21

338 27 9
                                    

Г.т на Кук
-Бисквитке, родителите ти не удобряват, и моите също не удобряват, но аз няма да те пусна за нищо на света!- прошепнах аз и стиснах ръката му. Исках винаги да е до мен, да ме обича и аз него.
-Звездичке за теб винаги.- усмихна се и погали главата ми..беше толкова нежен и толкова силен, но мислите ми в този момент бяха някъде другаде.
-От къде дойде това ,,звездичке"? - усмихнах се и хванах ръката му.
-Ами аз Джеон Джънгкук съм една звезда и ти Ким Таехьонг си една звезда. Ние хората сме като звездите. Хиляди еднакви, но и толкова различни. Сред всички тези звезди аз избрах теб. Защото ти за мен си най-ярката звезда.- прегърна ме. Почувствах как бузите ми горят.
-От кога стана такъв поет Джънгкук?- побутнах го закачливо.
-Според мен поетите са хора, които не се страхуват да покажат любовта си, не се страхуват да напишат нещо, макар и да не е добро за едни, то е добро за други.- харесах когато говори много. Просто той бе затворен и рядко го чувах да говори каквото мисли.
-А ти какво пишеш бисквитке?- усмихнах се широко.
-За две звезди, много ярки и различни, те създават своя собствена Вселена и живеят в нея. Тези звезди се казват Джеон Джънгкук и Ким Таехьонг. И знаеш ли кое ги прави различни от повечето хора?- усмихна се и сложи ръката си върху моята.
-Кое?- попитах, докато го гледах в очите.
-Ами това, че истински обичаме, и в сърцата ни няма място за черната дупка, наречена омраза. Ние сме истински, ние сме едно цяло, една цяла Вселена, създадена само от две звезди.- между нас се настани тишина. Беше хубаво да вярваме, че ще останем дълго заедно. Но поне за миг имахме възможност да се налюбуваме един на друг.
Да се насладим на прекрасния момент.
...
Събудих се от хубавия сън, който може би всъщност бе спомен, за който трябва да питам Кук.
-Бисквитке!- извиках. Той веднага дотича в стаята. Имаше огромна усмивка.
-Значи си си спомнил?- прошепна. Не исках да го разочаровам, поклатих отрицателно глава.
-Не, но сънувах този момент, на поляната със звездите.- усмихнах се и потупах празното място на спалнята.
-Ела и ме прегърни.- прошепнах. Той легна, сега забелязах, че съм гол, но това не ми направи голямо впечатление. Сгуших се в него и заспах.

My sex toy [J.jk+K.th][√]Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora