33

305 25 14
                                    

Г.т на Тае
Облякох си бяла тениска и черни къси панталонки. Днес бе приятно, не бе студено, затова и двамата бяхме със тениски и къси панталонки. Кук ни взе вода и тръгнахме да потичаме. Не тичах кой знае колко. През повечето време Кук ми мрънкаше да съм по-бавен и да не се натоварвам. Накрая ме качи на конче и започна да тича с мен.
-Ще обмисля това за детето.- усмихнах се.
-Всъщност наистина е рано, не те притискам.- прошепна, като спря на моста над река Хан. Бяхме доста далеч от имението, но беше красиво. Огледах се и видях, че наблизо има магазин, но не си носех пари.
-Кук. Носиш ли някакви пари със себе си?- усмихнах се нневинно.
-Да, какво искаш?- усмихна се в отговор. Той винаги предвиждаше такива ситуации. Това беше хубавото в него. Хванах ръката му и тръгнахме към магазинчето до нас. Взехме си някакви снаксове, енергийни напитки и цигари.
-Ще ти ги платя, когато се приберем.- прошепнах и извадих една цигара, като я запалих.
-Няма да ми плащаш нищо!Моите пари са и твои, всичко мое е и твое.- хвана ръцете ми. Реших да се пошегувам.
-Дори члена ти е мой?- засмях се, което накара и него да се засмее.
-И той е твой, целия съм твой звездичке.- усмихна се и ме целуна. Наистина беше приятно да знам, че е мой. Само мой. Той ме хвана и ме вдигна.
-Куки, напитките ни ще се изсипят!- ударих го леко по гърдите и се засмях. Жалко, че в момента това красиво място бе пусто. Жалко, че нямаше някой, който да ни снима за спомен. Жалко, че нямаше някой, който да каже  ,,Еха, каква двойка" или  ,,Това е истинска любов". Целунах устните му. Бяха вкусни. Имаше вкус на мента, лимон и енергийната напитка, която пи. Имаше и лек привкус на цигари, но това не ми пречеше.
Обичах устните му. Бяха сочни, крехки и вкусни. Беше приятно цялото това нещо.
-В началото съжалявах, че те срещнах, но сега се радвам, ти промени живота ми.- прошепнах с усмивка, като извадих трета или четвърта цигара.
-Да, ако не ме беше срещнал щеше да си умреш сам и девствен.- пошегува се.
-Майната ти Джеон!- изсъсках и започнах да го удрям.
-Беше просто шега, не бъди толкова агресивен де!- отново се засмя.
-Майната ти!- изсъсках, като продължих да пуша в тишина. Всеки от нас имаше нужда да помисли и да послуша тишината, в която се чуваше само шума на преминаващите коли и шума на река Хан. Беше приятно. Навсякъде с Кук бе приятно. А дали беше уместно толкова рано да мислим за дете?
Дали бе уместно да сме гейове? Какъв пример ще дадем на децата си? Трябва да осиновим дете. Това с раждането не ми харесва. Страх ме е. Ами ако по-късно Кук се откаже от мен? (Като се знам може и това да стане) А кога бе точното време да осиновим малко човече?
-Ако решим да си имаме дете ще осиновим някое. Аз няма да раждам. Първо, страх ме е. И второ, има много деца, които си нямат родители.- прекъснах тишината, Кук се обърна към мен.
-Както кажеш любов.- целуна ме отново.
-Да се прибираме.- прошепнах. Вече беше тъмно. Имаше безброй звезди, луната блестеше и се отразяваше във водите на река Хан, което ме караше да мисля цялата обстановка за още по-приятна. Всичко бе толкова....прекрасно, нереално, сякаш сънувах. Ако един ден бях казал на старото си Аз, че за няколко месеца ще се влюбя в мафиота, който ми отне девствеността по най-грубия начин...

My sex toy [J.jk+K.th][√]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz