|3.0|

2.2K 178 13
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

.
.
.

"Evet Yankı!Artık tamamen hazırsın!Seninle gurur duyuyorum."

Sina hocamın neşeli sesiyle mutlulukla gülümseyip bizden biraz uzakta her zaman ki gibi bir bulutta oturan sevgilime baktım.

Gözlerinde gördüğüm gurur ve dudağında ki gülümseme daha da neşelenmemi sağladı.

Aylar sonra,sonunda hem uçmayı hem de güçlerimi tamamen kontrol etmeyi öğrenmiştim.Bu süreçte iki hocam Sina ve Alya bana çok yardımcı olmuştu ve onlara minnettardım.Tabii Volkan ve Can'ın da yanımda olup bana güç vermelerini es geçmemek lazımdı.

Hemen yanımızda uçan Alya hoca da bana yaklaşıp sıkıca sarıldı ve,"Tebrik ederim tatlım artık gerçek bir mirosga'sın."dedi neşeyle.

Gülümseyip,"Siz olmasaydınız yapamazdım,çok teşekkür ederim."dedim minnetle.

Hocalarımla biraz daha konuştuktan sonra onlarla tekrar sarılıp vedalaştım ve sevgilimin yanına doğru uçtum. Onun gibi bulutun üzerine oturup aynı onun gibi gülümseyerek yüzüne baktım."Sonunda eğitim bitti ve eski hayatımıza dönebileceğiz."dedim rahatlamış bir şekilde.

Can'ın bakışları değişse bile gülümsemesini bozmadı ve bana yaklaşıp dudağımın kenarından öptü."Evet,tebrik ederim güzelim."

Gözlerimi  kısarak gülüp  bakışlarımı etrafıma çevirdim.Volkan ortalıklarda görünmüyordu.Oysa her eğitimde yanımda olurdu.

Can bakışlarımdan sanki Volkan'ı aradığım anlamış gibi göz devirip,"Piç arkadaşını kraliçe  yanına çağırdı,o yüzden gelemedi."dedi.

Ona ters bir şekilde bakıp,"Arkadaşıma piç demeyi ne zaman bırakacaksın acaba?"dedim.Volkan benim için önemliydi evet ama kardeşim gibiydi. Bu kıskançlığı anlamsızdı.

Dişlerini sıkıp,"Sana yavşamayı bırakıp  sonsuza kadar yanımızdan kaybolduğu zaman."dedi hırsla.

Ofladım."Tartışmak istemiyorum sevgilim.Hem kiraliçe niye çağırmış ki Volkan'ı?"dedim konuyu dağıtmak adına.

Sinirle baksa da uzatmadan soruma cevap verdi."Bilmiyorum,bizi de çağırdı kraliçe ama ben önce hocalarınla vedalaşmanı beklemek istedim."

Gülmeyip yanağına sıkı bir öpücük kondurdum ve,"O zaman kraliçeyi daha fazla bekletmeyelim."dedim.

Hafif kırmızılaşmış gözleriyle yüzüme baktı ardından dayanamıyormuş gibi eğilip dudağımı sertçe emip geri çekildi.Benden bu kadar çabuk etkilenmesi beni hem aşırı derecede mutlu ediyor hem de birazcık ürkütüyordu.

Devil Vampire | GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin