Vezmu svou botu ze země a přikývnu.
Usměji se jemně a vezmu ho do náruče. Kouknu na něho, jestli vše v pořádku
Trochu mě to překvapí, ale nebráním se. Držím botu tak abych ho náhodou neušpinil a podívám se nahoru na něj.
,,V pořádku?" optám se, když se na mě podívá. Rozejdu se pomalu do jeho pokoje, kde mu mám v plánu dát mastičku. Následně půjdeme hledat Ereta
„Mmhmm." Odpovím jen s lehkým přikývnutím. Hlavy a nechám se odnést do pokoje. Felix tam spí na posteli na dece, ze které si udělal vlastní pelech. Mikey mě položil k němu. Felix jen zvedl hlavu a nechal se ode mě hladit, zatím co mi Mike namazal nohu. Poté jsem si jen nasadil botu, rozloučil jsem se s Felixem a už po svých jsem po boku Mikeyho šel s ním hledat Ereta. Nejdříve jsme šli na místa jako je jídelna a místnosti, co už známe. Nakonec jsme se vydali ke kuchyni.
Jdeme a kontroluji Bena, skoro každou chvíli, kvůli nožce, ale jsem rád že může chodit či jinak, jenomže chápeme. Starost. ,,Kde může být." zamručím, když projdeme polovinu hradu. Nakonec jsme šli do kuchyně, jestli tam nebude
Zaklepeme na dveře a nakoukneme dovnitř. Je tam docela dost lidí. Ale Eret mezi nimi není. „Přejete si?" Zeptá se nás jeden ze služebnictva. „Hledáme krále Ereta." Odpovím mu a otočím na něj hlavu. „Ten je v hlavním sále s novou a hlavní služebnou." „Děkujeme." Odpovím mu, chytnu se Mikeyho za ruku a rozejdu se přesnou cestou k hlavnímu sálu. U něj už začneme slyšet povědomé hlasy.
,,Tak snad nebude další drama, jako včera. Nechci si ničit hned náladu po ránu." zahuhlám směrem Benovi a jdeme. Po chvíli jsem blízko sálu a slyším Ereta a tu služebnou a naštvaný druhý hlas, což je ženský. To je asi hlavní služebná. Ach bože
Nastražím uši. Jakmile přejdeme ke dveřím. Trochu je pootevřu a nakouknu dovnitř. Eret tam sedí na trůnu a před ním jsou obě služebné.
Vydechnu a nakouknu taky dovnitř. ,,Nebudu lhát, ale jak je na trůně, je dost sexy" povím směrem Benovi a usmívám se
„No to jo." Nemůžu z něj spustit oči, jak tam tak majestátně sedí, úplně z něj vyzařuje ta královská síla. Zrovna probírají to, aby na- jak že se to jmenovala? Leona, Lucia, Patricie-? Třeba jí řekne jménem a já ho zas zjistím. Prostě aby na ní dávali bacha, aby nic neprovedla. Atmosféra byla v místnosti docela hustá a moc se mi zatím nechtěla narušovat. Na druhou stranu jsem měl hroznou chuť tam jít a začít tu holku provokovat.
,,Vložíme se do toho? Ta holka mi začíná lézt na nervy, jak se snaží našeho krále svést" zamručím
„Ani nevíš jak rád bych se jim do toho vložil." Zvednu k němu s úsměvem hlavu a potom opatrně vejdu do místnosti. Abych až tak moc nerušil. Chci ji naštvat ale jen ji, ne i Ereta s tou hlavní služebnou.
Usměji se a tiše vejdu do místnosti taky. Uvědomuji si, že Eret si nás už všiml, jelikož vidí na celou síň. Jemně mu mávnu, a on mírně kývne hlavou. Koukne zpět na ty dvě, mlčí a vidíme na něm, že za chvíli mu dojdou nervy, jelikož ta Lucia se ho snaží stále čím dál svést a naše žárlivé já se dere na povrch. Hlavní služebná začíná mít ji taky dost (tady jsme zapomněli jak se jmenuje ta služebná xD)
Přes to všechno tady se bokem vydám k trůnu, očkem se dívám po Mikovy, co bude dělat on. Jakmile k místu dojdu, zaznamenám, že Eret nepatrně pozoruje, co to dělám.
Benie jde vedle k němu a já se rozejdu k těm služebnám
Nakloním se ke králi a zašeptám mu: „Kdy by jsi to mohl mít do vyřešený?" Poté se trošičku odtáhnu. Oh, na mě otočí hlavu a šeptne zpátky. „Za chvilku už to bude." Na to jsem se jen lehce usmál. Popravdě, až tak moc jsem nepotřeboval vědět, kdy bude volný, hlavně jsem chtěl, aby se na mě otočil. Jakmile se mi naskytla vteřinka, věnoval jsem mu polibek na rty. „Tak dobře." Řekl jsem, jakmile jsem se zase odtáhl a narovnal jsem se.
ČTEŠ
Stále v procesu [Dream SMP]
FanficBen: „Ne opravdu není." Už na něj trochu zvýším hlas. „Ty nemáš ani tušení jak to s Eretem mám, nemáš sebemenší tušení, jak to tu chodí, jsi tu teprve první den." Teď už jsem se na něj otočil a dívám se mu do očí. „Ty nevíš vůbec nic o tom, co se tu...