*iyi okumalar 🖤
Mahmut bizi aldıktan sonra 2 saatlik yol çekip dağ evine gelmiştik. Ben arabanın önünde, Leva da arkasında oturmuştu. Muhabbetim Mahmut'la olsa bile, gözlerim hep Leva'nın kahverengilerinde olmuştu.
Eve geçtiğimizde kızların, evin sahibiymiş gibi yayıldığını gördüm. Yanan sobanın üstünde kestane pişiren Çağla, Tunahan'la bilek güreşi yapan Fadime, Fadime'ye tezahürat yapan Eda oldukça eğleniyor gibiydi.
Mahmut önden girip "Selamın aleyküm." dedi.
"Aleyküm selam müslüman."
Herkesle selamlaşıp, içeri geçtik. Ben daha fazla trip atmasın diye Eda'nın yanına oturdum. Leva da benim yanıma oturunca, Eda sinirle bakmıştı. Eğer onu sattığımı düşünmese Leva'ya böyle davranmazdı. Dönüşte onunla bu konuyu konuşacaktım.
Tunahan, Fadime'yi yenince, Fadime masaya vurup "Bu çiklenbiğe yenildiğime inanamıyorum." diye isyan etti.
Mahmut omzunu hareket ettirip "Yer aç hele." dediğinde, iki erkeğin bilek güreşini izlemeye başladık.
Çağla kestaneleri hepimize dağıtıp, baş köşeye oturdu.
Tunahan sırıtıp "Bahis açalım mı?" dediğinde, kendine güvenen ifadesiyle kaşlarımı kaldırdım.
Herkes "Mahmut" derken, Leva "Tunahan" dedi.
Ona baktığımda "Kendine çok güveniyor, nedeni olmalı sen de ona oyna." diye fısıldadı.
Mahmut 1.82 90 kilo aygırdı. Tunahan ise 1.90'larda olan ama kilosu en fazla 70 olan çıtırdı.
Leva'ya "Mahmut'a oynuyorum." dediğimde, Eda sinsice gülümsedi.
Leva'nın gözleri anlık olarak ona kaydı. Kendisinden hoşlanmadığını anlamış gibi iç geçirdi.
Mahmut "Ben kazanırsam, kızları alışverişe götürürsün, olur mu yavrular?" dediğinde, hepimiz onu alkışladık.
Mahmut bana göz kırpıp 'Sömürürsün' diye dudaklarını oynattığında kahkaha attım. Tunahan alayla "Sömüremez Mamut." dedikten sonra yanımdaki kıza bakıp "Leva, alışverişi sever misin?" diye sordu.
Leva'nın kitap dışında alışverişi sevmediğini biliyordum. Bunu söyleyecek kadar rahat mı yoksa 'fark etmez' diyecek kadar çekingen mi olacak merak ettim.
"Sen kazanırsan sadece bana mı ödül olacak?"
Sorusuyla Tunahan kafasını salladı. Leva düşünür gibi dudak büktükten sonra "Gitar istiyorum." dedi.
Bunu beklemediğimden kaşlarımı kaldırdım.
"Çalabiliyor musun?"
"Olmadığı için çalamıyorum."
Tunahan kafasını sallayıp "Mamuta koymaz gitar, iki üç günlüğün degil mi yarı kurt" dediğinde, Mahmut ona tersçe baktı.
Mahmut'un kürt olan annesi ve ülkü ocaklarının başı olan babası kırmızı çizgisiydi. Herkese abesk gelen hikaye, onun yaşam şekliydi.
Mahmut sertçe "Turna, ben sana alevi diyor muyum? Kökenden gelme bana." dediğinde, Tunahan "Tamam, alınma." dedi.
Fadime "Sinirinizi bileklerinizden çıkarın. Hadi aslanlarım." dediğinde güldük.
İkisi de birbirine bakarken, bilek güreşine başladılar. Mahmut saniyeler içinde Tunahan'ın bilegini kırar diyordum. Tunahan'ın dimdik durması ve yüzünde hala alaylı ifade olmasını beklemiyordum.
Leva kulağıma "Demiştim." diye fısıldadı.
Nefesiyle ürperirken, gözlerim ona kaydı. Dudaklarını yalayıp bana baktığında bakışlarımı ondan çekemedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek İçimlik Sigara (gxg)
General FictionTAMAMLANDI 'Çirkin' diye tabir edilen bir kızı, her şeyden güzel bulan başka bir kızın hikayesi