*iyi okumalar
Yanımda bana trip ata ata yürüyen Eda'yla okula ilerliyorduk. Onlarla vakit geçirmek yerine fuara gitmeme darılmıştı. Asıl darıldığı, birden doğan kitap aşkımın onlara anlatmadığım erkek ardaşımdan dolayı olduğunu sanmasıydı. Evden çıktığımızdan beri attığım her lafı bir şekilde götüme soktuğu için susmuştum. O da suskunluğuma bile trip atmıştı.
"Artık okula da sevgilinle gidersin."
Aklıma her sabah Leva ile bu yolu yürüme düşüncesi gelirken iç çektim. Bir gün o günler de gelecekti. Tabi, Eda kıskancı o günleri de bana zehir ederdi. Erkek-kız farketmeden beni herkesten kıskanırdı. Arkadaşlarını paylaşamayan tiplerdendi. Kıskançlık karakterini kapladığından onu böyle kabul etmiştim.
"Sevgilim olmadığını söyledim."
Bana ters ters bakarken "Ama biri var." dedi.
Omuzlarımı düşürüp, ofladım. Ona Leva ile arkadaşlığımı anlatsam, Leva'yı bile kıskanabilirdi. Hatta yeni arkadaşım için onu sattığımı öğrense bana aylık trip atardı. Hergün yaptığım öğlen kaçamaklarını azaltmalıydım. Ya da Leva'yı kabuğundan biraz dışarı çıkarmalıydım. En azından bizimkilerden çekinmemeliydi.
Çantamın sapını düşmesin diye tutarken "Biri var ama sandığın gibi flört ya da erkek değil." diye itiraf ettim.
Eda sinsi yılan gibiydi. Onu bir süre daha oyalasam, gizlice boynuma dolanır ve beni sokardı.
İtirafımla gözleri irileşti. Anında "Kim?" diye sorunca, dudak büküp "Söyleyemem. Çekingen biri." dedim.
Önce Leva'yla konuşmalıydım. Ondan habersiz aramızdaki arkadaşlıktan bahsedemezdim. Gerçi bunu saklamamız, sanki bir şey varmış gibi izlenim yaratacaktı. Bir şeyler vardı, daha çok sol yanımda ve zihnimdeydi.
Eda "Bensiz arkadaş mı yaptın?" diye carlayınca, cırtlak sesine yüz buruşturdum.
"Göbek bağımız bir kesilmedi ya bizim. Arada ayrı şeyler yapabiliriz."
Anında darılmış gibi bakıp, elini kalbine götürdü.
"Kırıldım. Seni parkta çıplak gezip pipinle oynadığın günden beri tanıyan birine bu denmez."
Anında kafasına vurdum. Vurduğum yeri ovuştururken homurdandı. 5 yaş anımı dile getirsin istemiyordum. Beni çıplak sokağa salan annem sağolsun utanacak çok anım vardı.
"Sen bensiz çocuklarla tanışıyorsun?"
"Erkekler farklı. Aynı kişiyle sevişemeyiz."
Yüzüm hayaliyle buruşurken, o bu ifademe kahkaha attı. Ardından dalga geçmek için devam etti.
"Ya da sevişebiliriz. Kocasını paylaşan ikizlerin hikayesini inci sözlükten okumuştum."
Saçma sapan hikayeler şu sıralar popülerdi. Özellikle cinsellik konu olunca, hikayeler Türkiye geneline yayılıyordu. Okul önceki son yokuşu dönerken "Böyle malca şeyleri aratıp okuyan tek mal sensindir." dedim.
Sırıtması genişlerken "Yo, baya retry almıştı." deyip kaşlarını oynatmaya başladı.
"Her neyse. Tribi kestin sonunda."
Sırıtması giderken "Valla bu öğlen de beni satarsan annene onun makyaj malzemelerini aşırdığını söylerim" diye beni tehdit etti. Canım arkadaşım ne kadar da orospuydu. Malzemeleri onun için çalmış olmam da ayrı ironiydi.
"Tamam sürtük."
"Aa aşk olsun."
Okul kapısına gelince, Seda'yı gördük. Yine erken gelmiştik. Eda trip atmaktan, eteğini katlamamıştı. Seda'nın yanına ilerlerken unuttuğu görevi yerine getirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek İçimlik Sigara (gxg)
General FictionTAMAMLANDI 'Çirkin' diye tabir edilen bir kızı, her şeyden güzel bulan başka bir kızın hikayesi