Г.т на Кук
Събудих се първи. Исках да се насладя на гледката на спящото ми момче. Причината аз да бъда доминанта бе, че Тае бе прекалено грижовен. Просто той не би могъл да ми причини болка, та да ме чука.
Просто той бе прекалено невинен. Понякога исках да бе по-силен, но на него това му бе чара, че бе толкова нежен. В момента нямах възможността да стана, защото ако го направех щях да събудя спящото момче на гърдите си. Започнах отново да оглеждам лицето му, от просто навик това се превърна в любимото ми занимание. Започнах да минавам бавно с пръсти през рошавата му коса и да махам кичурите коса, които падаха пред лицето му. Започнах да галя нежно гърба му. Това мое действие го събуди. Той отвори бавно очи и се прозя. Огледа се и щом видя в каква поза сме се сгуши в голите ми гърди.
-Добро утро звездичке.- усмихнах се. Той отново се прозя, което ме накара да се усмихна леко. Как може толкова малки неща да ме караха да се усмихвам щом са свързани с Тае?
-Добро утро, Куки!- усмихна се широко, още му се спеше, едва си отваряше очите.
-Поспи още, аз ще стана да помоля Мия да направи нещо за закуска.- усмихнах се.
-Така ли ще ходиш?!- изправи се в седнало положение.
-Моят ревнивко, не, ще си облека нещо, само ти можеш да виждаш тази прелест.- усмихнах се и посочих тялото си. Облякох си къси панталони. Тае отново легна да спи.
Отидох до Мия и я помолих да направи закуска, тя веднага започна да готви. Върнах се в стаята на моя любим и легнах до него. Като усети, че съм аз отново се сгуши в мен. Аз сложих ръце на талията му.
След няколко дни Тае има рожден ден, което ми припомни, че трябва да му приготвя изненада, а след рожденният му ден имам важно събитие, на което трябва и той да присъства, като мой придружител.
Исках да присъства, но не исках да се притеснява или да се натоварва. Май щях да се откажа от ходенето ни на събитието и щях да го скрия от Тае, за да не се чувства виновен, ще пратя Намджун вместо нас двамата.
YOU ARE READING
My sex toy [J.jk+K.th][√]
RomanceТае е затънал в дългове с компанията си, а Кук му предлага да го издигне в замяна на няколкогодишна ,,Връзка" пред приятелите му и сексуални услуги.