|3.5|

849 71 12
                                    

°•°

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

°

°

"Biraz daha dayan kardeşim."diye fısıldayıp Volkanın baygın bedenini nazikçe yere yatırdım.

O an içimde hissettiğim tek şey vardı;öfke.

Bunu Volkan'a yaşatan kişiye sonsuz bir kin besliyordum sadece.

Her şey bir an içinde olmuştu.Ben bile ne yaptığımı ve nasıl hareket ettiğimi anlamıyordum.

Bedenim kendiliğinden havalnmış ve kanatlarım iki yanımda büyükçe açılmıştı.Etrafimi büyük ve kuvvetli mavi bir ışık sararken bilncimi zorla yerinde tutuyordum.

Benim yaydığım ışık ve güçlü aurayla Luciferde bir an afallamamıştı.Can ise onu çağırdımı anlamış gibi Luciferden uzaklaşıp yanıma doğru hızla uçmuş ve elimi sıkıca tutmuştu.

Ellermiz temas eder etmez hissettiğim güç daha fazlalaştı.Onun kanatlarında mavi çizgiler çıkarken benim kanatlarımda kırmızı çizgiler çıkmıştı.

Bu olay bir kez daha Canla seks sırasında olmuştu ve artık nedenini biliyordum.Ruhlarımızda, bedenlerimiz gibi birleşiyor ve tam bir ruh eşi oluyorduk.Tüm güçlerimiz bir biriyle karışıyordu.

Ateş tek başına çok güçlü değildi ama rüzgarla yenilmez oluyordu.Su ise bu kontrolsüz gücü dizginliyor bize zarar gelmesini önlüyordu.

Canla birlikte havaya doğru kalkarken etrafımızda ki ışıkta gittikçe parlaklaşıyordu.Mavi ve kırmızının karışımı mor rengi bir ışık vardı şimdi.

İkimizinde dış görünüşümüz değişmişti.Canın küçük boynuzları ve kanatları daha büyük bir hal almışdı.yüzünde ve kollarında mavi renk çizgiler vardı.Sarı saçlarının bir kısmı kırmızıya boyanmıştı ve gözleri mor rengindeydı şimdi.

Gözlerinin yansımasından kendimi net bir şekilde görürken benimde görünüşümün bayağı değiştiğini gördüm.
Saçlarım buz mavisi rengine dönmüş ve benimde gözlerim mor rengindeydi. Beyaz tenim daha da beyazlaşmış ve üzerimde kırmızı çizgiler belirmişti.İkimizinde mühür sembolimiz parlıyordu.

Ve daha önce hissetmediğim kadar güç hissediyordum.

Canla ellerimiz birleşik bir şekilde lucifer'e doğru yaklaşıp benim rüzgarım ve Canin ateşiyle büyük ve mavi renginde Ateş yaparak lucifere doğru fırlattık.

Ateş öyle büyük bir güçle fırlamıştı ki lucifer İrkilip hızla kendine bir kalkan yapmış ve hamleden kaçmıştı.

Bu kez lucifer bize doğru yıldırım gibi bir şey fırlatınca,ciddileştiğini anlamıştım.

Devil Vampire | GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin