2

549 28 4
                                    

Г.т на Таехьонг
Събудих се от шибаната аларма.
Станах лениво от леглото и тръгнах към кухнята.Сипах вода и храна на Тан и си направих от любимата ми гореща напитка, без която щях да си проспя живота.Днес беше решено, щях да отида в компанията. Облякох си черните стегнати дънки с бяла риза и кафявото дълго палто. Сложих си от любимия мъжки парфюм и тръгнах пеша към компанията.
Г.т на неутрал
Щом стигна завари красива черна луксозна кола пред компанията.Влезе и бе посрещнат от секретарката си.
-Тае, чака те младо момче в офисът си, доста си е страшно!- прошепна тя.Тае кимна и тръгна към втория етаж на компанията. Влезе в кабинета си и там завари красиво облечено момче, до което бе спокойно седнал едър мъж, а в скута на момчето стоеше огромно кафяво куче.
-В компанията ми не се допускат животни.- отбеляза Ким.
Г.т на Тае
-Ким Таехьонг, 25 години, компанията ти се срива, а ти е единственото останало нещо от родителите ти.- започна момчето и ме погледна в очите.
-Бам, стани!- заповяда той и кучето веднага стана от него, като зачака команда.
-След мен!- прошепна строго на кучето и тръгна към мен, като кучето вървеше до него. Спря се пред мен и ми подаде ръка.
-Джеон Джънгкук, разбрах, че си готов на всичко за компанията си?- погледна ме въпросително.
Кимнах бързо и хванах ръката му.
-Така знаеш, че съм един от най-богатите хора в Корея нали?- попита, а аз отново кимнах.
-Да, знам.- добавих.
-Така, имам сделка за теб.- свали си очилата и ги постави на бюрото ми.
-Ще направя компанията ти една от най-добрите, но ти ще станеш мое гадже.- погледна ме взискателно.
-Как така?- прошепнах.
-Ето така, идваш с мен, ще си ми фалшиво гадже за три години и ще задоволяваш нуждите ми, а аз ще ти давам всичко, от което имаш нужда и ще направя компанията ти една от най-добрите.- обясни и седна на стола ми.
-И как?- прошепнах.
-Първо дали искаш да сключим сделката?- погледна ме сериозно.
Да го задоволявам?Като лична курва? Ако откажа няма как да спася компанията, но ако приема ще продам тялото и девствеността си...
Имам ли изобщо избор?
-Искам.- бях решен, ще сключа сделката, ще спася компанията.
-Добре тогава, ще слеем моята и твоята компания.Ще вземем всякакви нови уреди и нови мебели.
Компанията е моя работа, ти ще си стоиш вкъщи и ще можеш да излизаш с приятели, но ако ги познавам, но в замяна на всичко това ти ще ми готвиш и ще ме задоволяваш.- добави и хвана ръката ми.
-Къде отиваме?!- попитах притеснено.
-В имението.- съвсем спокойно отвърна. Кучето все още ходеше след нас.
-Чакай!И аз имам куче, имам и багаж, може ли да си взема поне това от нас преди да ме заключиш в имението си?!- прошепнах леко тъжно.
-Хубаво, ще вземем само кучето, дрехи ще ти купя аз.- задърпа ме към колата и ме накара да вляза.
До мен застана кучето, а той седна на шофьорското място.
-Бам той е добър, легни в скута му.- обърна се към кучето.То седна в скута ми, от което изтръпнах.
-Не се страхувай, добър е.Бам той също може да те командва, слушай го.- добави Кук и тръгна нанякъде.
Внимателно сложих ръката си върху меката козина на Бам и започнах да го галя, а той съвсем спокойно си лежеше върху мен.

My sex toy [J.jk+K.th][√]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang