„Tak dobře." Mohlo mi dojít, že by o tom Technovi řekl už předtím. Pořád to ale bude poprvé, co se s ním uvidím, co jsme spolu, takže jsem byl stále trochu nervózní. Jakmile nás Eret uviděl. Pohladil štěně za ušima a postavil se. Abychom mohli jít dovnitř.
,,Můžeme?" Kouknu na ně, než zaklepu
Odsouhlasíme to a Mike zaklepe. Dveře otevře po chvíli Techno, lehce zmatený, co tam děláme.
Zazubím se a hned ho obejmu. ,,Ahuj!"
Mlčky je sleduji a hlavně si dávám pozor, na Technovu reakci. Rád ho nějak provokuji, ale zrovna teď mi to nepřijde jako nejlepší možnost.
,,Mike" vydechne, obejme mě zpět a já se po chvíli odtáhnu s úsměvem. ,,Můžeme dovnitř?" Optám se
„Když už jste tady." S těmito slovy odstoupí ode dveří, abychom mohli vstoupit.
,,Ale nech toho, bručoune" povím s úsměvem a vejdeme dovnitř. Eret ho pozdraví a stejně tak Benie
Techno se posadí do svého křesla a nás pobídne, ať se taky posadíme.
Posadíme se ,,Tak co potřebujete?" Optá se. ,,To tě nemůžu navštívit a pár dní tu zůstat se svými polovičkami?" otážu se
Mlčky sedím a nechám je mluvit.
Povzdechne si ,,Je ti jasné, že tu nemám tolik místa a na jednu postel pro jednoho člověka vám nebude stačit." ,,Vím, ale to se vyřeší." Všimnu si, jak Eret objal Bena, jelikož vypadá rozladěně. No nedivím se, když tu má Tech tolik psů.
Přitulím se k Eretovi, abych k němu byl blíž a on mě tak lépe mohl obejmout.
Usmějí se pro sebe a vrátím pozornost k němu. Povzdechne si ,,No co se dá dělat s tebou. Do večera vymyslíme jak budete spát."
Jsem rád že to vyšlo. „Ale, " dodá Technoblade. „za pár dní jednu na nějakou dobu pryč a bude tu jenom Phil."
,,Oh, dobře." Kývnu hlavou, že rozumím
„Kam pak jedeš?" Zeptám se ho.
,,Mám tam domluvenou schůzku s Tubbem, v Snowchesteru." Odpoví Benovi a sleduje nás tři, aby si ujasnil kdo je v jaké pozici nebo co?
By bylo dobré vědět, za kolik je to dnů, ale to se dá zeptat i potom. Nijak víc nereaguji a jen Techna sleduji zpět.
,,Co budete řešit?" Optám se pro změnu já. ,,Sám moc nevím, jelikož řekl že stačí dorazit za pár dní. Krom toho. Chtěl jsi ty housle. Chceš je teď nebo jiný den?"
Že by nám Mikey ukázal, co umí zahrát?
,,Možná později, ale nemáš něco na oběd? Nejedli jsme"
Pohledem jsem přecházel z jednoho na druhého.
,,Dobře, nemám toho jak Eret na hradě, ale najíst se s z toho taky." Vstane a jde pro to. Usměji se a kouknu na kluky
Natáhnu k němu ruce, zda se k nám nechce na chvilku přidat.
Vstanu a přisednu si, příjmů jejich objetí. Usmívám se ,,Jste roztomilý" zahuhlám
„To ty taky." Řekne mu Eret.
Jemně zčervenám, ale usmívám se
Chvíli takto spolu sedíme, než se vrátí Techno.
Naši malou chvíli přeruší Techno, jak se vrátí. Odtáhnu se od kluků.. ,,Nic lepšího nemám." Poví a podá steaky a několik brambor, to se divím že se tak rozdělil s brambory, přece jen.. má tohle jídlo rád ze všech nejvíce. ,,To nevadí, díky brácha." Poděkuji a podám klukům
ČTEŠ
Stále v procesu [Dream SMP]
FanfikceBen: „Ne opravdu není." Už na něj trochu zvýším hlas. „Ty nemáš ani tušení jak to s Eretem mám, nemáš sebemenší tušení, jak to tu chodí, jsi tu teprve první den." Teď už jsem se na něj otočil a dívám se mu do očí. „Ty nevíš vůbec nic o tom, co se tu...