10

479 27 15
                                    

Г.т на Тае
Не знам по каква причина Кук се прибра много ядосан.Не исках да го ядосвам още повече, затова отидох и наредих прибори и сложих храната на масата.Отидох в стаята на Кук.
-Куки.- прошепнах.
-Махни се!- извика.Побиха ме тръпки.
-Но..- опитах се да кажа нещо, но отново бях прекъснат от вика на Кук.
-Разкарай се, казах да се махнеш!- извика, като взе една от вазите и я хвърли на пода пред мен. Вазата се строши на хиляди малки парченца.
Клекнах и започнах да събирам, но случайно настъпах няколко. Не обърнах голямо внимание.Събрах парченцата от вазата и ги хвърлих в коша, като се обедих, че няма повече и Кук няма да настъпи някое. Отидох бавно до него.Той масажираше с ръце слепоочието си.
Погалих гърба му нежно.Той ме прегърна през кръста.
-Съжалявам, че бях груб, просто проблеми в бизнеса.- усмихна се леко и целуна устните ми.
-Хайде да хапнем.- прошепнах и станах, като тръгнах, но след няколко крачки Кук ме спря.
-Защо ходиш така?- клекна и хвана крака ми.
-Боже Тете, как може да си толкова невнимателен и безотговорен към себе си?- измрънка, като ме взе на ръце и ме занесе до хола.Сложи ме на дивана. Влезе в банята и не след дълго се върна с аптечка в ръце.
Махна внимателно стъклата от крака ми и ме превърза. След това вечеряхме и седнахме да гледаме филм. Докато гледахме усетих главата на Кук на рамото си.
Усмихнах се и сложих ръка на главата му като погалих нежно меката му коса.
-Приятно е.- прошепна и се намести в скута ми.
-Кук, вдигни си главата за малко.- прошепнах.Той ме послуша и легна на дивана.Взех одеало и възглавница.
-Сега легни в скута ми.- казах, като сложих възглавницата в скута си.
Той ме послуша.Завих го с одеалото и продължих да галя косата му.

Съжалявам, че главата днес е по-кратка...

My sex toy [J.jk+K.th][√]Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