|0.2|

5.5K 360 99
                                    

•°•

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


°

Nefes nefese bir şekilde gözlerimi açtım,ter içinde ve soluk soluğa kalmıştım.

Elim boynuma gidip oraya dokundu ardından kolumu inceledim hiç bir yara ve ya iz yoktu...
Etrafıma bakınca yurttaki odamda ve yatağımın üzerinde olduğumu anladım.

Gözlerimi rahatlamış gibi kapatıp açtım ve elimle terle ıslanmış saçımı arkaya doğru yatırdım.

Bakışlarım yatakta hâlâ horul horul uyuyan Derin'e kayınca göz devirdim,onun izlettiği saçma sapan filmler yüzünden böyle saçma rüyalar görüyordum!

Hava artık aydınlanmaya başladığı için ve tekrar uyuyamayacağım için yerimden kalkıp banyoya ilerledim ve elimi yüzümü yıkadıktan sonra tekrar odaya geri dönüp test kitabımı,biraz ders çalışmak için açtım.

Oflayıp alnımı ovuşturdum ve odaklanmaya çalıştım ancak aklıma rüyam gelip duruyordu.Çok gerçekçiydi kolumda ve boynum da hissetiğim acı,duyduğum sesler,gördüğüm şeyler hepsi rüya olmayacak kadar gerçekti.

Ama dünü ıspatlamak adına elim de hiçbir kanıt yoktu.Zaten olması da mümkün değildi, hem Can olsa olsa melek olurdu,ne olduğu beli olmayan siyah kanatlı bir yaratık değil! Sahi o gördüğüm yaratık da neydi ya? Kanımı içtiği için vampir olduğunu düşünüyordum ancak okuduğum çizgi romanlar da ve ya izlediğim filmler de vamiprlerin kanadı ve boynuzu yoktu.

Çalar saatimin sesiyle düşüncelerimden sıyrılıp test kitabımı çantama yerleştirdim ve saati kapatıp yerinde homurdanarak uzanan arkadaşımın yanına gidip tepesinde dikildim,"Derin! Kalk hadi okula geç kalmayalım."diye seslenip omzunu dürttüm.

Beni takmayıp üstüne kıçını dönüp yatmasıyla sinirle kıçına bir tekme vurup bedeninin sarsılmasını sağladım.Attığım tekmeyle uyku sersemliğiyle yatakta oturur pozisyona geldi ve bana bakarak,"Kanka ne vuruyorsun lan?"dedi peltek sesiyle.

Göz devirip,"Başka türlü uyandığın mı var Derin? Hadi çabuk kalk hazırlan da geç kalmadan gidelim,hoca yine yok yazacak."dedim.

Oflayarak hasretle yatağına bakıp,ayağa kalktı ve banyoya ilerledi. Bende o işini halledene kadar üstümü değiştirip telefonumu şarja taktım. Gördüğüm rüyanın etkisinden bir türlü çıkamıyordum. 

Derin'in banyodan çıkıp üzerini değiştirmesiyle kahvaltıyı okulda yapma kararı alıp yurttan çıktık.Yolda çok dalgın olduğum için iki defa az kalsın yeri boyluyordum,bir defada az kalsın araba çarpımıştı ama hepsinden son anda Derin kurtarmıştı beni.

Derin homurdanarak koluma girip,"Lan neyin var senin? Bu gün evden ölmek için mi çıktın?"dedi.

Bir nefes verip,"Ya çok saçma bir rüya gördüm,nedense çok gerçekçiydi ve hâlâ etkisinden çıkamıyorum.Aklıma gelip duruyor."dedim.

"Ne rüyası? Yine Can'la sikiş mi gördün ?"dedi sırıtarak.

Ona göz devirip,"Hayır tabii ki! Hem ben ne zaman öyle rüyalar gördüm lan?"dedim.

Gülüp benden daha uzun olduğu için kolunu omzuma attıp kafamı göğüsüne doğru cekti, "Tamam lan kızma da anlat bakalım ne gördün de sabahtan beridir ruh gibisin?"

