8.Bölüm

4.3K 269 47
                                    

İyi okumalar

Önceki bölümü atlamayın lütfen...

Telefonumu cebime koyduktan sonra arkama doğru baktım. Yemek vakti gelmişti sanırım ve ufak bir koşturmaca hakimdi salona.

"Misafiriniz mi var?" dedim anneme. Hizmetliler, yedi kişilik bir masa hazırlamıştı çünkü. Annem de küpelerini takıyordu ve oldukça şık görünüyordu. Başıyla onayladı ve yanıma gelip, küpenin birini bana uzattı.

"Şunu takar mısın? Bir türlü takamadım." dedi. Küpeyi alıp kulağına takarken tekrar sordum.

"Kim geliyor peki?" diye sordum ve küpeyi takıp, klipsi kapattım. Annem teşekkür babında yanağımı öptü ve cevap verdi.

"Suat'ın abisinin ailesi gelecek yemeğe. Aslında senin de gelmen çok iyi oldu. Tanışmış olursunuz." dedi. Annem, babamla ayrıldıktan sonra, başka biriyle evlendi. Hem annem, hem de babam başkalarıyla evliler yıllardır. Yani Suat, annemin eşi oluyor. Zengin bir iş adamı...

Annem benim yanımda ayrılmadan Suat abi geldi yanımıza.

"Oo hoş geldin Ufuk." dedi gülümseyerek ve elini uzattı. Elimi uzatıp, gülümseyerek cevap verdim ben de.

"Hoş buldum Suat abi." dedim. İyi biriydi Suat abi. Fazla gelmezdim buraya ama geldiğim zamanda da hep güler yüz gösterirdi.

"Ne zamandır uğramıyorsun. Darılacağım artık ama." dedi sitem eder gibi.

"Hayat mücadelesinden fırsat bulamıyorum." diye geçiştirmeye çalıştım. Evet doğruydu bir bakıma. Çünkü çalışmam gerekiyordu.

"Şirkete gelmeyi kabul etseydin, pozisyonun hazırdı." dedi. Evet, bana şirkette çalışmayı teklif etmişti, mezun olunca. En üst pozisyonda işe başlayacaktım ama milletin arkamdan 'torpilli' diye konuşmasını istemiyordum.

"Sağol Suat abi. Ben kendi ayaklarımın üzerinde durmak istiyorum." dedim. Omuzumu sıktı hafifçe ve anneme baktı. Annem de gururla gülümsüyordu. Suat abi, elini omuzumdan indirmeden konuştu.

"Aynı benim yeğen gibisin. Onu da ikna edemedim yanımda çalışması için. Şimdi bir..." dediği sırada kapı çaldı. Misafirler gelmiş olmalıydı.

Suat abi, kapıya doğru ilerlerken, annem de peşinden gitmişti. Ben ne yapacağımı bilemediğim için, masanın oraya doğru gittim. Sandalyelerden birinin orada dikilirken, salona giren kişiyle bakışlarımız kesişti ve ikimizin de yüzü, bariz bir şaşkınlığa büründü. Çünkü, burada karşılaşmayı asla ummuyorduk.

Taha, Suat abinin yeğeni çıkmıştı ve şu an karşımda duruyordu...

Eveeet, bizimkiler yine karşılaştılar 🤭

Yorumlarınızı bekliyorum

Öpüyorum kocaman kocaman 💋

DİLDÂR (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin