|3.1|

1.9K 182 15
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

.
.
.

"Can..."diye fısıldadım omuzunu arkadan sıkıp beni fark etmesini sağlayarak.
Kraliçe'nin yanından ayrılıp 5-10 dakika sevgilimi aramış sonunda onun her zaman oturup benim eğitimlerimi izledigi bulutun üzerinde bulmuştum.

Beni fark eder etmez belimi tutup kucağına çekip oturttu ve sıkıca sarıldı.

Sanki dünyada her şeyden daha çok buna ihtiyacı varmış gibiydi.
Bir şey demeden kollarımı boynuna doladım ve sıkıca sarıldım aynı şekilde.

Kaç dakika öyle durduk bilmiyorum ama sonunda ondan biraz ayrılıp yanaklarını kavradım ve mavi gözlerine bakıp,"Anlatacak mısın sevgilim?"dedim nazik bir sesle.

Derin bir nefes verip kafasını salladı."Evet bebeğim anlatacağım."

Ardından susup bakışlarını sanki çok uzaklara dalmış gibi bir noktaya dikti.Dolgun dudakları aralanıp anlatmaya başlayınca pür dikkat onu dinlemeye koyuldum.

"yüzyıllar önce daha sen ve ben doğmadan Babam...yani Lusifer, insanları cezalandırmak için vampire dönüştürme kararı almış buraları az çok devamp kitabindan biliyorsun zaten.Benim annem ilk vampirlerdenmiş ve oldukça güçlü bir bedene sahipmiş.Dolayısıyla annem Lucifer'in dikkatini çekmiş ve o anneme defalarca..."Gözlerini sıkıca yumup yutkundu.Belimde ki elleri yumuruk olmuştu ve zorlandığı belliydi.
Ensesini okşayıp onu rahtlatmak adına dudağına öpücük kondurdum.

Titrek bir nefes verip devam etti:"Anneme defalarca tecavüz etmişti.Zihninde şeytan ve vampir melezi yapmak vardı çünkü.Hem kendine güçlü bir tür ve ordu kuracak hemde insanoğlunu yok edecekti."dedi dişlerini sıkarak.Çenesi kasılmış ve gözleri kırmızıya dönmüştü.

Çenesini okşayıp,"Devam et."dedim fısıltıyla.

"Ben altı yaşımdayken annemi kendi elleriyle öldürdü Yankı.Gözlerimin önünde hemde...
Benden önceki deneyleri başarısız olmuştu ve ben doğunca artık anneme ihtiyacı yoktu ancak yinede ben doğduğum için annemi tekrar hamile bırakıp benim türümden devamplar üretmek istemişti.Ancak 6 yaşıma geldiğimde güçlerimi keşfetmiş ve annemi ondan korumaya başlamıştım ve bu yüzden beni cezalandırıp annemi öldürdü.Annemin bana son söz 'Asla ölme.' olmuştu.
Luciferden oldum olası hep nefret ettim ve dediği hiç bir şeyi yapmadım.Zaten Lucifer ondan daha güçlü olduğumu bildiği için fazla bulaşmıyordu ama bir yandan da beni yok etmek için her yolu deniyordu.Ben ise bir taraftan onunla savaşıyor diğer taraftan zebanilerle cehennem de kalıp yarı vampir olduğum için cehenneme gelen günahkar insanların kanını içiyordum ama..."

"Ama?"diye sordum merakla.Onun hakkında belki de en çok merak ettiğim şey neden başka insanların kanını içmediğiydi.

İç çekip yanağımı okşadı ve,"Çok fazla günahkar kanı içtiğim için bu beni zayıflatmaya ve hatta hasta olmama sebep  oldu çünkü benim vampir yanım aslında lanetlenmiş insandı ve günahlar kanı bu lanetin daha da büyüyüp şiddetlenmesine sebep olmuştu.
Bir süre sonra bununda lucifer'in işi olduğunu anladım ve  bu yüzden cehennemden ayrılıp hiç tanımadığım bir yere gittim.O sırada kendimde değildim ve nereye gittiğimi bile bilmiyordum.Bir süre sonra kendimi çölde ölüm halinde buldum ve orada Melodi ve Aresle tanıştım.İkiside Luciferden kaçmaya çabalayan iki zavallı canlıydı,aynı benim gibi.Melodi ve Ares orada benim canımı kurtardı.Onlara borcumu asla ödeyemem."

"Ama nasıl?Yani kan içemiyordun ve bildiğim kadarıyla Melodi ve Aresde lanetlenmiş insan."dedim merakla.

Hafifçe tebessüm edip yanağımı okşadı."Melodi lanetin hafiflemesi için bir süre geçici bir büyü yaptı ve Aresde insan kanı bulup getirdi.Bildiğin üzere kan içemiyordum ama Melodi yine yardımcı olup kanı içmeme yardım etti.Sonra üçümüz birlikte oradan ayrılıp insanların evrenine indik.Ares daha önce insanlarla yaşamıştı ve Melodi ışın konusunda profesyonel sayılırdı.Dünyaya indikten sonra insan kanını içmediğimi ve tadının çok kötü geldiğini fark ettim.Artık laneti tetkliyecek kan içmiyordum ama öbür taraftan vampir yanimin yok oluyor tamamen şeytana dönüşüyordum."

Derin bir soluk alıp gözlerime en içten duygularla bakarak devam etti."Umudu en çok kestiğim sırada seninle karşılaştım Yankı.Bir mirosga- yani yarı melek olduğun- için senin kanın tamamen masum ve temizdi,o yüzden de iyileşebildim işte."

Sözlerini bitirdikten sonra yanağımı sıkıca öpüp daha sıkı sarıldı bana sanki sessiz bir teşekkür ediyordu böyle.Kendimi hem mutlu hem üzgün hissediyordum.Mutluydum çünkü Can kendini bana tamamen açmıştı ve üzgündüm çünkü çok zorluk ve acı çekmişti.O zamanlar yanında olup ona destek olmayı çok isterdim.

Yanağını nazikçe okşayıp dudağımı dudağına bastırdım yavaşça ve "Seni seviyorum."dedim duygu dolu bir sesle.

Gülümsedi genişçe,burnumun ucunu öpüp,"Sevgi ne bilmiyorum ama anlamını bilmediğim şeyi bana yaşatacak kadar değerlisin Yankı."dedi fısıldayarak.

Şu anda o kadar mutlu ve huzurlu hissediyordum ki...Bunu hiç bir şeyin ve hiç bir kesin mahvetmesine izin vermeyecektim.

Can dudağıma sıkı bir öpücük daha kondurup koklayarak alt dudağımı emmeye başladığında merak ettiğim diğer soru aklıma geldiği için zorlukla geri çekilip yüzüne baktım.

Anlamsızca gözlerime baktığında gözlerinin kırmızı olduğunu görüp yutkundum."Be-ben bir şey daha merak ediyorum."

"Hım..." dedi 'm' harfini uzatarak "Neymiş güzelim?"
Burnunu boynuma dayayıp derince kokladı.

Huylandığım için omzumu kaldırıp başımı yana eğerek kıkırdadım.Bundan hoşlanmış gibi dudakları kıvrıldı ve boynuma sıkı bir öpücük kondurdu.

Omuzlarını tutup kendimden biraz ayırdım ve,"Dur bir."dedim tatlıca."Ben Ares ve Melodi'nin sana neden yardım ettiğini anlamadım.Sonuçta senin baban yüzünden kaçıyorlardı ve sana düşman olmaları gerekmez miydi?"

Çenemi öptü bu sefer ve,"Evet mantıken böyle olmalı ancak onlar beni düşman değil de çıkış yolu olarak gördü Yankı.Bir gün Lucifer'i yenip yerine geçecek ve onların da kendi evlerine,doğup büyüdükleri yer yani cenna'ya dönmelerini sağlayacaktım.Ve hâla da öyle.
Luciferi alt edip Cenna ve cehhenemin liderliğini ben devr almalıyım."

"Cenna neresi?"diye sordum merakla.

"Cehhenemin bir alt diyarı.Cadılar ve vampirlerin yaşadığı yer ancak hepsi cehennemin bir parçası ve lucifere ait."dedi.

"Anladım."dedim düşünceli bir sesle."Peki kraliçe sana iş birliği teklif ettiğinde neden sinirlendin?Hedefiniz şu an aynı ve yardımcı olabilir."

İç çekip saçımı okşadı nazikçe."Hem kraliçeye güvenemiyorum hem de hayatım da sen varsın artık.Seni tehlikeye sokmak istemiyorum ve biz kazansak bile sen cehheneme ve benim yanıma ayak uydurabilir misin bilmiyorum."dedi dürüstçe.

Kaşlarımı çatıp yüzüne baktım."Öncelikle kiraliçeye güvenmelisin çünkü hem benimle mühürlüsün hem de hedefiniz tamamen ayni. İkincisi benim yerim senin yanın Can,ailem ve mühürlüm sensin ve senden başka kimsem yok. Bir Derin ve Volkan var ki onları uzaktan da olsa korurum o yüzden seninle her yere gelir ve uyum sağlarım."dedim kendimden emin bir sesle.

Can'ın yüzünde oluşan gülümseme her şeye bedeldi o an benim için.Gözlerime minnet ve aşkla bakması beni o kadar mutlu etti ki...

Bu adam için ölümü bile göze alır seve seve kabul ederdim.
.
.

Naber gençler?

Bölüm sonu notu yazayım mı sizce?Yoksa kitabın havasını mı bozuyor?

Ayrıca fark etmedim sanmayın kitabı okuyup okuyup oy ve yorum atmıyorsunuz:)

Ben kendime ve emeğime saygı duyuyorum arkadaşlar o yüzden ne kadar az yorum ve oy olursa bölüm de o kadar geç gelir...

Devil Vampire | GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin