Г.т на Тае.
Мина месец. Днес нещо не ми беше добре, гадеше ми се, но реших да отида в компанията на Кук.Той тръгна пръв, а аз реших да поспя още малко. Събудих се след няколко часа и се оправих. Облякох си черна риза с бяло сако с черни цветя и черни дънки (снимката е горе в началото).
Хванах си такси и тръгнах към компанията на Кук. Знаех, че днес ще е там. Когато престигнах платих на човека и влязох в компанията.
-Съжалявам, не може да влезете!- спря ме охраната.
-Моля?Аз съм Ким Таехьонг!Аз съм неговото гадже!- измрънках.
-Не знам той да има гадже.И то момче, господин Джеон не се обвързва.- започна грубо. Обадих се на Кук и му казах да дойде за малко до долу. Той веднага слезе и дойде до нас.
-Какво става тук?- попита със строг и висок тон Кук.
-Господин Джеон, това момче иска да влезе в компанията, но не го пуснах и сега твърди, че ви е гадже.- започна той.
-Благодарен съм ти за отдадеността ти, но той наистина ми е гадже.- каза Кук. Хвана ръката ми и тръгнахме двамата към офиса му.
-Тае, защо не ми каза, че ще идваш?- попита щом вече стигнахме в офиса му.
-Ами бях решил да идвам, за момент се отказах, защото не ми беше добре, но ми се излизаше, затова дойдох.- усмихнах се.
-Как така не ти е било добре?Какво ти е?Да отидем на лекар ако все още си зле?- каза бързо и взе сакото си от въртящият се стол.
-Куки, спокойно, просто ми се гадеше.Сега ми се гади, но по-малко. И малко ме боли главата, но ще ми мине.- прошепнах спокойно. Той целуна устните ми и седна на стола си, като ме дръпна да седна в скута му. Взе телефона си и набра някой.
-Ало Минхи, донеси ми хапче за глава и портокалов сок, и малко ягодова торта.- заповяда и затвори телефона. Погледна ме и целуна, а след това продължи да работи. След не повече от 5 минути се чу почукване. Кук ѝ каза да влезе. Понечих да стана, но той хвана бедрата ми и отново ме дръпна в себе си. Момичето влезе и остави таблата на стъклената маса пред дивана. Забелязах, че всичко, което бе възможно да бъде стъклено бе от стъкло. Не какво, а черно стъкло. Бюрото, масата, секцията с документи, всичко.
-Минхи, спри да зяпаш приятелят ми и излез!- измрънка.
-Как да не го, той е толкова красив и секси!- измрънка...беше наистина нагла.
-Съжалявам, не си мой тип.- измрънках.
-Ами кой е вашият тип скъпи?- усмихна се.
-Мъже скъпа.- усмихнах се, тя стоеше и ме гледаше тъпо и възмутено.
-Твърдиш, че не харесваш жени, защото не си бил със жена, опитай с мен и ще ти хареса.- усмихна се и ми намигна, наистина беше нагла.
-Как смееш...- започна Кук, но аз хванах ръката му.
-Това предложение да те изчукам ли беше?- усмихнах се.
-Може и да е.- прошепна и намигна.
-Не благодаря, ще откажа, имам си половинка.- отговорих. Кук със сигурност остана доволен от отговорът ми.
-Той няма да разбере.- намигна ми.
-Той вече разбра.- намеси се Кук.
-Как така?- усмивката ѝ падна.
-Минхи, просто излез и не се навъртат около гаджето ми.- изрече с изпитателен тон Кук и показа вратата на момичето. Щом тя излезе той ме погледна.
-Ти си само мой.- прошепна и засмука кожата на врата ми, като със сигурност остави синьо петно там.
-Кук, къде е тоалетната?- попитах, а той ми обясни. Тръгнах към тоалетната и си свърших работата. Измих си ръцете и излязох и бях притиснат към станата от наглата секретарка на Кук.
-Виж, знам, че ме искаш, затова...-започна, но аз я прекъснах, като се засмях.
-Секса с другите работници тук не ти стигна, а?- попитах риторично.
-Да, дори секса с приятелят ти не ме задоволи..- ето тук вече ме остави без думи. Сълзите ми потекоха.
ESTÁS LEYENDO
My sex toy [J.jk+K.th][√]
RomanceТае е затънал в дългове с компанията си, а Кук му предлага да го издигне в замяна на няколкогодишна ,,Връзка" пред приятелите му и сексуални услуги.