İyi okumalar
Önceki bölümü atlamayın lütfen...
Taha
Yutkunup, dudaklarına doğru fısıldayarak konuştum. Artık emindim kendimden ve içimde tutmak istemiyordum."Seni seviyorum Ufuk."
Ufuk, aniden yaptığım itirafla, gözleri büyüyerek bana baktı. Beklemediği belliydi. Ben de beklemiyordum ki kendimden.
"T-Taha... Ben..." diye bir şeyler demeye çalışırken, sözünü kestim. Şu an konuşmaması daha iyiydi.
"Bir şey demene gerek yok Ufuk." dedim ve doğruldum yatakta. "Ben sadece bilmen gerektiği için söyledim. Bir şey demesen de olur." dedim ve yataktan kalkmak için hareketlendim. Yalnız, bileğimi saran elden dolayı kalkamadım.
"Dur. Gitme Taha." diyen titrek sesi duyunca, arkama doğru baktım. Ufuk, başını öne eğmiş, eli bileğimi sarmış bir şekilde duruyordu. Bir şey demeden durdum bir süre. Elimi istesem rahatlıkla çekerdim ama çekmek istemedim.
"Evet Ufuk. Ne diyeceksin?" deyince, kendine gelir gibi oldu. Yutkunduğunu farkettim. Başını kaldırıp, bana baktı.
"Sen de gitme lütfen. Yanımda kal." dedi kısık çıkan sesiyle. 'Sen de gitme.' demişti. Ne demekti bu?
"Ufuk..." dedim ama benim de sesim kısıktı. Diğer eliyle de elimi tutup, tekrar konuştu.
"Söz veriyorum anlatacağım. Ama şimdi değil. Şimdi istediğim tek şey..." dedi ve bileğimi saran elini, koluma çıkardı bu kez. Temas bağımlısı mıydı bu çocuk?
"İstediğin şey ne?" diye sordum. Devamını getirmemişti.
"Yanımda olmanı istiyorum. İzin verir misin?" diye sordu. Gülümseyip, gözlerine baktım. Tuttuğu elimi yüzüne çıkardım ve yanağına koydum.
"Mavi çocuk... Ben seni seviyorum. Elbette yanında olurum. Her zaman yanında olacağım. İyi olduğundan emin olacağım." dedim ve yatağa yatırdım. Ben de yanına uzandım. Yorganı üstümüze çektim.
Birbirimize doğru dönük yattık. Bir süre birbirimizi izledik. Saçlarını okşadım. Mavilerine uzun uzun baktım. Bakışlarının boş olmadığını görebiliyordum. Daha sonra uzanıp, şakağına öpücük bıraktım. Sıcacık bir şekilde gülümseyip, göğsüme sokuldu. Kollarımla, benden biraz zayıf olan bedeni sardım.
"Seni seviyorum." dediğini duyunca mutlulukla gülümsedim ve saçlarının arasına öpücük bıraktım. Hayatımda, şu andan daha mutlu olamazdım...
Mavi çocuk, seni yerim 💙
Yorumlarınızı bekliyorum 🦋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLDÂR (BxB)
RomanceKorku evinde, hiç umulmadık bir şekilde başlayan bir aşk... Eşcinsel hikâye... 17.10.2021 - 07.02.2022