•
°
•Hocanın bizi ikaz etmesiyle Volkanla bir birimize gülümseyip hemen yerimize oturmuştuk.
Volkan kafasını bana yaklaştırıp kulağıma fısıldayarak,"Yarrak kafalı nerede?Ayrı düştük deme sakın!"diye fısıldadı gülerek.
Yarrak kafalıdan kastının Derin olduğunu bildiğim için bende gülüp ela gözlerine baktım ve aynı şekilde fısıldadım,"Ayrı düşmedik tabii ki,o arka sırada çocuklardan birine not alması için yardım ediyor yoksa normalde senin yerinde o var."
Keyifle gülümseyip kolunu omzuma attı ve "İyi artık orada otura bilir burası benim yerim."dedi.
Göz devirip dirseğimle kaslı karnına bir tane geçirdim."Gelmeden başladın yine.Hem sen daha bana hesap vereceksin.Neredeydin ve niye bizimle hiç iletişime geçmedin?"
Derin bir nefes alıp göz ucuyla ders anlatan hocaya baktı ve ardından özlemle gözlerime bakıp,"İnan iletişime geçmeyi çok istedim Yankı.Bir an bile aklımdan çıkmadınız ama yapamadım üzgünüm."dedi üzgün bir şekilde.
Gülümseyip koluna dokundum ve "Önemli değil şimdi buradasın bir daha habersizce gitme.Kendini hazır hissettiğinde bize yaşadıklarını anlatabilirsin."dedim yumuşak bir sesle.
Kafasını sallayıp omuzumda ki elini sıkıtı ve "Biliyorum,teşekkürler."dedi.
Belimi delip geçen bakışlar ve bileğimin sızlamasıyla yerimde rahatsızca kıpırdanıp arkamı döndüm.Derin her zaman ki gibi kafasını sıraya gömmüş horul horul uyuyordu yanında oturan Ares de elinde ki kalemle oynuyordu dalgınca.
Bakışlarımı Can'a çevirince gördüğüm şeyle irkilip gözlerim irileşti.Kaşları çatılmış çenesi kas katı kesilmişti ama daha önemlisi gözleri kırmızı reng olmuştu.Ya biri görseydi?
Benimle göz göze gelince dişlerini sıkıp gözlerini kaçırdı ve telefonunu eline alıp hızlı hızlı bir şeyler yazmaya başladı.
Telefonuma gelen bildirimle kaşlarımı çatıp önüme döndüm.Telefonumu elime alıp mesaj kısmına girdim.
Can:Zil çalınca tuvalete gel.
Kaşlarımı daha çok çatıp dişlerimi sıktım.Muhtemelen kana ihtiyacı vardı ve o yüzden beni çağırıyordu.Zaten gözleri de kırmızı olmuştu.
Yutkunup derin bir nefes aldım.Onunla tamamen soğuk ve mesafeli davranıp sadece kanımı içmesine müsade edecektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Devil Vampire | Gay
General Fiction[Tamamladı.] +18,cinsellik,şiddet ve doğa üstü olaylar içeriyor. • • Bir anda kolumdan tutup çekmesiyle ayaklarımın ucunda durmak zorunda kaldım,yaralı ve kanamış kolumu ağzına götürüp boylu boyunca yaladı.Ben dehşetle bir tepki bile vermeden ona ba...