be akar törni a szobám ablakán, akkor előbb kell cselekednem az önvédelemmel, pláne ha fegyvere van

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

A test edzés iszonyat keményre sikerült. Azt hittem bele halok.
-Hazel, Hazel, Hazel.
Jött oda az edzőm hozzám a fejét rázva.
-Tudom! Nem kell emlékeztetned.
Ültem le lihegve a földre.
-Mostantól sűrűbben kell járnod, mert ez a mai edzés, egyenlő volt a nullával.
Fonta keresztbe a karját. Kivágódott az edző terem ajtaja, és Axel lépett be rajta. Ahogy belépett, mintha megérezte volna, hogy nézem, mert egyből rám kapta a tekintetét. Ahogy összenéztünk mosolyra húzódott a szája. Én ezt csak egy flegma tekintettel díjaztam, és még be is mutattam neki. Ő ezen csak jobban elmosolyodott és elindult a kondigépek felé. Mivel eléggé leizzadtam, így a kondi fürdőjében lefürödtem. Ahogy folyattam magamra a vizet, hallottam, hogy kinyitódott az öltöző ajtaja. Nem törődtem vele, mert úgy gondoltam, hogy egy női edzőtársam. Ahogy kiléptem a zuhany alól szembetaláltam magam Axellel.
-Mi a szart keresel itt?!
Kiabáltam rá.
-Látni akartalak.
Jött hozzám közelebb, de én egyre jobban távolodtam el tőle.
-Majd láthatsz bálokon. Meg távolról. És mos, húzzál kifelé a női öltözőből.
Mutattam az ajtó irányába. Nagyon nem akart megmozdulni, ezért elkezdtem kifelé rángatni, de mivel fürödtem a víz kifolyt. Nem figyeltem a lábam elé, így megcsúsztam. Szerencsém volt, hogy Axel ott volt, és miatta nem törtem be a fejemet. Elkapott, de azzal nem számoltam, hogy az esés és a kapás pillanatában a törölközőm leesik rólam. Ott álltam Axel előtt anyaszült meztelenül. Axel jól láthatóan végigmért és a látványtól elmosolyodott.
-Akkor mostmár ne is menjek ki, igaz?
Mondta, még mindig a karjaiba fogva.
-A véleményem még mindig nem változott. Úgyhogy kérlek fáradj ki az öltözőből, vagy szólnom kell a biztonságiaknak.
Mosolyogtam rá. Láttam az arcán, hogy kicsit megijedt, de mivel ő Capo fia, ezért senki nem packázik vele.
-Drága Hazel! Még úgyis találkozunk.
Mondta, majd kilépett az ajtón. Össze kellett szednem magamat, mivel most jött a második edzésem, ami fegyverekkel volt, így oda csak összeszedetten mehettem. Nem érezhetek semmit Axel iránt, mivel apám biztos, hogy kinyíratna. Vagy lehet ő maga tenné meg.

-A fegyver tartásod sokat változott, amióta utoljára találkoztunk

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


-A fegyver tartásod sokat változott, amióta utoljára találkoztunk.
Jött oda mellém az edzőm.
-Maffia család átka.
Nevettem el magam, és leraktam a pisztolyt a helyére.
-Heti egy lövést iktatunk csak be, de edzésekre egy héten minimum háromszor jönnöd kellene.
Nézegette a füzetét Robert.
-Rendben, majd beszélünk.
Intettem neki, és a cuccomat felkapva elindultam a kocsimhoz. 20 perc alatt otthon is voltam. Felicia csinált nekem enni, amit a kertben meg is ettem. Éppen a kutyákkal játszottam, amikor egy ismeretlen szám hívott. Nem tudtam, hogy felvegyem e, de a kíváncsiságom győzött.
-Igen?
Szóltam bele a telefonba.
-Gyere 1 óra múlva a tóparti házatokhoz.
Szólt bele Axel a telefonba.
-Mégis minek mennék oda?! Megmondtam! Nem fogok veled találkozni.
-Pedig fogsz. Ajánlatom van a számodra.
Fogta rövidre és kinyomta a hívást. Mégis milyen ajánlata lehetne a számomra? Meg kellett tudnom, ezért gyorsan átöltöztem és elindultam a tóparti házunkhoz. Nem akartam egyedül menni, ezért vittem magammal Apollót.

Ahogy leparkoltam a ház előtt, láttam, hogy Axel mar ott van

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Ahogy leparkoltam a ház előtt, láttam, hogy Axel mar ott van. Kocsijának támaszkodva várt engem. Szürke edzőcuccában, amiben a teremben is találkoztunk. Elképesztően jól nézett ki. Talán még több is lehetne köztünk, ha nem lennénk ellenségek, de így, marad a titkolózás.

 Talán még több is lehetne köztünk, ha nem lennénk ellenségek, de így, marad a titkolózás

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

-Nem mondtam, hogy vágyok másnak is a társaságára.
Nézett rá Apollóra, aki csak egy halk morgással fejezte ki nemtetszését.
-Engem meg pont nem érdekel, hogy mire vágysz.
Mondtam neki flegmán, majd elengedtem Apollót a tóhoz.
-Milyen ajánlatról akarsz beszélni.
Fontam össze mellkasomon a kezemet.
-Szerintem sétáljunk egyet és megtudod.
Nyújtotta oda a kezét, de én kikerülve azt elmentem mellette. Ahogy leértünk láttam, hogy már a drága kutyám a tóban fetreng. Erre nem gondoltam....
-Köszi drága kiskutyám! Majd te fogod a kocsit is kitakarítani!
Kiabáltam oda neki, majd megvártam, amíg Axel is ideér.
-Hallgatlak.
Mondtam neki, de nem néztem rá.
-Gyere hozzám feleségül.
Megtorpantam. Hirtelen azt sem tudtam, hogy viccel vagy komolyan beszél. Értetlenül ránéztem, amit ő egy nevetéssel díjazott.
-Te miről beszélsz?! Mégis, hogy gondolod azt, hogy hozzád megyek?
Fordultam felé.
-Ez egy nagyon jó ajánlat. Én leszek a jövendőbeli Capo, zseniális életed lenne. Nem kell szerelem, sőt ezt ne is várd el, de mindened meglenne. Apád pedig boldog lenne valamilyen szempontból mert egy eléggé befolyásos család tagja lennél te is és kicsit ő is.
Kezdte el sorolni a dolgokat, de nem tudtam figyelni.
-Szerinted ez működne?! Mikor az apáink gyűlölik egymást?! Nem is értem ezt, hogy gondoltad?! Elment az eszed?! Le kell üljek Axel mert képtelen vagyok ezt feldolgozni.
Ültem le egy padra a parton.
-Hidd el Hazel, hogy apád is megenyhülne, ha hallaná. Milliókat kapna ezért apád.
-Á! Szóval te ki akarsz vásárolni tőle! Még mit nem!
Kiabáltam rá.
-Jobb életed lenne velem, mint az átkozott apáddal!
Emelte fel a hangját ő is.
-Mi lenne jobb?! Mikor nálad se szeretne senki. Mivel lenne jobb életem?!
Láttam, hogy lefagyott. Nem tudott mit mondani, ezért én felálltam és elindultam a kocsimhoz. Axel elkapta a kezemet és magához rántott. Hosszan nézett a szemembe, majd megcsókolt. Nem kellett volna visszacsókolnom, de megtettem. Senki nem csókol annyira jól mint Axel. Nyelveink táncot jártak egymás szájában. Többre vágytam, de Apolló morgása rántott vissza a valóságba. Tudtam, hogy ő is akar, de ezután a beszélgetés után nem akartam semmit tőle.
-Gondold át Hazel!
Fogta meg a kezemet.
-Mit gondoljak át ezen? Nekem ebben semmi jó nem lenne. Kapok még egy olyan családot, akik nem bírnak elviselni. Inkább öletem meg magamat.
Téptem ki a kezemet a szorításából és rohanni kezdtem a kocsihoz.
-Nem fogom hagyni, hogy bármi bajod legyen Hazel! Szerelmet nem ígérhetek neked, de tudd, jobb életet adok mint apád adott neked valaha!
Kiabált utánam, de nem törődtem vele. Azon voltam, hogy minél hamarabb eltűnjek innen.

Az ellenséggel ágyba bújni Donde viven las historias. Descúbrelo ahora