•
°
•"Kanka evin bayağı güzelmiş ha!"dedi Derin mutfaktan çıkarken.
Volkan gülümseyip Derin'in en gıcık olduğu şeyi yapıp yanağından makas aldı ve "Ne sandın yarrak kafa."dedi eğlenerek.
Okulda Can beni öptükten sonra zor bela kendimi toparlayıp Derin ve Volkan'ın yanına gitmiştim. Onlarla biraz lafladıktan sonra son derse girmeyip Volkan'ın evini görmeye karar vermiştik.
Derin homurdanarak yüzünü geri çekip göz devirdi ve "Senin ben amına koyayım adam ol lan.Kaç defa dedim yapma şu hareketi."dedi sinirle.
Onlara gülerek kendimi televizyonun karşısında ki koltuğa etıp,"Sen en son bizim kadar çulsuzdun Volkan ne ara bu evi alacak kadar zenginleştin?"dedim merakla.
Aslında ev o kadar da büyük ve zengin malı değildi.Küçük şirin kendi halinde bir evdi ancak bir öğrencinin alabileceği kadar da kötü bir yer değildi.En fazla kiralaya bilirdin ama Volkan evin kendine ait olduğunu söylemişti.
Volkan omuz silkip kendini benim yanıma attı ve "Aslında burayı ben almadım rahmetli babannemindi bana bıraktı."dedi buruk bir sesle.
Merakla yüzüne bakarken Derin de kendini yanımızda ki koltuğa attı ve "Kanka sen niye bir anda habersizce çekip gittin sahi?"diye sordu.
Volkan derin bir nefes alıp konuşmaya başladı,"Size zaten mektup da yazıp yollamıştım bir anda ailem beni bulup onlarla kalmam gerektiğini söyledi.Kafam o zamanlar çok karışıktı ve açıkçası başım beladaydı sizi de tehlikeye atmak istemedim o yüzden de iletişime girmedim kendi başımın çaresine bakıp güçlendiğimde ise bu sefer sizi bulamadım eski okul ve yurtta kalmıyordunuz ve numaralarınızı unutmuştum."
Kafamı sallayıp elimi omzuna koyup destek verircesine etini sıktım ve "Önemli değil anlıyorum ben,hem şimdi buradasın kader üçümüzü tekrar bir araya getirdi bu sefer ayrılmayıp eskisi gibi olacağız."dedim yumuşak bir sesle.
Volkan bana gülümserken bu sefer Derin konuştu ve "Tabii ki oğlum artık yok öyle ayrı gayrı ne kadar bu piçten haz etmesem de bir zararı yok yanı."dedi şakayla karışık.
Hep beraber gülerken Saatin akşam 8'e geldiğini görmemle Derin'e bakıp,"Kanka biz artık yurda geri dönelim müdür akşam 9da kapıları kapatıyor."dedim.
Derin kafasını olumlu anlamda sallarken Volkan kaşlarını çatıp,"Kanka yurdu falan boş verin gelin bende kalın işte.Hem faturayı falan da bölüşürüz."dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Devil Vampire | Gay
General Fiction[Tamamladı.] +18,cinsellik,şiddet ve doğa üstü olaylar içeriyor. • • Bir anda kolumdan tutup çekmesiyle ayaklarımın ucunda durmak zorunda kaldım,yaralı ve kanamış kolumu ağzına götürüp boylu boyunca yaladı.Ben dehşetle bir tepki bile vermeden ona ba...