Usměji se ,,Copak?" Optám se a přijdu k nim, když mě zkoumá
,,Jen už bude potřeba Benovi vyndat ty stehy." Odpoví mu Eret a pohlédne zase na mě.
Kouknu taky na Bena a prozkoumám jeho obočí. ,,Souhlasím"
Tiše hledím z jednoho na druhého a čekám, co se bude dít.
,,Mám jít pro lékárničku? Abys mu to vyndal?"
Eret se na něj usměje. ,,To by jsi byl moc hodný."
Usměji se ,,Rád" povím a jdu pro to
počkáme, než to Mike donese.
,,Tak, tady" přinesu to z koupelny a přisednu si k ním
Eret si to od něj převezme a lépe si ke mě sedne.
Já si lépe zas sednu za Bena a obejmu ho kolem pasu, tak aby se mohl opřít a nezavazel Eretovi v práci
Opřu se o Mikeyho. To mě i docela uklidňuje. Eret si z lékárničky vyndá nůžtičky a pinzetu. „Trošičku to jen zatahá." Ujistí mě a lehce pohladí po ruce, než nit přestřihne na třech místech.
Darují mu polibek do vlasů a sledují jak Eret začne
Jakmile je to přestřižené, zavřu oči a cítím, jak je začne vytahovat. Trochu to bolí, ale je to spíš nepříjemné. Naštěstí je stehů málo a tak je to za pár chvil hotové. Eret mi to obočí ještě něčím utře.
,,Hotovo, princezno." Povím s úsměvem
Otevřu oči, Eret už ty věci uklízí.
Darují mu pusinku do vlasů a kouknu na jeho obočí. ,,Stále krásný "
Trochu se začervenám. „Děkuji."
,,Můžu jen a jen souhlasit" poví Eret
Začervenám se ještě víc.
Usmívám se ,,Co teď?" Optám se
„Kolik je hodin?" Zeptám se a pohlédnu k oknu.
,,Asi kolem 6-7 hodin večer? Odhadem"
Venku už se slunce blíží k západu. „No jo, vypadá to tak."
Usměji se ,,Jo, to jo.." kývnu souhlasně.. ,,Za chvíli bude jídlo" ozve se Eret
„Takže bychom se najedli a potom si šli lehnout? Nebo by byl jiný program?" Zeptám se jich.
,,Hmmm.. zítra můžeme zkusit tvou nohu, jak na tom je. Dnes už nic nemáme upřímně"
Souhlasím a znovu se o Mikeyho opřu.
Usmívám se a kouknu na Ereta, který začal chystat lužko
Dívám se z okna. Zatím co v periferním viděním vidím, jak Eret uklízí všechno zpátky na postel.
,,Pomohl bych ti, zlato ale mám tu broučka v náručí"
Po tom oslovení, se jako obvykle trochu začervenám a zakloním lehce hlavu, abych na Mika viděl.
Usmívám se a kouknu na Bena ,,Copak?"
„Nemám se zase odšoupnout, aby jsi mu mohl pomoct?"
Chci odpovědět, ale Eret mě přeběhne. ,,V pořádku, už mám hotovo, zlatíčka"
Přetočím hlavu na Ereta a usměji se. „Dobře."
Usměji se zpět. Vezmu Bena do náruče, co se postavím. Odnesu ho na postel, dnes se napapa na posteli
ČTEŠ
Stále v procesu [Dream SMP]
ФанфикBen: „Ne opravdu není." Už na něj trochu zvýším hlas. „Ty nemáš ani tušení jak to s Eretem mám, nemáš sebemenší tušení, jak to tu chodí, jsi tu teprve první den." Teď už jsem se na něj otočil a dívám se mu do očí. „Ty nevíš vůbec nic o tom, co se tu...