Г.т на Тае
Бяхме отишли на вечеря у Джин и Джун. Преди вечерята някой му беше звъннал и забелязах как не спира да мисли и беше притеснен за нещо, но не знаех за какво.
Всъщност нямаше да питам, не и сега. Знаех, че в момента е напреднат, не исках да го притеснявам още. Хванах ръката му и го погледнах с поглед ,,Успокой се, обичам те". Той се усмихна неспокойно и целуна устните ми. Знаех, че това няма да му помогне кой знае колко, но ще го успокоя поне малко. Исках да знам какво се случва, но му вярвах. Ако той прецени, че трябва да го крие от мен аз щях да му помагам. Нямаше да го притеснявам с любопитството си.
-Ще ти кажа, когато се прибереш.- прошепна. Сега какво да направя?Да задоволя любопитството си или да го оставя сам да поиска да ми каже..?
-Няма нужда ако не искаш, просто не искам да те притеснявам...
-Трябва да си имаме вяра един на друг.- прошепна и се усмихна. Кимнах. Щом той бе преценил, че е добре да ми каже значи съм съгласен. Настана тишина. Джин ни наблюдаваше. Знаех какво иска да пита.
Гледах го няколко секунди. И той се вгледа в мен.
-Питай.- изстрелях като куршум от пистолета на Кук. Както винаги той се усмихна мазно и погледна Кук.
-Е сега заедно ли сте?- изръси, както и предполагах. Нагъл и директен.
-Кук, заедно ли сме?- усмихнах се, знаех, че това може би ще го разсее.
-Не знам, всъщност ти решаваш това звездичке, знаеш моето решение.- прошепна и се усмихна.
-Значи сме заедно бисквитке.- усмихнах се.
Той ме погледна и разшири очи. Бе му дошло като гръм от ясно небе. Усмихна се детински и ме целуна. Отвърнах му. Звънеца звънна. Знаех, че е Юнги, как Джин няма да покани Юнги на семейната вечеря?
Юнги влезе, но за ръка водеше и онзи надут и груб смотаняк.
-Здравей захарче!- усмихнах се и прегърнах Юнги. Кук стана бавно и застана срещу Юнги, като стисна ръката му с малка съвсем забележима усмивка.
-Ехо мен кой ще ме забележи!- измрънка Джимин. Него май никой не го харесваше.
Джин не обърна внимание на думите на този задник. Намджун бе почти безизразен, но личеше, че е недоволен този глезльо да е в къщата му.
-Лал, обстановката е малко наречена.- засмя се просторено.
-Таехьонг, да поговорим, веднага.- хвана ръката ми и ме задърпа към стаята на Джин и Джун.
-Трябва да стоиш далеч от Джимин, при всяка удобна възможност ще се опита да ти навреди, той е част от мафията, психопат.- прошепна.
-Нямам особено голямо желание и без това да седя до него.- измрънках.
-Моля те внимавай, аз ще предупредя и приятелят ти.- помоли ме и хвана ръцете ми, като ме погледна в очите.
-Не трябва да оставаш сам и за миг, аз ще се опитам да съм до теб.- прошепна. Кимах. Беше трудно да възприема цялата тази информация.
-Не знам дали осъзнаваш опасността на ситуацията, но не трябва да го приемаме с лека ръка. Обичам те и не искам да те изгубя, не и сега!- прошепна и слепи устните ни. Беше приятно.
YOU ARE READING
My sex toy [J.jk+K.th][√]
RomanceТае е затънал в дългове с компанията си, а Кук му предлага да го издигне в замяна на няколкогодишна ,,Връзка" пред приятелите му и сексуални услуги.