Tą piosenką chce to zakończyć więc jak chcecie możecie ją sobie w tle odpalić:)
Okej strasznie dziwnie mi się pisze takie coś i zanim przyszło co do czego wiedziałam jak chce to napisać jednak teraz mam totalną pustkę,postaram się by było to wszystko jak najbardziej zrozumiałe.Nie bez powodu wybrałam tą datę na takie wydarzenie.Dokładnie 24 listopada 2019 roku założyłam tutaj konto i jak się nie mylę było to wieczorem,uznałam że chce to zakończyć w ten ważny dzień dla mnie bo poniekąd wattpad odmienił moje życie na lepsze.Dzięki temu zrozumiałam co chcę kiedyś robić,odkryłam nowe zainteresowanie i poznałam naprawdę wspaniałe osoby.Szczerze mówiąc już jakiś czas temu chciałam napisać takie specjalne podziękowania jednak się wstrzymywałam bo uznałam że one muszą być na końcu.Zaczynając jest mi strasznie przykro kończąc to opowiadanie ale kiedyś musiało do tego dojść nie ukrywam trochę łez się wylało na koniec i czuje się strasznie dziwnie z tym.Jest to mój pierwszy jako tako poważniejszy projekt oczywiście wcześniej już coś pisałam jednak to było słabe ale komuś się podobało i ktoś to o dziwo czytał jednak stare prace zniknęły i dopiero po półtorej roku odważyłam się coś wstawić i było to przełomowe bo w wersjach roboczych mam ponad 30 zaczętych prac o przeróżnej tematyce ale pisałam to tak bardziej dla siebie ponieważ bałam się cokolwiek wstawić ale po głębszym przemyśleniu i rozmowach z moją przyjaciółką(pozdrawiam Paulina) uznałam dobra wstawię najwyżej usunę i to zaczęło się rozkręcać pamiętam jak cieszyłam się z każdej ilości gwiazdek i serduszek.Nie wiem kiedy i jak to się wydarzyło ale na dzień dzisiejszy jest tu 3k odsłon i 206 gwiazdek do tej pory jest to mój najwyższy wynik i jestem serio szczęśliwa i nadal trochę do mnie nie dociera.Zbudowaliśmy to razem i to tak naprawdę ruszyło dzięki wam.Do dziś się zastanawiam co by było gdybym jednak nie odważyła się tego wstawić,myślę że było by to tak że na pewno nie byłabym tak zadowolona z siebie,dalej bym pisała tu ale tylko dla siebie jednak dzięki temu co tu się wydarzyło mam siłę i chce tworzyć nowe projekty,nie chcę się zamykać na jedną kategorię.Teraz kiedy się nie boje wszystkie drzwi stoją przede mną otwarte,może nawet tchnę życie w moje starsze prace i zrobię z nich coś nowego,teraz mam takie możliwości bo już się nie boje czegoś dodać.Oczywiście nie widzimy się tu ostatni raz ponieważ w przyszłości na pewno coś jeszcze pojawi się na moim profilu może jakiś ff a może coś poważniejszego czas pokaże.Szczerze trochę serce mi się łamie na myśl o tym że to podziękowania i koniec tej przygody ale zamykając jedne drzwi otwierają nam się kolejne..Będę na pewno za tym tęsknić bo to opowiadanie jest takim wręcz moim dzieckiem i bardzo mocno się przywiązałam.Wracając do tematu największe i najszczersze podziękowania chce skierować do mojej przyjaciółki i do was.Do osób które mi dały szansę,do osób które mnie wspierały,do osób które po prostu przyczyniły się do tego aby to było na tych właściwych torach.Mimo tego że od początku do teraz nie byłam pewna tego projektu nawet przez chwilę nie żałowałam tego.Kończąc to opowiadanie zamykam pewien etap ze swojego życia ale za to otwiera się przede mną kolejny co nie zmienia tego że jest mi niesamowicie przykro kończąc ten projekt.Chcę jeszcze napisać że w przyszłości na pewno jeszcze się zobaczymy na wattpadzie,obiecuję..
Bardzo wam dziękuje za taką szansę.
Mimo że na razie raczej nic nie dodam to żeby smutno nie było podaje swojego twittera i dc może ktoś skorzysta:)
Twitter:fix31_r
Dc:UXW682 #4698
Również tu na wattpadzie możecie pisać albo na tablicy albo na pv
Widzimy się wkrótce...