•
°
•Yatağımda oturmuş önümde ki duvara bakarak baş parmağımın tırnağımı gergince kemiriyordum.Hâlâ inanmıyordum,resmen yıllardır aşık olduğum çocuk vampirdi! Bir de üstüne kanımı içmişti!
Aklıma Can'ın o gece boynuzu ve kanatları olduğu geldi. Boynuz ve kanat daha çok melek yada şeytan da olmazmıydı? Diyelim ki Can bir şeytan, o zaman da şeytanların değil vampirlerin kan içip öyle sivri dişlere sahip olduğu geliyordu aklıma.
Tabii benim düşüncelerim hep teori ve filmler üzerindendi ama küçüklüğümden beridir hep fantastik filimler ve ya kitapların gerçeklikten ilham alınarak yapıldığına ve yazıldığına inanırdım.
Zaten bu yaşadıklarım da düşüncemi doğruluyordu ama daha önce hiçbir filimde yada kitapta kanatları olan bir vampir görmemiştin. Belki de yarasa adam falandı?
Oflayıp bakışlarım bu seferde tavana çevirdim,kafam karman çorman olmuştu ne yapacağımı ne düşüneceğimi şaşırmıştım artık.
Can'ın evine girip o kitabı bir şekilde alıp okumam gerekiyordu,ama ilk okumaya çalışım da kafam o kadar kötü ağrımıştı ki dokunamamıştım bile. O yüzden birinden yardım istemem lazımdı.Nedense benden başka birinin dokunması mümkünmüş gibi geliyordu.
Gerçekten kafayı yiyordum!Belki de şizofrendim ve bu gördüklerimin hepsi hayaldi? Belki de bir doktora görünmeliydim?Ama yaşadıklarım ve duyduklarım o kadar gerçekçiydi ki beni şizofren olmadığıma ikna ediyordu.
En çokta o kitabı,gördüklerimin bir hayal olmadığını ve hepsinin gerçek olduğunu kanıtlamak için okumak istiyordum.
Bana iki kere Mirosga diye hitab etmişlerdi,internette aratsam da bir sonuç çıkmamıştı.Ya insanlara Mirosga diyorlardı yada bende onlar gibi bir yaratıktım?!
Bu düşünceyle kaşlarımı çatıp kafamı iki yana saladım, ben insandım buna emindim çünkü etrafımdakilerin ne canını yakıyordum nede kanını falan içiyordum!
Ben kendi düşüncelerime dalmışken kapı açılıp Derin enerjik bir şekilde odaya girdi ve kendini yanıma attıp,"Naber lan göt?"dedi keyifli bir şekilde.
Normalde olsa iki tana kafasına çakardım ama şimdi çok dalgın olduğum için iç çekip,"İyi."dedim sadece.
Derin kaşlarını çatıp bana baktı ve "Len! Ne oldu sana? Niye yüzün sirke satıyor?"dedi.
Sert bir şekilde saçlarımı karıştırıp "Yok bir şey moralim bozuk biraz."dedim,başka ne diye bilirdim ki? -Aa Derin benim platonik olduğum Can kan içen boynuzu ve kanadı olan bir yaratık üstüne birde benim kanımı içti-mi? Diyecektim?
Derin uzun kolunu omzuma attıp beni kendine çekti ve sırtımı patpatlayarak,"En son heyecanla aşkına matamatik oğretmeye gitmiştin,söyle ne oldu?"dedi.
Tam ağzımı açmıştım ki,Derin gözlerini irileştirip yüzüme baktı ve "Lan yoksa o çocuğa açıldın da redd mi yedin?"dedi şokla.
Gözlerimi devirdim.Gerçekten kendi kendine soru sorup cevap vermekte bir numaraydı.
"Hayır öyle bir şey değil,matamatik çalışırken bayıldım."dedim,çünkü olayı oğrenene kadar susmayacağını biliyordum.
Bu lafıma önce yüzüme mal mal bakıp ardından büyük bir kahkaha attı,"Vay amına koyayım! Niye bayldın oğlum feriha gibi!"dedi alayla.
Ona ters ters bakıp,"Ne bileyim Derin baylmışım işte!"dedim çemkirerek.Benim derdim başımdan aşkın adam burda alay peşindeydi.
Ellerini teslim olur gibi havaya kaldırıp "Tamam! Tamam!"dedi gülmesini zar zor bastırmaya çalışarak.
Kafamı yukarı kaldırıp sabır dilendim.Derin benim bu halime gülüp ortamı biraz yumuşatmak adına,"Kanka yeni fantastik bir kitap aldım var ya bayılacaksın!"dedi coşkulu bir şekilde.Ardından sırt çantasından kalın ve tahmini 200 sayfalık bir kitap çıkartıp kucağıma koydu.
Derin'in bu lafıyla kafamda koca bir lamba yandı. Can'ın evinde ki kitabı almamda bana yardımcı olabilirdi! Ben dokunamıyordum ama belki Derin dokuna bilirdi.
Heyecanla Derin'e dönüp,"Bak senden bir şey istiyeceğim ama sorgulamadan yardım edeceksin tamam mı?"dedim.
Kaşlarını çatsa da,"Ne isteyeceksin?"dedi meraklı bir şekilde.
Kurumuş dudağımı dilimle ıslatıp bedenimi tamamen derine döndürdüm ve,"Can'ın odasında fantastik bir kitap gördüm ama bakamadım ve çok merak ediyorum senden bana o kitabı alman için yardım etmeni istiyorum."dedim.
Derin bir kaç saniye şaşkınca yüzüme baktı ardından,"Kanka Can'ın kendisinden istiyelim işte! Olmadı ismini söyle ben alırım ne gerek var buna?"dedi.
Kaşlarımı çatıpi"Olmaz!"diye çıkıştım.Mantıksız bir şey istediğimi biliyordum ama o kitabı okumazsam kafamın içinde ki sesler susmayacaktı.
Derin de çıkışımla kaşlarını çatıp,"Niye olmuyormuş lan? Hem niye biz milletin odasına hırsız gibi girip eşyalarını alıyoruz?"dedi.
Dudağımı ısırıp bir yalan bulmaya çalıştım ardından aklıma gelen fikirle dudaklarımı araladım,"O kitap aslında benim! İçine Canla ilgili saçma sapan notlar yazdım ona sordum okumamış ama okursa benim yazdığımı anlar ve rezil olurum."
Derin bir kaç saniye boş boş yüzüme baktı ardından,"E senin kitabınsa Canda ne arıyor?"dedi.
Oflayıp,"Ne bileyim ben Derin? İyi ki sorgulamadan yardım et dedik! Yapmayacaksan kendim yaparım!"dedim tersçe.
Oda bana ters ters baktı ama "İyi tamam be! Ama yakalanırsak tüm suçu üstüne yıkarım! Beni tehdit etti,zorladı derim."dedi.
Büyükçe gülümseyip ona sarıldım ve "Aslansın!"dedim sevinçle.
Umarım Derin o kitaba dokunabilir ve içinde ne yazdığını okuya bilirdim.Aklımı ve mantığımı bir kenara bırakmış ve sadece içimde ki yoğun ve güçlü sesin dediklerini takip ediyordum,ve şu an içimde ki ses doğru yolda olduğumu söylüyordu.
•
°
•
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Devil Vampire | Gay
General Fiction[Tamamladı.] +18,cinsellik,şiddet ve doğa üstü olaylar içeriyor. • • Bir anda kolumdan tutup çekmesiyle ayaklarımın ucunda durmak zorunda kaldım,yaralı ve kanamış kolumu ağzına götürüp boylu boyunca yaladı.Ben dehşetle bir tepki bile vermeden ona ba...