31.Bölüm

1.7K 110 18
                                    

İyi okumalar

Önceki bölümü atlamayın lütfen...

İki genç, koşturarak geldiler deniz kenarına. Mesai biter bitmez Taha, Ufuk'u motora bindirip, kaçırır gibi sahile getirmişti. Yapacağı şeyin, ikisi için özel bir ortamda olmasını istiyordu ve bu ortam ikisi için özeldi. Taha, Ufuk'a aşık olduğunu, bu sahilde anlamıştı. Gün batarken, içinden Ufuk'a, mavi çocuğa aşkını itiraf etmişti.

"Buraya tekrar getirdiğin için teşekkür ederim." dedi Ufuk. Birkaç saat sonra gün doğacaktı. Hava serindi ama üşümüyordu ikili. Birbirlerinin sıcaklığı kalplerinden bedenlerine ulaşıyor gibiydi. Tam olarak böyle hissediyorlardı. Taha, karşısında ona gülümseyerek bakan çocuğa baktı ve cevap verdi.

"Rica ederim. Özel olmasını istedim ve burası bizim için özel." dedi ve Ufuk'un mavi gözlerine baktı. "Biliyor musun Ufuk? Sana aşık olduğumu ilk burada anlamıştım. Hani ilk geldiğimiz zaman var ya. Hah, işte o zaman. İçimden sana aşık olduğumu kabul etmiştim. Seni öpmeyi bile düşünmüştüm." dedi gülümseyerek. Ufuk, yüzündeki gülümsemeyle denizde gezdirdi bakışlarını. Daha sonra, Taha'ya baktı tekrar.

"Sanırım ben de." dedi ve ellerini Taha'nın yüzüne çıkardı. "Bu çok güzel bir şey değil mi Taha? Duygularının karşılık bulması çok güzel. Kalbinin attığı kişinin kalbinin sana atması çok güzel." dedi. Taha gülümseyerek, yüzündeki elleri tuttu. Üstüne küçük öpücükler kondurdu.

"Mavi çocuk..." dedi ve dudaklarını yüzünde gezdirdi karşısındaki oğlanın. Ufuk, maviş gözlerini kapatmış, kendini yine Taha'nın rüzgarına bırakmıştı. "Bence artık sevgilim olmalısın." diye fısıldadı Ufuk'un yüzüne doğru. Ufuk'un gülümsemesi büyürken, o da fısıldayarak cevap verdi.

"Bence de." diye fısıldadı ve Taha'ya sevgilisi olarak ilk öpücüğünü verdi.

Biraz kısa ama uzarsa tadı kaçardı. Bence böyle çok tatlı oldu 💕

Yorumlarınızı bekliyorum 🦋

DİLDÂR (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin