Г.т на Кук
-Съжалявам!- прошепнах.
-Няма нужда да съжаляваш?Защо съжаляваш?- усмихна ми се мило.Колко още ще се прави?Дали не ме помни?Дали и Джин не ме помни?Дали просто се преструват?
-Кук, кой е той?- прошепна.Погледна ме с надежда. Надеждата да му кажа истината.
Как бих могъл да го излъжа.
-Ами, бивш, приятел...-усмихнах се.Все пак не го излъгах.
-Хайде да гледаме филм.- усмихна се и хвана ръката ми, като ме поведе към дивана.
-Преди това, Кук теб какво е любовта?- усмихна се.
-Ами нещо необичайно и необикновено.Ти я имаш и я нямаш.Чувство, което не е нещо престижно, то е просто чувство, което те кара да се чувстваш богат щом го имаш.- усмихнах се при спомена за първата ми и последна любов, която загубих, едва ли някой някога ще се сравни с моя любим.
-А за теб какво е любовта?- попитах, като погледнах в очите му, те блестяха, също като усмивката му. Той бе дяволски прекрасен.
-Аз никога не съм се влюбвал.- отговори и сведе засрамено глава.Бузите му станаха червени. Така изглеждаше още по-красив.
Но думите му ме накараха наистина да се шокирам...наистина не помни? А възможно ли е след катастрофата никой от семейство Ким да не ме помни? Станах бързо и взех якето си от закачалката си.
-Кук, щяхме да гледаме филм!- изскимтя жално.
-Отивам да поговоря с Джин, като се прибера ще гледаме филм!- извиках.
Преди да има възможност да каже нещо тръгнах към колата си. Не мога да повярвам, аз се държах студено, а той наистина не ме е помнил...
YOU ARE READING
My sex toy [J.jk+K.th][√]
RomanceТае е затънал в дългове с компанията си, а Кук му предлага да го издигне в замяна на няколкогодишна ,,Връзка" пред приятелите му и сексуални услуги.