3

509 24 7
                                    

Г.т на Тае
Усетих, че някой ме побутва.Отворих очи и видях, че вратата е отворена, а пред мен седеше Кук, който ме побутваше.
-Къде сме?- прошепнах.
-Пред мола, стани да ти изберем дрехи.- прошепна и погледна към Бам който все още бе в мен.
-Бам стани от Ким!- скара му се Джеон, а горкото кученце веднага стана.
-Можем ли да го вземем?- прошепнах и погалих нежно Бам.
-Да, щом искаш.- извъртя очи и ми подаде ръка, за да сляза от колата.
-Мога и сам.- прошепнах.
-Май забравяш, че си ми гадже пред другите!- прошепна строго и хавана ръката ми, като ми помогна да сляза. Погледнах Бам.
-Бам, стой до Ким и го пази!- заповяда Кук, а Бам излая веднъж и застана до мен. Тръгнахме към мола, а Кук държеше ръката ми.
Влязохме в мола без проблем. Бам не се отделяше от мен, но не се блъскаше в хората, нито пък им пречеше. Влязохме в един гучи магазин и започнах да разглеждам.
Харесах си няколко ризи, но щом видях цената разширих очи.
-Кук, много е скъпо!- прошепнах.
-Харесваш ли ги?- попита строго.
-Харесвам ги, но...- започнах, но бях прекъснат.
-Опаковайте тези ризи!- обърна се към касиерката и ѝ подаде кредитната си карта.Просто мълчах.
Щом си избрах няколко чифта дрехи и няколко чифта обувки, бельо и подобни влязохме в един магазин с мъжки поли и всякакви гей неща.
-Избери си полички, близи и каквото ти харесва от тук.Ококорих очи, но все пак започнах да избирам.
Избрах няколко поли, блузи и чоукъри и ги дадох на жената. Кук ги плати и тръгнахме към колата.
-Да вземем кучето ти и да ходим към имението.- заповяда ми Джеон и се качи на шофьорското място.
Бам отново седеше до мен.
-Ами Бам?- изведнъж прекъснах тишината.
-Какво за него?- попита спокойно Кук.
-Ами няма ли да стане нещо с Тан?- прошепнах.
-Няма да го докосне.- прошепна Кук и спря пред нас...ама чакай?!От къде знае къде живея?! Слязох от колата и тръгнах към апартамента си. Взех нещата на Тан и отново слязох долу.
Влязох в колата и поставих Тан върху коленете си. За моя удуда Бам също легна на коленете ми до Тан, но Тан нищо не направи.Вече спокойно се отпуснах на задната седалка и се загледах в лицето на Кук.
-Защо ме зяпаш?- подразни се и ме погледна.Тан се сви в мен, а Бам го погледна, като се намести по-добре върху коленете ми, сякаш знае какво се случва и какво ще се случи.
-А-аз.- започнах плахо.
-Зарежи.- заповяда Кук, което накара Бам да повдигне глава.
-Не на теб Бам.- добави. Ама той....как?Мисли ли чете?
-Не чета мисли, просто чисто предположение, понякога и дори съм толкова запознат с действията на хората, че съм плашещо точен в думите си.- обясни.
-Ама той е куче.- измрънках.
-Аз съм го възпитал, за тези пет месеца, в които е при мен аз знам всеки негов ход, той също моите, аз опитомих него и той мен.- засмя се.
-Бам опитоми и мен.- засмях се.
-Той те опитоми, като те накара да го погалиш.Това означава, че ти има доверие, защото аз му казах, че си добър.- усмихна се леко.
-Значи ако му кажеш може да се обърне срещу мен?- попитах.
-Всъщност не, дадох му гаранция, ти я потвърди и сега той ти вярва точно, колкото вярва и на мен.- обясни.
-И защо го взе?- полюбопитствах.
-Бях самотен...- лицето му се изви в леко намръщена физиономия.
-Да, и аз така, взех Тан, когато брат ми се изнесе, след като умряха родителите ни.
-Тоест жената на Джун е твой брат?- подсмихна се.
-Всъщност да, така е...- прошепнах.
-Дали брат ти знае за сделката ни?А как ли ще реагира ако разбере?- подсмихна се.
-Не искам и да си представям, ще убие Джун, че е знаел за сделката и се е съгласил преди да дойдеш при мен.- прошепнах.
-Ммм знаеш ли, че Джин е бременен?- попита, като се обърна към мен.
-Не знаех...ти от къде знаеш?!- прошепнах.
-Джин днес е ходил на лекар и тъй като имам информация къде са всичките ми приятели, гаджетата им и какво правят знам и това.- съвсем спокойно отговори и се подсмихна.
-Аха...а от къде имаш тази информация?- полюбопитствах.
-Не ме питай повече!- каза на висок тон, която накара Бам да се изправи и да седне на седалката до мен.

My sex toy [J.jk+K.th][√]Where stories live. Discover now