Harmadik rész

2.8K 57 0
                                    


-Hazel Flynn.
Hallottam meg a rekedtes mély szexi hangját. Kihúztam magam és a szemébe néztem.
-Axel Toretto. 
Mosolyogtam rá gúnyosan és közben ittam egy kortyot az italomból, majd mikor engedtem volna le a kezemet, valaki meglökött, így a ragacsos alkoholom Axel ingjére ömlött.
-Édes Istenem! Sajnálom, gyere gyorsan áztassuk be.
Ragadtam meg a kezét, majd elkezdtem húzni a mosdók felé. Ő ezen csak jót nevetett.
-Mi olyan vicces ezen Axel.
Fordultam felé, mikor már a mosdóba voltunk bezárkózva. Ő csak lekapta magáról a zakót és az inget, majd a csap alá dugta.
-Nincs egy kis Déjá vu érzésed?
Jött közelebb hozzám és bezárta az ajtót. De basszus nagyon is az van. Pontosan 2 éve történt. Akkor volt a 18.születésnapom. Aznap is rengeteg maffia volt nálunk, köztük a Torretto család is. Világ életünkben utálta a családunk egymást, de mi valahogy Axellel nem tudtuk. Aznap is hasonlóan történt minden. Axel felköszöntött.
-Isten éltessen Hazel.
Mondta egy kézcsók kíséretében. Próbáltam az akkor 22 éves srácra szúrós szemmel nézni, de elvarázsolt a mosolya. Akkor is egy pohár alkohol volt a kezemben, hiszen aznap ünnepeltem. Aria már eléggé be volt rúgva, ezért bizonytalanul állt a lábán.
-Ó, a mi sármos Axelünk a jövendőbeli Capo.
Veregette meg a vállát Aria, csak közben elvesztette az egyensúlyát és nekem esett. Viszont a nagy lendülettől a poharam tartalma aznap is Axel mellkasán landolt.
-Annyira sajnálom Axel!
Kaptam egyből mellkasához, de ő ezen csak mosolygott. Aria közben feltartva a kezét elindult a kijárat felé.
-Gyere, tudok egy jó titkot rá.
Fogtam meg a kezét és akkor is a mosdók irányába húztam.
-Erre igazán semmi szükség Hazel.
Mondogatta nekem, de nem engedtem el.
-Hidd el, ki fog jönni.
Mondtam, majd behúztam a mosdóba. Elkezdte levenni magáról az inget, én pedig nem tudtam róla levenni a szemem. Izmos barna felsőteste csillogott az alkoholtól. Szívem szerint lenyaltam volna róla.
-Hazel?! Tudom, hogy ennyire tetszik a látvány, de ragadok, úgyhogy kéne valami amivel megtörlöm magam.
Mondta nekem és közben a csapba dobta a piszkos inget. Én addig kerítettem egy törülközőt és bevizeztem, majd elkezdtem a mellkasát törölgetni. Axel nem vette le rólam a szemét, bámult, majd mikor végeztem vele megfogta a derekamat és magához húzott. Megcsókolt. Én pedig engedtem neki. Nyelve bejutásért könyörgött, amit szintén hagyta neki. Vadul faltuk egymást. A ruhám elszakadt, de nem foglalkoztunk vele. Letéptük egymás ruháit, de nem szakadtunk el egymástól. Zsebéből kivett egy tasakot, majd kőkemény férfiasságára húzta. Amilyen vadul csókolt meg annyira gyengéden hatolt belém. Figyelt rám. Lassan haladt, nehogy fájdalmat okozzon nekem.
-Ha már megszoktad a méretem bólints.
Nyomta oda homlokát az enyémhez és, úgy csókolt. Kis idő múlva bólintottam és elkezdett bennem lassan mozogni. A fájdalmat átvette az isteni érzés. Együtt mozogtunk és nyögtünk, közben pedig csókolóztunk. Végigcsókolta a nyakamat, majd pedig a kulcscsontomat, amit meg is szívott kicsit. Mikor már majdnem elmentünk kivágódott az ajtó. Felicia nézett velünk farkas szemet.
-Hazel! Mi az ördögöt csinálsz! Ha az apád ezt megtudja, mind a ketten halott emberek lesztek!
Kiabált velünk, de közben bezárta maga után az ajtót. Axel azonnal kihúzódott belőlem és elkezdett öltözködni, majd kirohant az ajtón. Onnantól kezdve meggyűlöltem az egész Torretto családot. Akármilyen eseményen vagyunk én gyilkos szemekkel figyelem őket, míg Axel a bugyit is leolvasztja rólam. Ez ma is így történt. Mikor hallottam, hogy a zár kattant, tudtam mit akar. Megfogta a derekamat és kicsit megszorította.
-Ma is gyönyörű vagy!
Suttogta a fülembe, majd belecsókolt a nyakamba. Egy halk nyögés szakadt fel a torkomból.
-Hallom tetszik.
Mosolygott édesen. Én csak megfogtam a nyakát és magamhoz húztam. Csókolóztunk addig amíg nem kaptunk levegőt. Ő elkezdte lehúzni a ruhám cipzárját, míg én az övvel bajlódtam a nadrágjánál.
-Basszus Axel! Nem tudnál egy normális övet beszerezni magadnak?!
Dünnyögtem. Ő ezen csak jót nevetett és kicsatolta egy másodperc alatt. Szúrós szemmel néztem rá, de ő ezt egy csókkal elintézte. Felkapott az ölébe és felültetett a mosdó szélére. Lábaim közé furakodott csípőjével, én pedig összekulcsoltam a lábamat derekán. Kezébe fogta melleimet és azokat markolászta és csókolgatta. Majd miután megunta és kellőképpen nedves lettem elindult a lábaim közé, közben pedig végig a szemembe nézett. Egy gyors és határozott mozdulattal belenyalt nőiességembe, amit egy hangos nyögéssel díjaztam. Belekapaszkodtam hajába és addig nem engedtem el, amíg a csúcsra nem vitt szájával.
-Isteni vagy!
Csókolt meg, majd elkezdte dörzsölgetni a csiklómat.
-Oké, Oké. De most lássuk inkább azt, hogy változtál e az évek alatt teljesítmény ügyileg.
Sürgettem meg kicsit a dolgot. Nem akartam, hogy megint lebukjunk. Ő ezen csak egy jót vigyorgott és miután felhúzta az óvszert belém hatolt. Most nem volt olyan gyengéd mint legutóbb. Most vággyal telibb volt. Akart engem. Láttam rajta, mert végig a szemembe nézett. Csillogtak a szemei, azok a gyönyörű barna szemei. Nyögéseink vízhangoztak a mosdóban.
-Axel....
Nyögtem egy hatalmasat.
-Sikítsd a nevem mikor elmész gyönyörűm.
És úgy is tettem a nevét sikítva mentem el, majd pár lökés után ő is elélvezett. Nyögéseink után, most a lihegésünk töltötte be a teret.
-2 kibaszott éve ezt akarom. Minden nap veled akarom ezt tenni.
Suttogta Axel, aki a földön ülve lihegett. Én csak néztem rá, de nem szóltam egy szót sem. Nem is tudtam volna mit mondani.
-Te nem vágysz erre minden nap? Nem vágysz rám?
Kérdezte a szemembe nézve. És akkor beugrott a kép az emlékeim közé, hogy szó nélkül otthagyott engem és még el se köszönt, egy rohadt elnézést sem kért azóta.
-Kurvára nem!
Ugrottam le a mosdóról és felkaptam magamra a ruhámat.
-Legalább magadnak ne hazudj Hazel.
Állt fel a földről.
-Ne aggódj, nem hazudok magamnak. Hogy is vágynék rád minden kibaszott nap, amikor otthagytál engem a szégyenben egy kurva szó nélkül!
Kiabáltam vele. Fogtam a cuccomat és kivágtam az ajtót. Most én hagytam ott. Érezze csak azt amit én éreztem 2 éve.

Axel Toretto vagyok

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Axel Toretto vagyok. A jövendőbeli Capo. És egyszer biztos vagyok benne, hogy magam mellett fogom tudni Hazel Flynnt. Arra mérget vehet bárki.

A nevem Vincent Toretto

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A nevem Vincent Toretto. Axel öccse vagyok és Aria titkos pasija. Igazi csaj ragacs, de engem egy ideje már csak Aria érdekel.

Az ellenséggel ágyba bújni Where stories live. Discover now