|3.4|

811 65 0
                                    

°••

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

°

Yanımda ki iri cusseli adamın elini sıkıca tutmuş bir kaç saat önce aceleyle çıktığım cehheneme tekrar giriyorduk.

Oradan ayrılır ayrılmaz mirsaya gelmiş ve her şeyi aceleyle kraliçe ve Cana anlatmıştım.

Zaten B planını bildikleri için işlemleri hızlandırmiş ve orduyu hazırlayarak yola çıkmıştık.Tlabii Can ve ben herkesten daha önde uçuyorduk.

B planına gelecek olursak,şöyle ki iki plan yapmıştık.A planı hepimizin sessizce içeriye sızıp düşmanın sayısını azalttıktan sonra bir anda hamle yapmak ve üstünlüğü korumaktı.

Ancak düşman içeri sızdığımızı anladığı için B planını uygulamak zorunda kalmıştık.Yani direkt saldırı yapacaktık.

Tabii ordunun yarısı Can ve benle önden girip bir yarısıda daha sonra kraliçeyle birlikte gelecekti.Daha doğrusu luciffer kendini gösterdiği zaman kraliçe meydana çıkacaktı.

Cehheneme varmamızla Can'ın elini sıkıp saklayamadığım endişeyle gözlerine baktım.

Gülümseyip alnımı şefkatle öptü,"Merak etme sevgilim her şey yolunda gidecek."

Kafamı sallayıp sıkıca sarıldım ona,"Biliyorum."dedim gülümseyerek.Ona ve gücüne herkesten daha çok güveniyordum.

Can arkamızda ki orduya eliyle işaret verip,"Saldırın!"diye bağırdı.

Ve bütün iplerde o an koptu.Arkamızdaki ordu büyük bir gürültüyle cehheneme doğru saldırırken bundan haberdar olmuş şeytan ve zebanilerde onlara karşılık vermeye başlamıştı.

Bu kargaşayı fırsat bilerek Areslerin olduğu bölgeye doğru Canla beraber uçmaya başladık.

Şato gibi siyah ve büyük kalenin en üst katındaydılar.Varlıklarını doğal ve içgüdüsel bir şekilde hissedebiliyordum.

Elimle koymuş gibi bulundukları katı bulduğum zaman Can ile son kez birbirimize bakmıştık.

Çenemi tutup,"Ne olursa olsun sakın ölme!"dedi ve cevabımı beklemeden elinde yaptığı ateş topuyla kalenin bir kısmını yok edip içeri daldı.

Arkasından bende içeri girince gördüğüm manzarayla dilim tutulmuştu.

Ares ve Melodi bir köşede durmuş tıpkı Can gibi büyük siyah kanatlı ve aynı şekilde büyük siyah boynuzlu bir adamla savaşıyorlardı.

Volkan ise bir taraftan saldıran zebanileri alt etmeye çalışıyordu.

Adamın yaydığı auradan bile lucifer olduğunu anlayabiliyordum zaten ancak tek elindeki büyük ateşle Melodi ve Aresi geride tutacak kadar güçlü olan tek kişi Can'ın babasıydı.

Adam çok sakin bir şekilde durmuş sanki bir kaç  sinekle uğraşıyormuş gibi elini yukarıda tutmuştu.

Bakışları yavaşça bize döndüğünde korkuyla bir adım geriledim.Sırtımın Canın sert ve güven verici gövdesine değmesiyle biraz da olsun rahatlamıştım.
Ancak yinede korkuyordum.Bu adamın bakışları çok seytaniyidi,bir yırtıcı hayvan kadar vahşi ve seri katil kadar soğuk kanlı.
Acımassızlık ve vahşet,şeytanı gözlerinde ve kendi benliğinde hissettiğim tek şeydi.

Luciferin bakışları ilk önce arkamda olan Can'ı buldu sonra ise gözleri bana kaydı.Dudağının kenarı hafif yukarı doğru kıvrılırken ben daha ne olduğunu anlamadan Can hızla beni arkasına çekip elinde ki ateşle lucifer'e saldırdı.

Onlar büyük bir savaşa girmişken lucifer'in üstünlüğü çok belliydi ve buda beni çok fazla germişti.

Can'a yardim etmem gerekiyordu.

Arkasına geçip rüzgar gücümü kullanarak Canın fırlattığı ateşi daha büyük bir hale getirdim,böylelikle biraz olsun güçleri dengelenmişti.

Ares ve Melodi arkadan saldırmaya kalkınca lucifer arkasına bile bakmadan tek hamlede görünmez gücüyle ikisinde geriye doğru fırlattı.

Bu sahne karşısında dikkatim dağılırken bu sefer lucifer'in odağı ben olmuştum ve bu sefer aynı gücü bana doğru fırlatmıştı.

Korkuyla gözümü yumacakken Volkan son anda nasıl olduğunu anlamadığım bir şekilde kurta dönüşmüş ve önüme atlamıştı.Tabii bana gelecek olan hamle ona geldiği için çok kötü bir şekilde savrulup duvara çarpmıştı.Öyle ki duvarın büyü bir kısmı çökmüştü.

Gördüğüm sahneyle önce kas katı kesilmiş sonra sanki kafamdan kaynar su akmış gibi çığlık atmıştım,"Volkan!!"

Göz yaşlarım benden izinsiz yüzümü ıslatırken hızla ona doğru koştum.Kurt halinde yerde kanlar içinde yatıyordu.
Yarasına dikkat ederek kafasını kucağıma aldım.Yavaş yavaş insan haline dönerken gözleri kapalıydı ancak hala nefes alıyordu.

"Volkan?Volkan,lütfen bırakma kendini."dedim ağlayarak.Şu an Volkan'a tek yardım edebilecek kişi Melodiydi ama oda bizden uzakta ve yaralıyıdı.Daha önemlisi lucifer tam önümdeydi ve geçmeme izin vermeyecekti.

Can şuanlık önünü alıyordu ama güçleri kıyaslanamaz bir şekildeydi ve Can her an zayıf düşebilirdi.

Yutkunup bizden uzakta köşede kolunu tutmuş Melodiye baktım ardından tam yanında zebaniler geride tutmaya çalışan Ares'e.

Ares'le zihinsel bağ kurabildiğim için şanslıydım.Hemen zihnine girip'Mrlodiyi bir şekilde Volkan'a ulaştır!'dedim.

Ares bir anda duyduğu sesimde irkilsede hemen kendine gelip kafasını salladı ve dört zebaniyi bir anda geriye doğru fırlattı.

Kafamı kaldırıp nefretle lucifere baktım.Daha fazla sevdiklerime zarar vermesine izin vermeyecektim.

°

°

Devil Vampire | GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin