5.Bölüm

5.7K 319 24
                                    

İyi okumalar

Önceki bölümü atlamayın lütfen...

Taha
Sabah yine erkenden işe gelmiştim. Korku evinde hayalet olarak çalışıyordum. Aslında eğlenceli bir işti. En azından ben eğleniyordum.

Kapıdan içeri girdiğimde, Salim amca temizlik yapıyordu. Salim amca emekliydi ama geçim derdine düşmüş, ellili yaşların üstünde olmasına rağmen hâlâ çalışıyordu. Buranın temizliğinden ve ayak işlerinden sorumluydu. İşleyen demir pas tutmaz misali, hâlâ da dinçti.

Ona selam verip, soyunma odasına geçecekken, bana seslendi.

"Taha oğlum." deyince, odaya girmeden arkama döndüm.

"Buyur Salim amca?" dedim. Bana yaklaştı ve elini cebine atıp bir şey çıkardı cebinden.

"Ben bir bileklik buldum temizlik yaparken. Bunu ne yapayım bilemedim." dedi ve bana uzattı. İpli, siyah güzel bir bileklikti. Biraz inceledim elimde. Erkeğe ait olmalıydı.

"Tamam Salim amca. Belki düşüren kişi farkeder." dedim ve koluma hafifçe vurup uzaklaştı yanımdan. Ben de bilekliğe bakarak odaya girdim. Sahibini nasıl bulacaktık ki? Omuz silkip, kıyafetlerimin olduğu dolaptaki, küçük ıvır zıvır kutusuna koydum bilekliği ve hazırlanmaya başladım. Birazdan mesai başlayacaktı.

***

Ufuk
"Off kahretsin ya!" diyerek bıraktım koltuğa bedenimi. Abimden kalan son şeyi de kaybetmiştim işte! Dokunsalar ağlayacaktım.

"Benim odamda da yok." diyerek odasından çıktı Doğan. Zaten ihtimal vermiyordum evde olmasına.

"Acaba nerede düştü? Kanka gittiğin yerleri düşün. Bir de oralara bakalım?" dedi Gürkay. Hafızamı zorlayınca, korku evine gittiğimiz geldi. O gün çok hareketli geçmişti. Belki de orada düşürmüştüm.

"Korku evi!" diyerek kalktım hızla. Doğanla Gürkay'ın bakışları beni buldu. "Korku evinde düşürmüş olabilirim belki. Yani o gün çok koşmuştuk. Belki de o engamede düştü. Farkedemedim." dedim. Gürkay da kalktı.

"Olabilir kanka. Hadi gidelim." dedi ve başımla onayladım hızla. Doğan da kalkıp odasına geçti ve hepimiz hazırlandık. Belki de cidden orada düşürmüştüm. Umarım oradadır...

Bölümü sabah attım sanıyordum meğer dün atmışım arkadaşlar benim kafam yandı sonunda

Yorumlarınızı bekliyorum

Öpüyorum kocaman 💋

DİLDÂR (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin