33.................................

7 2 0
                                    

Felix na mě otočí svůj pohled, jakmile spatří, že jsem volný ihned rychlostí blesku vyběhne ke mě a skočí rovnou vedle mě na postel. Poté si mi sedne na klín a začne se mi lísat k ruce. S úsměvem ho začnu drbat. „Taky tě rád zase vidím."

Já to jdu uklidit a vrátím se po chvíli. Vidím Ereta, jak zatápí mu v krbu, aby byl v teple. Aspoň že tu jsou ty krby. ,,Chceš pomoc?" optám se

Sleduji je, jak si povídají. Pohlédnu na okna k balkónu a zjistím, že venku už začíná svítat. Takže brzy si budeme muset jít lehnout. „Uhm, kluci?" Začnu. „Nechtěli by jste tu dnes spát se mnou?" Špitnu k nim.

Oba zpozorníme. Koukneme na sebe. Usmějeme se a jdeme k němu. Felix uhne, jelikož nechce být přimáčknutý. Lehneme si vedle něho a obejmeme

Přitulím se k nim. Jsem rád, že souhlasili. Zívnu, zakryju si pusu rukou. Už jsem docela ospalý z toho všeho.

,,Vyspí se lásko.. potom se pořádně najíš" šeptnu a libnu ho do vlasů. Oba ho objímáme a s Eretem jsem si propletl ruku

„Ale vy taky." Zasmějí se trochu. Zavřu pomalu oči. Mezi nimi takto opravdu v klidu po chvíli usnu.

Usměji se a usneme chvíli po něm

Spím klidně. Probudí mě slabé zaťukání. Když otevřu oči a rozhlédnu se okolo sebe, tak jsem úplně zaklíčovaný mezi svým princem a králem. Díky tomu jsem se ale nemohl v noci moc hýbat, což je kvůli noze dobře. „Dále." Řeknu polohlasem, když by kluci ještě nebyli vzhůru, abych je omylem neprobudil.

Zamručím a více se natisknu na ty dva, ale vědomí mi nedovoluje mu ublížit

Dovnitř vstoupí služebná. „Je tu král?" Zeptá se. Trochu na ní zvednu hlavu. Pozvednu jedno obočí, zda to myslí vážně. „Ano, proč?" Šeptnu, chci tím naznačit, aby byla tišeji. Ona jakmile nás lépe spatří, uvědomí si situaci. „Omlouvám se, nebudu vyrušovat." Řekne a rychle odejde. Hlavu zase položím na polštář.

Po půl hodině se vzbudím. Zamručím a otevřu ospale oči

Podaří se mi na chvilku ještě usnout, než se vzbudí i kluci.

Usměji se, když uvidím oba spát. Opatrně se odtáhnu a daruji jím polibek na tváře

Ucítím něco na tváři. Opatrně otevřu oči a spatřím Michaela. „Mikey?" Šeptnu.

,,Ano, Benie?"

Dám mu ruku na tvář a usměji se. „Jen se ujišťuji, že se mi to všechno jen nezdálo."

,,Aaw, lásko. Nezdálo. Jsi tu s námi a mi tě milujeme. Nás se jen tak nezbaví." pohladím ho

Nemůžu jinak než se jen usmívat. „Taky vás miluju." „Dneska je opravdu krásné probuzení." Usměje se Eret a dá mi malou pusu do vlasů.

Usmívám se ,,Takových můžeš mít klidně více." povím jemně. A darují Eretovi úsměv

„To bych moc rád." Posadí se s úsměvem a protáhne se. Poté se podívá na nás. „Mohl bych si vzít dnes den volna a být jenom s vámi, po zbytek dne." Navrhne nám. „Ano prosím." Řeknu ihned nadšeně.

,,Joooo.. půjdeme si zas odpočinout tam? Kde jsme spolu byly?" udělám psí oči

„Moc rád, ale nejdříve se půjdeme najíst." Řekne Eret a podívá se na mě. Souhlasně přikývnu. „Ten nápad se mi líbí."

,,Dobže." odpovím s úsměvem. Vstanu

Eret se taky postaví, já se začnu opatrně při šoupávat ke kraji postele.

Stále v procesu [Dream SMP]Kde žijí příběhy. Začni objevovat