39

255 18 3
                                    

Г.т на Тае.
Събудих се в прегръдките на Кук. Той спеше, не исках да го будя. Загледах се в красивото му лице. Беше затворил очи, мисля, че спи. Огледах го. Само по едни къси панталонки. Дъхът му бе умерен, което ме нареждаше на мисълта, че е спокоен. Не мисля, че сънува. Лицето му не издаваше никакви емоции. Станах, за да си направя кафе. Изглежда той не усети, че съм станал. Прегърна възглавницата и я стисна силно.
Дори в съня си той усети липсата ми до него. Излязох бързо от стаята и отидох да си направя кафе, като веднага след това се върнах и легнах до Кук, като оставих горещата напитка на шкафчето до мен.
-Къде беше?- измрънка той и отново ме прегърна. Ръката му се намираше на талията ми.
-Защо не закуси?- прошепна и целуна главата ми.
-Не ми се яде, а и знаеш, че не бих закусил без теб.- прошепнах и целунах устните му.
-Хайде да закусим тогава.- прошепна, истината бе, че не ми се яде, и леко ми се гади, но не исках да го притеснявам. Той стана и ме вдигна от леглото.
-Не, Кук, пусни ме!- започнах да мрънкам, но той направи точно обратното - метна ме на рамото си. Спрях да опитвам да се измъкна. Той слезе в трапезарията и ме остави на един от столовете. Остави закуската пред мен и ми нареди да ям. Едвам поемах храната в себе си. Мисля, че Кук разбра какво се случва, а на лицето му се изписа притеснение.
-Таехьонги, ако не ти се яде, недей да се насилваш.- прошепна и целуна нежно главата ми. Спрях да се мъча и се отпуснах в прегръдката на Кук, той стана и изчисти масата, а след това ме взе и ме остави в спалнята, като легна до мен. Виждах, че се притеснява. Не исках да го притеснявам, дори това да означаваше, че трябва да крия от него състоянието си. Трябва да съм силен, за да не го притеснявам.
-Таехьонги, не искам да криеш как си и да се затваряш в себе си, моля те, споделяй ми всичко.- прошепна. Прегърнах го, като отново сложих глава на гърдите му и затворих очи. Той започна нежно да гали косата ми.
-Куки.- прошепнах.
-Мммм.- измрънка, като ме погледна. Вдигнах глава и целунах врата му нежно, той потръпна.
-Обичам те любов, и не се притеснявай за мен, добре съм.- прошепнах. Той отново започна да гали главата ми.
-Няма как да не се притеснявам за теб звездичке, в момента състоянието ти не е много добро.- прошепна и целуна главата ми. Беше приятно. Беше спокойно, но телефона на Кук звънна. Той вдигна и излезе от стаята, проследих го и се заслушах.
-Казах ти, че не ми пука!Няма да ходя в Япония, ако трябва няма да подпишем! Казах ти, че не ми пука за шибаната сделка, дори да е за милиарди!Таехьонг ми е много по-важен, а както знаеш в момента не е в състояние да бъде сам...Какво говориш Джун, няма да го оставя с Джин!Отлично знам, че Джин му е брат! Но аз трябва да съм до него в момента, за да може да реагирам бързо!- почти викаше.
-Как така не можеш?! Намджун, ти си най-доверения ми човек!Да, както аз няма да ида, заради Таехьонг и ти няма да отидеш, заради Джин!Каква е разликата по дяволите, и Джин и Тае не са в състояние да остават сами...Да това не е оправдание Намджун, в момента Джин е добре, а Таехьонг е на косъм всеки момент да припадне!- викаше ядосано. Аз отидох бавно към него и го прегърнах. Той веднага затвори телефона.
-Тае, защо стана?- прошепна, като ме вдигна и тръгва към спалнята. Остави ме нежно на спалнята и легна до мен.
-Кук, до колкото разбрах това е важна сделка, отиди и я сключи, аз ще съм добре.- прошепнах и започнах да целувам врата му.
-Тае, не мога, не ми пука колко ще загубя, парите са си пари, аз имам достатъчно.- усмихна се и целуна устните ми.
-Още пари не са в излишък, а и аз не съм толкова зле.- този път аз реших да съм силния. Придърпах го към себе си и започнах да галя косата му.
-Казах нещо Таехьонг, няма да замина, независимо колко пари ще изгубя.- каза решено, щях да го разубедя.
-Кук, моля те, не се инати, това са много пари.- прошепнах, но спрях за момент всякакви действия, защото се почувствах зле, главата ме заболя, стиснах очи и хванах ръката на Кук. Усетих как подскочи и веднага набра някого. Когато се почувствах малко по-добре отново отворих очи. Той ме гледаше и обикаляше из стаята, беше много притеснен.

My sex toy [J.jk+K.th][√]Where stories live. Discover now