Гл.Т. Кук
-Този Юнги няма ли да си ходи вече!- прошепнах на Тае.
- След малко ще си ходи, бъди търпелив.
- Е Тае аз мисля вече да си ходя. Чао момчета.
- Чао хьонг.
- Чао. Е мили ми Техьонг сега ще платиш със задника си, защото накара гаджето си да ревнува от някакъв келеш!
- Но той е само приятел, а и нали каза че сме заедно само заради секса и ти да ми помогнеш да възстановя фирмата на татко?
- Момченце, я да не повилаваш тон, защото вече достатъчно ме ядоса!
- И що? Какво ще ми направиш?
- Ей сега ще видиш ти!
Гл. Т. Неутрален
Кук хвана Тае и го бутна на дивана, а той започна да се съпротивлява.
- Съкровище недей да се дърпаш, ще бъда нежен обещавам, имай ми доверие!
- Да ти имам ли доверие? От къде да знам, че няма да стане точно като онази вечер?
- Обещавам, че ще бъда нежен.
- Д-добре.
Кук започна да слиза с лигави целувки надолу по тялото на Тае, а той стенеше от удоволствие. Кук свали тениската му и тази на Техьонг, като ги захвърли някъде из хола. Панталона на Те и дънките на Куки ги сполетя същата съдба като тениските. Кук се заигра със зърната на Тае, а той се гърчеше под него.
- Кук, моля те...Агх!
- За какво ме молиш бейби бой?
- И-изчукай ме татенце, моля те- погледна Кук с преливащ от възбуда и страст поглед.
- Какво ще получа в замяна бейби бой?
- Ще ти духам татенце!
- Мммм съгласен съм. Хайде слънце, честта да освободиш малкия Куки е твоя!
Тае ги преобърна, така че той да е отгоре.
- К-кук а-аз може ли да те ц-целуна по у-устни- Кук го прекъсна като слепи устните им в една страстна и много лигава целувка. Ким се отдели от прекрасната им целувка, като започна да слиза надолу към врата му, правейки синьо- лилави смучки. Слезе надолу към гърдите и корема муз оставяйки и там по някоя ту малка, ту голяма смучка. Тае стигна до ластика на боксерките му, сваляйки ги със зъби, оставяйки на показ вече до болка, надървения член на Кук.
- Татенце много си се възбудил. Толко ли съм секси, че вече да пулсираш от болка?- реши да се направи на интересен Тае.- Обеща ми нещо бейби бой, спазвай го!- повише лико тона си Кук- Иначе и аз няма да си спазвам обещанията!
В този момент Ким налапа целия му член, като се упря в гърлото му, давейки го, но той не се отказа, а напротив. Започна да си движи главата адски бързо, карайки Кук да изпадне в екстаз. Той беше пълна бъркотия.
- Т-техьонг ще свър- в този момент Джеон свърши в устата на Ким. - Ти си уникален бейби бой, много добре се справяш със задоволяването на татенцето ти. Сега е време за награда.
Кук ги преобърна, така че да е отгоре, като запрати боксерките на Тае някъде по земята.
STAI LEGGENDO
My sex toy [J.jk+K.th][√]
Storie d'amoreТае е затънал в дългове с компанията си, а Кук му предлага да го издигне в замяна на няколкогодишна ,,Връзка" пред приятелите му и сексуални услуги.