Г.т на Тае
Изкъпах се, все още ме боли. Облякох си една дълга тениска и
боксерки.Легнах на леглото.След като се изкъпа Кук дойде и легна до мен.
-Ам Кук, това не е ли моята стая?- прошепнах притеснено.
-Твоята е...ние правихме секс в моята така, че..- засмя се.
-Ама защо ще спим заедно?- прошепнах притеснено.
-Не искаш ли?- усмивката му падна.
-Не, аз не казах, че не искам...- прошепнах, а той просто слепи устните ни.
-Кук.- прошепнах щом се отделихме.
Той измрънка и ме погледна. Започнах да играя с пръстите си.
-Ами...каза, че само с мен си добър и мил, защо?- прошепнах.
-Ами просто...не знам, в момента не мога да мисля.- излъга и ме прегърна, като сложи крака си върху мен и пакета му беше на задника ми. Опитах се да заспя, но пакета му ме дразнеше и ме караше да се червя.Минаха часове. Многократно се опитвах да заспя, но не се получи. Не знам кога съм заспал, но се събудих в 12:30. Огледах се дали Кук е тук, но го нямаше. Но днес е събота...Дали не му е приятно да е до мен...довечера ще поговоря с него...Докато се разхождах из кухнята, за да намеря къде е рамена, за са си направя видях, че има чиния гофрети и до нея някаква бележка. Прочетох я и се усмихнах. Пишеше, че Кук не е искал да ме буди и ми е направил закуска..имал някаква много важна работа.Закусих и седнах да погледам телевизия.Не бях усетил кога са минали три часа.Станах да направя вечеря. Направих кимбап с токбоки и калби.Надявам се да му харесат.
Знам, че Кук харесва токбокито.
Седнах на дивана в хола и зачаках отново.
ČTEŠ
My sex toy [J.jk+K.th][√]
RomanceТае е затънал в дългове с компанията си, а Кук му предлага да го издигне в замяна на няколкогодишна ,,Връзка" пред приятелите му и сексуални услуги.