37

286 26 6
                                    

Г.т на Кук
Реших, че няма да будя Тае. Вместо това ще го занеса. Беше толкова сладък, докато спи. Толкова спокоен..Когато стигнахме вкъщи го съблякох и оглеждах всяка една част от тялото му, сякаш анализирах. Но беше по-различно, аз запомнях всеки детайл в лицето и тялото му, за да не мога да ги забравя, не исках да ги забравя. Никога. Той се превърна в най-ценния човек за мен, което го правеше специален. Той отново зашемети Джеон Джънгкук с красотата си и го накара да се влюби за втори път в онова малко момченце с мръсно руса коса и голямо сърце, което плачеше, когато види умряло животинче, дори да е буболечка. Сега това момче отново бе мое. Моят Таехьонги, моята звездичка, моята Вселена. Той бе човека, заради, когото отново бях щастлив. Той бе човека, заради който отново започнах да обичам. Той изпълни живота ми с емоции и чувства. Той ми даде спокойствие. Той бе причината, поради която се събуждах сутрин с желание да продължа да живея. И като се замисля, че всичко започна с една сделка....преди не вярвах в Съдбата, но сега вярвам. Тя е нещото, което помогна на Тае да си ме спомни, тя бе решила отново да ме събере с моя любим...е явно има и хубави неща в живота, например той. Той е най-хубавото нещо, което можеше да ми се случи. Той бе причината да не съжалявам да нищо, което се е случило до сега.
-Толкова нежен и дяволски красив си Таехьонги!- прошепнах.
-Защо дяволски Куки?- прошепна той и се усмихна, беше толкова красив, бих дал всичко да запазя тази красива усмивка на лицето му до сетния си дъх. Бих дал всичко да запазя това чудо с чисто сърце като на дете до себе си завинаги.
-Защото Таехьонги, ти си много по-добър от обикновените хора. Ти си толкова чист и невинен и в същото време си толкова греховно изглеждащ, тялото ти, то е само мое. И не мога да му се насладя, а това е грях Таехьонги. Но заради теб съм склонен да отида в Ада.- започнах да целувам нежно кожата му. Исках повече и повече от него, бях ненаситен. Въпреки, че беше мой аз исках да бъде повече от това. Да бъде просто мой не ми стигаше. Исках да бъде повече от мой.

My sex toy [J.jk+K.th][√]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora