a/n: niedawno sprawdzałam swoje opowiadania... jak się okazało tego rozdziału w ogóle nie było (treści), więc dodaję jeszcze raz.
"więc powiedz mi, kto jest twoim najlepszym przyjacielem teraz.."Kilka dni temu odkryłam interesujący zespół.. "All time low" szczerze mówiąc, to już uwielbiam ich muzykę. Ściągnęłam wszystkie dostępne albumy i.. najbardziej do gustu przypadło mi "Nothing personal"..
co się dzieje, że zaczynam pisać o muzyce? Ludzie ja sama nie dowierzam, że te terapie naprawdę pomagają! W klasie.. nie jestem wyśmiewana tak bardzo. Teraz mam "status: cicha, miła osoba" miła nie do końca, bo nadal potrafię sie odgryść, gdy coś mi nie pasuje, ale mniejsza z tym. Chciałabym tylko powiedzieć, że.. los bywa.. śmieszny. Trafiamy.. czasami na ciekawe osoby, nie zdając sobie, w jakim procencie pomogły.
Taa.. piszę teraz pozytywne posty, jak mi dobrze, a niektórzy tkwią nadal w bagnie..
jeśli.. zostaliście z tym.. sami.. musicie poszukać kogoś, kto pomoże wyjść z tej dziwnej sytuacji.
Na przykład.. przyjaciel. Nie, nie posiadam takiego, ale pewnie to fajne uczucie.
asertywny: @bezsilna koleżanko, ty się chyba zapomniałaś ;D + All time low :o
bezsilna: @asertywny możliwe c; nadal nie kumam, dlaczego masz taki username..
asertywny: @bezsilna zawsze możemy o tym i nie tylko porozmawiać :]
Po chwili usłyszała dźwięk połączenia przychodzącego. "Dlaczego ja mu dałam swój numer.." potarła ręką czoło, odebrała.
-Już od razu?
-Czemu nie? Pewnie jesteś sama, a przydałoby Ci się towarzystwo, nie narzucam się, ale.. wiesz gdzie dzwonić - usłyszała śmiech po drugiej stronie. Sama się uśmiechnęła, podciągnęła wyżej na łóżku.
-Ok, więc.. asertywny, bo?
-Uważam, że nie dam się zmanipulować, posiadam własne zdanie, także akceptuje siebie i takie tam, lecz staram się pomagać innym.. wymieniać dalej Morgi? - poczuła jak policzki zaczynają piec, gdy usłyszała zdrobnienie swojego imienia.
Ten chłopak, ten jedyny, który kiedyś tam, nawet niedawno zauważył jak wyraziła swoją opinię. Była mu za to wdzięczna.
-Jeśli chcesz.. - wyszeptała. Głos też ma niezły...
CZYTASZ
Bezsilna.✓
Short StoryBezsilność - moment, gdy nie możesz już nic zrobić. Nie masz siły psychicznie jak i zarówno fizycznie. Zwykła bezradność, prawda? Taka była ona. Miała już wszystkiego dosyć. Pewnego dnia znalazła pewną stronę, gdzie pisali ludzie podobni do niej. M...