Sigara içmek için, okulun en kuytu yerindeki tuvalete gelmiştim. Kırık kapıyı ittirip açtım. Kapattıktan sonra, cebimdeki paketi yoklayıp kabinleri kontrol etmek için ilerledim. ılk kabin boştu, ikincisini ittirince açılmamasıyla kafamı eğip aşağısından baktım. Kahverengi botları görünce, şansıma küfrettim.
"Hey, içerdeki çıksana iki dakika."
Eğer kabindeki çömezse, onu ürkütüp gönderirdim. Bizden biriyse birlikte dumanlardık. İnek tiplerden biriyse ispiyonlanmamak için giden ben olurdum.
İçerden ses gelmeyince tekrar yumrukladım. Bu sefer tepki olarak bir hıçkırık geldi. Kaşlarım çatılırken, hıçkırık sesi artarak tuvalette yankılandı. İçerde içi gide gide ağlayan biri varken sigara krizim geri plana düşmüştü.
Daha yumuşak sesle "İyi misin?" deyip, iki kez kapıyı tıklattım.
"Beni yalnız bırak!"
Aldığım terslemeyle kaşlarım kalkarken, beni ilgilendirmez diye düşündüm.
"Seni yalnız bırakamam ama ikimizde kendi işimize bakalım bari."
üçüncü kabine girip, ağlayan kızı görmezden geldim. Cebimdeki sigarayı çıkarıp yakarken, onun da dumanımı görmezden gelmesi gerektiğini düşündüm. Beş dakikaya yakın dumanladım ve o bu beş dakika ağlamaya devam etti. Kabinden çıktıktan sonra, kapıya ilerleyecekken duraksadım.Cebimde göğsüme saklayarak okula soktuğum için buruşan paketi çıkarıp, tuvaletin altından ona doğru gönderdim.
"Sigara, rahatlamana yardımcı olur."
İçerden "Ben içmem." diye mırıldanan kıza o görmese bile gülümsedim.
"Tek içimlik bu. Paket almazsan, içmemeye devam edersin."
Cevap vermeyeceğini düşünürken, açılan kabin kapısına gözlerimi çevirdim. Ağlayan kızın kim olduğunu merak etmiştim. Merakımı gidermeyerek, sadece elini uzattı.
"Çakmak?"
"Ha?"
Başta anlamasam bile sonradan gelen farkındalıkla, yine cebime soktuğum çakmağı uzattım. Avcunu açıp kapayınca içine koydum. Hızla elini çekip, kapıyı kapatmıştı. Bir süre boş boş baktıktan sonra, burnuma gelen sigara kokusu ve öksüren sesiyle güldüm.
"Çakmağı kabinde bırak. Sonra gelir alırım."
öksürükleri arasında "Tamam." dediğinde, tuvaletten çıktım.
Kızı merak etmiştim.
-Bu kitaba pazar günü başlayacağım. :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek İçimlik Sigara (gxg)
General FictionTAMAMLANDI 'Çirkin' diye tabir edilen bir kızı, her şeyden güzel bulan başka bir kızın hikayesi