Derin bir nefes alıp,"Şimdi dalga geçeceksin biliyorum ama Can'ı gördüm ve çok korkunçtu! Böyle boynuzları,siyah kanatları vardı onlarca insanı öldürmüştü sonra kanımı falan içti, karmaşık ve saçma bir rüyaydı ama çok çok gerçekçiydi,kolumun hâlâ acıdığını hissedebiliyorum."dedim.

Derin bana ters ters bakıp,"Kanka sen bir daha fantastik film izleme amına koyayım! Bende diyorum ne önemli bir şey oldu da bu kadar düşünceli."dedi.

Yumuruğumu karnına geçirdim,"Çok gerçekçiydi diyorum lan mal mısın?"

O sırada okula varmış ve kapısından içeri geçmiştik,Derin kolunu omzumdan çekti ve önümde ters bir şekilde yürüyerek,"Oğlum asıl sen mal mısın? Bir rüyaya bu kadar takılma lan! Hem ben biliyorum niye böyle olduğunu!"dedi bilmiş bir edayla.

Kaşlarımı çatıp,"Niyeymiş?"dedim meraklı bir şekilde.

Yanıma gelip koluma girdi ve "Şu Can denen çocuğa açılamadığın için tabii ki!Hem- Oha amına koyayım buraya bakıyor!" dedi son söylediği şeyle kaşlarımı çatıp baktığı yere baktım,Can ve iki arkadaşı her zaman oturdukları bankta oturmuşlardı ve Can gerçekten de bize bakıyordu,hatta ona baktığım görünce gülümsedi.

Hasiktir!

Kalbim deli gibi atmaya başladı.Her an düşüp bayılabilirdim! Resmen 3 yıldır platonik olduğum çocuk ilk defa bana bakıp üstüne bir de gülümsemişti! Ensemin ve yanaklarımın yandığını hissederek kafamı yere eğdim ve parmaklarımı Derin'in koluna sarıp,"Az önce bana gülümsedi mi? Yoksa ben mi hayal gördüm."dedim titrek bir sesle.

Derin gülüp,"Hayır hayal görmedin baya baya gülümsedi ve hatta şimdi bize taraf geliyor!"dedi.

Söylediği şeyle gözlerimi irice açıp Can'ın olduğu tarafa baktım,gerçekten buraya geliyordu! Yanımıza gelince tekrar gülümseyip,"Merhabalar.Seninle bir şey konuşabilir miyim Yankı?"dedi nazik bir şekilde.

Adımı nerden biliyordu? Sakin olmalıyım! Derin bir nefes aldım ve kendimi rezil etmemek için dua edip,"T-tabii."dedim,kekelediğim için kendimi sonra tokatlayacaktım...

Can Derin'e kısa bir bakış atınca,derin elini ensesine atıp," O zaman ben sınıfa gidiyorum kanka."dedi bana bakarak,titreyen ellerimi saklamak için kapuşonlumun ceplerine sokup Derin'i kafamla onayladım.

Derin gittikten sonra Can bana yaklaşıp,"Senin için sorun olmazsa bana matamatik çalıştırmanı isteyecektim de."dedi.Bana yaklaştığı için nefesim kesilse de heyecanımı bastırmaya çalıştım,Can'ın matamatik ortalaması 50'idi ve benim onu çalıştırmam gerektiğini sanmıyordum.Yani resmen benimle buluşmak için bahane arıyordu.En azından ben böyle düşünmek istiyordum.

Kafamı kaldırarak benden uzun olan bedene baktım ve "Benim için sorun yok,ne zaman istersen yardım ederim."dedim ardından beceriksizce gülümsedim.

Can kalbimin ağzımda atacağı bir şekilde gülümseyip,"O zaman telefon numaranı ver haberleşelim."dedi.

Kafamı sallayıp numaramı söyledim ve "Çaldırırsın,kaydederim."dedim heyecanla.

Kafasını sallayıp ardından heyecandan ve mutlulktan tir tir titreyen bir ben bırakarak uzaklaştı.O kadar mutlu olmuştum ki,ne gördüğüm rüya ne de hissetiğim huzursuzluk umurmuda değildi.


°

Devil Vampire | GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin