|3.2|

1.3K 127 20
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

.
.
.

Can bana her şeyi anlattıktan sonra,kraliçeyle konuşup biraz daha düşüneceğine ve iyi bir plan yapıp sonra tekrar onunla konuşmaya geleceğini söylemişti.

böylece kraliçe Canın artık bu ortaklığa o kadarda olumsuz ve katı bakmadığını anlamıştı.

Şu andada Canla oturmuş,savaş hakkında konuşuyorduk.
Daha doğrusu Can bana cehhenem ve cennetin nasıl bir yer olduğunu ve haritasını anlatıyordu.

Kırk yıl düşünsem bir gün cehhenem ve cennetin haritasını göreceğim aklıma gelmezdi...

Artık güçlerimi tamamen kontrol edebildiğim için Can'ile savaşa gidecektim ve her türlü yanında olacaktım.

Başta Can bu duruma itiraz edecek gibi olmuştu ama o da güçlerimizi birleştirmemizin ve birlikte daha güvende olacağımızı bildiği için fazla itiraz etmeden kabul etmişti.

tabii sözünden çıkıp kendimi çok fazla tehlikeye atmayacağım dağir sözünü almıştı benden.

Cehhenem ve lucifer hakkında bir çok şey daha öğrenmiştim.
Haritasını ve bölgelerini;Can çizim ve ya anlatım olsun çok iyi bir şekilde öğretmişti.

Artık hangi taraftan saldıracağımızı ve hangi taraftan korunacağımızı biliyorduk.

Gerçi kraliçe ve Can güçleri birleştirdikten sonra çok da zor olmayacaktı bu savaş.

Yani umarım öyle olurdu...

Bu arada Volkanda, kraliçeyle konuşmuş ve tabii ki bu savaşta olacaktı.

Yaklaşık 2 saat falan öncede Ares ve Melodi'ye haber vermek için bir mirosgayla dünyaya gitmişlerdi.
Ne kadar kraliçe Melodi ve Aresten haz etmesede Can onlar olmadan başarısız olacağını katı bir şekilde belirtmişti ve kraliçede daha fazla güçten zarar gelmeyeceğini söyleyip kabul etmişti.

Ben kendi kendime düşüncelere dalmışken yanağımda hissettiğim dokunuşla irkilerek kendime geldim.

Tam yüzümün önünde olan sevgilimin yüzüne ve mavi gözlerine boş boş bakarken baş parmağıyla yanağım ve dudağım arasında ki yeri okşayıp "Bir sorunmü var güzelim?"dedi.

Kafam olumsuz anlamda sallayıp yanağımı biraz daha bastırdım soğuk avuç içine."I-ıh dalmışım sadece."

Tek kaşını kandırıp hım'ladı ve yüzüme biraz daha yaklaşıp dudağını dudağıma sürttü.

Devil Vampire | GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin