°
•
°5 yıl sonra
Son tabağıda sofraya koyduktan sonra gülümseyip"Can? hadi sofra hazır gelin artık."diye bağırdım.
Bir kaç saniye geçmeden can kucağındaki Sarp ile birlikte mutfağa gelmişti.
Sarp bizim 1 yaşındaki oğlumuzdu.
5 yıl önce o büyük savaşı kazandıktan ve luciferi mühürledikten sonra Canla beraber dünyaya geri dönmüştük.
Ares ve Melodi ise cehhenemde kalıp kendi ırk ve ailelerini bulmaya gitmişlerdi.Derin her zaman ki gibi benimleydi ve bizim oturduğumuz evin bir üst sokağında oturuyordu.
Volkan'a gelecek olursakta savaştan sonra bir yıl kadar komaya girmiş ve beni endişeden delirtmişti ama çok şükür bir yıl sonra gözlerini açmıştı.
Sonrada işi yüzünden yurt dışına gitmişti ama hep irtibatdaydık.
Tabi Can hala onu deli gibi kıskanıyor ve görüşmemi istemiyordu...Mezun olduktan sonra canla birlikte yeni bir eve taşınmıştık.Can kendine bir şirket kurmuştu ve bende ortağıydım.İlk başlarda şirket bayağı küçüktü ama gittikçe büyütmüş ve başarılı bir şirkete dönüştürmüştük.
1 yıl öncede oğlumuz Sarper dünyaya gelmişti.Mirosgalarin hamile kaldığını bildiğimiz halde ilk hamile olduğumu anladığımızda çok şaşırmıştık daha sonrada sevinçten havalara uçmuştuk.
Sarper ile beraber iki kişilik ailemiz daha da büyümüştü.
Sarperi ilk kez kucağıma aldığımda Can bana ilk defa seni seviyorum demişti.Bundan daha önce söylemese bile yeterince hissettiriyordu ancak o kelimeleri ondan duymak beni dünyanın en mutlu adamı yapmıştı.
Sevgiyi hissedemediğini sandığı için ona kendini,beni ve aşkımızı inandırmak uzun bir süremi almıştı ancak sonunda başarılı olmuştum.
Can Sarperle beraber bana doğru yaklaşıp yanağıma kokulu bir öpücük kondurdu."Yine mis gibi kokuyor yemekler."
Gülümseyip Sarperi ondan aldım ve"Hadi otur."dedim.
Minik oğlum pamuk elleriyle yakamla oynamaya başlamış mırıltılar çıkartıyordu.Bu tatlılığına kocaman gülümseyip yanağına sulu bir öpücük kondurdum.
Daha sonra oğlumu bebek sandalyesine yerleştirip kendimde yanına oturdum.
Yemeği başlarken bir taraftan Can ile sohbet edip bir taraftanda Sarpere mamasını yediriyordum.
Uslu bebeğim hiç ses çıkarmadan hepsini yiyordu.Çok uslu ve sakin bir çocuktu canı acımadıkça neredeyse hiç ağlamıyordu.
Mamasını sonuna kadar yediği için,"Aferin benim güzel oğluma."diyerek yanağına öpücük kondurdum sıkıca.
Can göz devirip,"Sadece Sarper bey öpücük alıyor haksızlık."dedi.
Bu hallerine kıkırdayıp masadan eğilerek onunda dudağına öpücük kondurdum.
Neredeyse kendi çocuğunu kıskanacaktı salak.Gülümseyip oda eğilerek benim dudağımı öptü.
Hayatımda hiç olmadığım kadar mutluydum.
Hep hayalini kurduğum adamla,hep hayalini kurduğum aileyi kurmuştum.
Bu yolda çok zorluk çekmiş bazen pes etmek bile istemiştim ama yaşadığım hiçbir şeyden pişman olmamıştım.
Canı seviyordum,ömrümün sonuna kadar da secevektim.
O benim ruh eşim,kalbimin diğer yarısıydı.Şimdi Sarper gelmiş kalbimin bir diğer yarısı da o olmuştu.
Bakışlarımı oğlumuzla ilgilenen ve ağzını yavaşça silen Can'a çevirip" Her şey için teşekkürler sevgilim.Seni çok seviyorum."dedim.
Mutlulukla gülümseyip tek kaşını havaya kaldırdı,"Ne oldu birden güzelim?"
Omuz silktim,"Hiç öylesine."
Can elimi tutup üzerine küçük ve şefkatli bir öpücük kondurdu.
"Asıl ben her şey için teşekkür ederim.Sen benim hep hayatımı kurtardın Yankı.Bana yaşamak için bir sebep ve güzel bir aile verdin.Seni her şeyden ve her kesten daha çok seviyorum.Sana bunları söylemediğim günler,saatler ve hatta saniyeler için özür dilerim, ve tekrar teşekkür ederim.Benimde bir kalbim olduğunu, bana rağmen bana ıspatladığın için."Gözlerim mutlulukla dolarken gülümseyip burnumu çektim.
Can beni kendine çekip sıkıca sarılırken saçlarımın üstünü sertçe öpüp,"Seni seviyorum.Sana aşığım."dedi fısıldayarak.
"Bende seni seviyorum."dedim sarılışına karşılık verip.
Beraber çok şey yaşamış çok şey anlatmıştık.Daha önümüzde up uzun bir ömür vardı ve ben ömrümün bütün saniyelerini,Can'a ve oğluma adamaktan son derece mutlu olacaktım.
Hemde her daim.
S.O.N
Allahım sonunda final yaptım laaaan
Okuyup oy verip ve sabırla bölüm bekleyen herkese çok teşekkür ederim.
Elimden geldiğince hikayede açık yer bırakmamaya çalıştım ama yinede zaafım,bir açığım olursa affola.
Umarım beğenerek okumuşsunuzdur.Diğer kitaplarımda görüşmek üzere.
-Lara
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Devil Vampire | Gay
General Fiction[Tamamladı.] +18,cinsellik,şiddet ve doğa üstü olaylar içeriyor. • • Bir anda kolumdan tutup çekmesiyle ayaklarımın ucunda durmak zorunda kaldım,yaralı ve kanamış kolumu ağzına götürüp boylu boyunca yaladı.Ben dehşetle bir tepki bile vermeden ona ba...