29

257 18 7
                                    

Г.т на Тае
Отворих очи. Отново бях завързан за стола.
Имах нови дрехи. Цялото ми тяло бе в рани и болеше. Наистина бях отчаян. Чух шум.
Видях, че мъжете на Джимин са на земята.
Джимин изтича и ме отвърза, но вече бе късно. Той ме пусна на земята. Кук насочи пистолета си към него. Джимин насочи пистолета си към мен.
-Джънгкук свали пистолета и спаси Джин, Юнги и Хоби!- извиках. Той ме погледна. Благодарен съм, че не си личаха раните ми и кръвта.
-Тях Намджун и хората ми с него ще ги спасят.- извика. Беше тихо, но в момента напрежението ни бе в повече.
-Джимин, свали пистолета!- извика Кук срещу врага ни. Джимин премести пистолета си към Кук. С всички останали сили тръгнах към Кук. Джимин стреля.
Усетих остра болка в корема си. Погледнах надолу. Натиснах с ръка върху мястото, на което ме болеше и погледнах ръката си.
Кръв. Започнах да затварям очи, борех се да остана буден още малко само, да погледам лицето на Кук. Борех се за малко въздух.
-Кук.- усмихнах се. Той ме държеше в прегръдката си и плачеше. Протегнах ръка и изтрих падналите сълзи.
-Моля те не плачи!Ако умра не искам да плачеш преди да затворя очи, иначе няма да намеря мир!- прошепнах.
-Не, ти няма да умреш!Няма да ти позволя да ме оставиш!- викаше. Извика на хората си да извикат линейка. Видях как Юнги, Джин и Хоби дойдоха към мен. Юнги започна да притиска раната ми. Не усещах нищо. Това ли бе края? Ако е края поне да се сбогувам...
-Кук, много те обичам!Вас също много ви обичам.- прошепнах и се отпуснах. Предадох се. Всичко свърши. Или така си мислех? Ами сега?Какво щеше да се случи с Кук? Ами с Джин, Юнги и Хоби?

My sex toy [J.jk+K.th][√]حيث تعيش القصص. اكتشف الآن