Г.т на Тае
Седмица по-късно бях изписан от този Ад, наречен болница. Нямах какво да правя, а Кук ми бе наел двама от неговите най-верни хора да ме пазят. Сънувах кошмари, но Кук не бе забелязал. И сега лежахме двамата, голи в леглото и всеки от нас двамата си мислеше различни неща, но никой не казваше нито дума. Обърнах се, като сложих глава на голите гърди на Кук.
А дали това, че сме гейове променяше нещо в нашето мислене? Дали гей двойките наистина много харесваха секса?А дали в речника на гейовете присъстваше думата ,,нормален". Те нормални ли са?
Любовта им нормална ли е? Нашата любов нормална ли е? Кое му е нормалното в това да си гей? Но защо да не е нормално?Все пак и гейовете се влюбват... Защо гей е обидна дума? Трябва ли да се обиждам, когато ме нарекат така? Аз не виждам нищо лошо в това да си гей. А дали Кук вижда? А дали той мисли, че е нормално?
-За какво мислиш звездичке?- прошепна и погали главата ми. Беше толкова нежен и грижовен.
-Странни неща.- засмях се, което накара и него да се засмее.
-И едно от тях е?- настоя да узнае.
-Ами дали ние двамата с теб сме нормални щом сме гейове?- прошепнах и сведох глава.
-Не сме. И това е хубаво. Ненормален е сродна дума на различен, а да си различен е хубаво. Забавно е да си различен. Скучно е да си нормален.- усмихна се. Бях се загледал в кунтурите на лицето му. Бяха толкова красиви. С какво го заслужих.
-Таехьонги, искам дете.- прошепна изведнъж, което ме накара да се шокирам и да обърна глава към него.
-Какво?- прошепнах.
-Искам да си имаме дете.- хвана ръцете ми.
-Знаеш, че е рано Кук.- прошепнах.
-Знам, но не искам да губя време, искам да има едно малко същество, което да ни свързва.- погледнах го в очите. Все още бе рано за тази важна стъпка.
-Кук, все още е рано.- погледнах го.
-Да, разбирам.- прошепна някак си тъжно, но все пак запази усмивката си.
-Отивам да накарам прислужница да сготви нещо за семейната вечеря.- добави и стана, като тръгна към врата. Исках да го спра. Да хвана ръката му, но не знаех какво да кажа.
-Искам да излезем и да излезем и да се позабавляваме преди вечерята.- станах и го прегърнах в гръб.
-Нека потичаме.- предложих. Той поклати отрицателно глава.
-Доктора каза поне месец да не се натоварваш.- измрънка. Бе по-зле от майка ми...
-Ох Кук.- измрънках недоволно.
-Облечи си нещо удобно.- заповяда и излезе.
YOU ARE READING
My sex toy [J.jk+K.th][√]
RomanceТае е затънал в дългове с компанията си, а Кук му предлага да го издигне в замяна на няколкогодишна ,,Връзка" пред приятелите му и сексуални услуги.