Г.т на Тае
Странно, но след като се прибра се държеше много различно, което ме наведе на мисълта, че може да се е случило нещо.
-Кук случило ли се е нещо?- прошепнах тихо, докато минавах с пръсти по меките му кичури. Този малък шепот звучеше като ехо в това голямо празно имение.Но не беше зле. Щом аз бях с него не ми беше никак странно и самотно. Но когато съм сам ми е страшно самотно. Не мога да си представя какво му е било на него в това голямо имение съвсем сам.
-Ами всъщност има, но няма голямо значение, аз си поговорих с брат ти.- усмихна се. Отдръпнах ръката си от косата му, но той я хвана и отново я постави там.
С другата ръка взех една пуканка и я мушнах между устните му.
-Тае, може ли да те помоля нещо?- погледна ме в очите. Кимнах. Не можех да кажа нищо. В момента бях в плен на две красиви очи. Гледах и гледах. Сякаш те бяха портал към безкрайна Вселена. Толкова красиви и толкова тъжни и измъчени. Но все още в себе си имаха безкрай много блясък. Бяха прекрасни.
-Може ли да забравиш за всичко, което ти причиних?- усмихна се тъжно. Усмивката му също имаше много тълкувания, но сякаш в момента искаше да покаже тъгата и съжалението, за това, което ми причини.
Отново кимнах. Щях да се опитам да му простя, за да не му тежи.За да не виждам тази усмивка.
-Искам да ме приемаш като близък приятел, ако можеш и като гадже.- погали косата ми.
Отново кимнах. Все още не можех да откъсна очи от неговите. И може би сега осъзнавам, че ме привлича. Но дали е само привличане?
-Тае добре ли си?- в гласа му си прилича колко е разтревожен за мен. Усмихнах се и свалих глава. Взех от фруктиерата портокал, като започнах да го беля. Щеше да ме пита нещо, но вместо това аз му пъхнах едно парче от портокал в устата.
-Днес яде само сутринта!Трябва да се храниш повече!Трябва да направя вечерята!- скочих, но той хвана ръката ми и ме дръпна в скута си, като сложи ръката си на талията ми.
-Ще поръчаме нещо, днес беше тежък ден и се нуждая от твоите прегръдки, само там се чувствам спокоен.- усмихна се.
-Кой си ти и какво направи със студения и отдръпнат Кук, който не би ми казал нищо за себе си?- пошегувах се.
-Няма го, изчезна.- усмихна се и извади телефона си. Наблюдавах как перфектните му тънки пръсти минават с лекота по главиятурата на телефона. Преглътнах тежко.
-Тае какво ще искаш за вечеря?- повтори.
-Ами, пица, кино вечерта не е отменена!- изрекох бързо и станах, като отидох в кухнята и направих още пуканки, сложих чипс в купичка, взех кола и чаши и тръгнах към хола. След като ги наредих седнах, пуснах филма и се сгуших в Кук. Трябва да признае, беше удобно. И той миришеше невероятно. Да се събудиш един ден и да осъзнаеш, че си в прегръдките на най-богатия човек в Корея, това си е мечта.
Но кой е първата му любов? Защо го е оставил? Защо живее сам? Къде са родителите му? Дали е забогатял законно? Хиляди въпроси, на които нямах отговор.
ESTÁS LEYENDO
My sex toy [J.jk+K.th][√]
RomanceТае е затънал в дългове с компанията си, а Кук му предлага да го издигне в замяна на няколкогодишна ,,Връзка" пред приятелите му и сексуални услуги.